شناسه خبر : 63576
دوشنبه 15 بهمن 1397 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از نخستین روز جشنواره فرهنگی‌-ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر

دومین جشنواره فرهنگی-ورزشی جانبازان نخاعی با حضور ۱۲۶ جانباز نخاعی، ۴۶ جانباز شیمیایی و ۴۴ جانباز اعصاب و روان در هتل کوثر رامسر آغاز شد.

فاش‌ نیوز - دومین جشنواره فرهنگی-ورزشی جانبازان نخاعی با حضور 126 جانباز نخاعی، 46 جانباز شیمیایی و 44 جانباز اعصاب و روان، در قالب 25 تیم  از 23 استان کشور در رشته های فوتبال روی میز، دارت و تنیس روی میز از روز سه شنبه یکشنبه 14 بهمن ماه به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، فدراسیون جانبازان و معلولین و هتل کوثر رامسر آغاز شد.

روز شنبه 13 بهمن و پس از ورود تیم ها به رامسر و محل استقرار و انجام مراحل پذیرش، کلاس بندی تیم های حاضر انجام و محل برگزاری مسابقات به آنها اعلام شد و تیم ها آماده شدند تا در دوره مقدماتی در سالن شهید چمران رامسر بازی خود را برگزار کرده و به مصاف یکدیگر بروند.

گزارش تصویری زیر گوشه ای از نخستین روز جشنواره ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر را روایت می‌کند :

 

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi