شناسه خبر : 63614
سه شنبه 16 بهمن 1397 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان سقز

بە مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی و در ایام الله دهە فجر، یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان پسرانە شاهد دوره اول برگزار گردید.

فاش نیوز - بە مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی و در ایام الله دهە فجر، یادواره شهدای دانش  آموز در دبیرستان پسرانە شاهد دوره اول برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز، در این مراسم مدیر دبیرستان شاهد، ضمن عرض خیر مقدم بە حاضرین، هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطرە شهدا، حفظ دستاوردهای انقلاب و حراست از خون پاک شهدا ذکر کرد.

در ادامە حجت الإسلام و المسلمین برومند رازیانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، مهمترین وظیفه دانش آموزان را تلاش در سنگر علم و دانش بیان و تاکید کرد زندە نگە داشتن یاد و خاطره شهدا منوط به گام گذاشتن در راە عشق و ایثار و فداکاری برای اعتلای پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

شایان ذکر است کە این مراسم با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس امور شاهد وایثارگران و همچنین کارشناس اردویی و سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز برگزار گردید.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع توسط دانش آموزان و تجلیل از سه نفر از آزادگان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بە کار خود پایان داد.

سحر مرادی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi