شناسه خبر : 63606
سه شنبه 16 بهمن 1397 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نام شهید«موسی رجبی»زنده می‌شود

اولین یادواره شهید مدافع حرم «موسی رجبی» با حضور خانواده این شهید روز گذشته در مدرسه امام جعفر صادق (ع) میدان محمدیه تهران برگزار شد.

همزمان با ایام الله دهه فجر روز گذشته مراسم جشنی با تقدیر از دو فرزند شهید رجبی به نام های محمد عرفان 12 ساله و امیرعلی 8 ساله در مدرسه امام جعفر صادق (ع)، مدرسه محل تحصیل آن ها برگزار شد که در حاشیه مراسم از 40 دانش آموز این مدرسه تقدیر شد.

نام شهید «موسی رجبی» زنده می‌شود+ تصاویر

این مراسم که با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همراه بود تعدادی از خانواده های شهدا از جمله خانواده شهید حمید محمودی، ابراهیم هادی، محمدحسین فهمیده و شهید حقانی حضور یافتند و از 2 فرزند شهید رجبی تقدیر و تجلیل کردند.

پیش از برگزاری این مراسم و در ابتدای دهه فجر نیز هیئتی متشکل از مسولین بنیاد شهید، مسوولین آموزش پروش، امام جمعه و شهرداری شهر ترکمنچای به دیدار خانواده شهید «موسی رجبی» در شهر ترکمنچای رفتند و از خانواده وی تقدیر کردند.

نام شهید «موسی رجبی» زنده می‌شود+ تصاویر

به گفته یکی از اعضای فعال گروه فرهنگی «مدافعان ولایت» که هماهنگی و اجرای این یادواره را با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان تهران برعهده داشت؛ زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه امام جعفر صادق (ع) توسط فرزندان شهید رجبی نواخته شد.

این فعال فرهنگی همچنین از اجرای 10 ویژه برنامه با هدف زنده نگه داشتن نام شهید رجبی و دیگر شهدای مدافع حرم ودفاع مقدس و معرفی بیشتر این شهید اهل استان آذربایجان غربی به مردم جامعه به خصوص اهالی شهر ترکمنچای و استان آذربایجان شرقی خبر داد.

نام شهید «موسی رجبی» زنده می‌شود+ تصاویر

قرار است در فروردین ماه سال 98 اولین یادواره شهید رجبی با حضور خانواده وی در شهر تبریز برگزار شود. همچنین با همفکری نهادها و فعالان فرهنگی با شهرداری ترکمنچای نام یکی از خیابان های شهر ترکمنچای به نام این شهید مدافع حرم نام گذاری و تصویری از وی در ابتدای شهر نصب می شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi