شناسه خبر : 63578
دوشنبه 15 بهمن 1397 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«یک خانواده محترم» همچنان پشت در جشنواره

فاش نیوز - در راستای شفاف سازی و رعایت اخلاق رسانه ای و همچنین به جهت فروکاست و التیامِ بخشی از آلام خانواده های شهدا اعلام می شود فیلم《یک خانواده محترم》در میان ده فیلم برگزیده بخش نگاه نو (فیلمسازان اول) حضور ندارد و همچنان از زمان ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۱ به نمایش داخلی درنیامده است.

به گزارش فاش نیوز، فیلم دیگری از همین کارگردان یعنی مسعود بخشی به نام《یلدا》در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر امسال حاضر است که تهیه کننده آن نیز علی مصفا می باشد.

اگرچه حضور محمد آفریده تهیه کننده فیلم《یک خانواده محترم》به عنوان داور بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر به خودی خود باقیست.《یک خانواده محترم، به تهیه‌کنندگی محمد آفریده و دو تهیه‌کننده فرانسوی، به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و پنجمین جشنواره فیلم کن ۲۰۱۲ در بخش جنبی دو هفته کارگردانان رقابت کرد و در جشنواره فیلم لندن و ششمین دوره جشنواره فیلم ابوظبی نیز شرکت نمود.

جنجال سر فیلم 《یک خانواده محترم》 از زمانی آغاز شد که این فیلم در جشنواره کن نمایش داده شد و سپس از جشنواره بین المللی فیلم ابوظبی در بخش افق های تازه که به مسابقه فیلم های فیلمسازان فیلم اول و دوم می پردازد جایزه بهترین فیلم را گرفت.

تورج اردشیرنیا

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi