شناسه خبر : 63619
سه شنبه 16 بهمن 1397 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بابا شما چتونه؟!

جانباز شیمیایی  -  سرماخوردگی مشکلات ریوی ام را چند برابر کرده است. حالم بسیار خراب است و پس از چندین بار تزریق آنتی بیوتیک نتیجه ای حاصل نمی شود. پزشک عزیزی که سال هاست بدون چشمداشت به خانواده ایثار خدمت می کند برایم تزریق سفالکسین به همراه سرم تجویز می کند.

دفترچه به دست به اولین دارخانه می روم: سفالکسین نداریم. دومی...سومی...دهمی همه همین را می گویند. بر می گردم نزد پزشک و دارو را به آمپول پنی سیلین تغییر می دهم و دوباره داروخانه اولی: سرم نداریم! این در حالی است که چند نفر با پلاستیک دارو و سرم از داروخانه خارج می شوند. می پرسم شما که گفتی سفالکسین نداریم، حالا شد سرم؟ نمی شود و به جایی نمی رسم. خبر ندارم که ایشان هم تقصیری ندارد زیرا ماه هاست مطالباتش از بیمه دی پرداخت نشده.

بهم می ریزم و موج ها می آید. حالا دیگر هیچ کنترلی بر اعصابم ندارم. فریاد می کشم: شما با بیمه دی قرار داد داری یا نه؟ می گوید: داریم... داد می زنم پس بیجا می کنی دارو نمی دهی.... راه به جایی نمی برم... با دست خالی و با زحمت به گوشه دیگر شهر می روم و در آخر مجبور می شوم نسخه ام را بدون سرم و آنتی بیوتیک که این روزها مصرف زیادی دارد دریافت کنم و با اعصابی داغون و پشیمانی شدید از داد زدن بر سر داروخانه دار به خانه بر می گردم. به خانه که می رسم، به یاد حرف ها و کنایه های همکاران، دوستان و اقوام می افتم که «شما چتونه؟! دکتر مفت، داروی مفت، کار برای فرزندان فراهم، دانشگاه مفت و.....

دو فرزند بیکار تحصیل کرده ام هم هستند. دخترم می گوید: بابا توروخدا شهریه دانشگاه آزادم رو پرداخت کن مدرکم رو نمیدن!

اینستاگرام
باسلام دوست عزیزازماست که برماست هرساله عده ای خاص که ازطرف بنیادتعین شده خدمت رهبری یامسولیین میروندمتاسفانه هیچگاه ازمشکلات دیگردوستان رزمنده وجانبازوآزاده حرفی نمی زنندفقط ازتنهاآرزوی دیداربامسولیین شده حرف تکراری این دوستان درکشورایران هرقانونی باکلی هزینه ازبیت المال تصویب میشودوبعداز20،30سال جهت اجرای آن قانون بارهادرصداوسیماورسانه هاابلاغ میشودجالب هست هنگام اجرای قوانین اول منابع ندارنندبعد داستان خصوصی ودولتی ونیمه خصوصی بهانه جهت عدم اجرای قوانین،میشودسال 67آتش بس شده سال 92شروع کردنندبه ابلاغ قوانین حمایت ازایثارگران ازبازگشت بکارآزادگان وجانبازان گرفته تافوق العاده ایثارگران واستخدام فرزندان این قشرودرمان وبیمه وغیره فقط درحدحرف بوده درنظام کشورماهمیشه بدون رنج گنج بدست میاورنندیک بازیگرسینما فقط درحداجرای نقش یک رزمنده جنگ دست نزدآنچنانی میگرد ولی رزمنده ای که نقش اصلی راباجان ودل اجرای کرده هیچ منفعتی حقوقی امتیازی نداردبله درکشورماهرامتیازی هم جهت رفاه حال این قشرتصویب شده است فقط بخاطر استفاده خودشان وافرادژنهای خوب بوده وهست درکل مقصراصلی خودمان هستیم آزاده وجانبازه بسیجی ازتهران
جانباز شیمیایی شما چتونه ، ها ،،

مسئولین که مشغول دزدیدنن دیگران هم همین جور تو چته از دزا چی میخوای ؟ ها

همینه دیگه کشور حسینقلی خانی همینه دیگه تو چته سهم میخوای مگه دیگه بهت نیاز
دارن ؟ ها
باسلام به دوستان قدیمی و معسرین امروز دوستان آیا این بیمه دی کار میکند یا نه اگر بله پس اینها چرا اگر نه مگر اینها پول نمیگیرند پس چرا هم پول بدی هم منت بکشی اگر زیر کاسه نیم کاسی است خوبه بگوید چرا پول این مملکت که با قطره قطره خون این جونها بدست آمده حرام میکنید منکه تا به امروز دفترچه درمان نداشتم ولی هرروز دارم میبینم داد بچها درآمده و از آقایان صدای در نمیاد روز روشن دارید از بیمه دی طرفداری میکند همه داد میزنند آقا این بیمه کار نمیکند بیمه ایران بهتر بوده شما انگار نه انگار که گوشی دارید چه خوب است جواب دهید آقا این بیمه دی مال پسر خاله من است که دیگر این بنده گان خدا برن ساکت شن اگر پسرخاله نیست پس بیمه دی با بیمه ایران چه فرقی دارد یکی از شهر ملایر میگوید داروخانها دارو نمیدهن یکی مینویسد دکترها جواب نمدهن پس چرا دارید ظلم میکنید مگر گناه اینها چیه جز رفتن از ناموس من تو دفاع کردن ودردی دارند از داخل که اون درمان ندارد انسان تا جبهه نره متوجه نخواهد شد اینها کسانی هستن در جبهه یا بهترین دوست خود را از دست دادن یا برادر خودرا یافرمانده خود را اینها بیماران داخلی و مجروحان داخلی هستن بیاید با مجروحان داخلی خوب و رفتاری خوب داشته باشیم ومشگل آنها را حل کنیم
سلام ، وضعیت سیاسی اصلاح طلبان به شرایطی دوگانه تبدیل شده است. سیاستی که بدیها را تقبیح میکنند در حلیکه خودشان مشغول همان بدیها هستند. این نوع سیاست باید نامی داشته باشد که اهل فن بهتر میدانند. برای مثال با غرب دوست و برادر هستند و همگی دارای گرین کارت و حسابهای بانکی نجومی و سکونت خانواده در غرب هستند اما بین مردم تظاهر به مبارزه با غرب میکنند.
با نیروهای انقلابی و فرامین ولی فقیه در تضاد قرار دارند اما در عمل خود را انقلابی و مدافع نظام اسلامی معرفی میکنند. در مدیریت اقتصادی کشور کاری کردند که میلیارها دلار ارز از کشور خارج شد و میلیونها دلار و میلیونها سکه طلا به دوستانشان پرداخت کردند تا در بازار آزاد بفروشند و موجب تلاطم اقتصاد و معیشت مردم شوند. گوشت را صادر میکنند و گوشت یخی وارد میکنند و صدها مورد دیگر که در حرف مطابق با سیاستها و اهداف نظام اسلامی و در عمل کاملا متضاد هستند.
آیا به این وسیله میخواهند نیروهای انقلابی را مقصر در تخریب کشور معرفی کنند تا همچنان در مسندهای قدرت باقی بمانند؟ در حالیکه برجام سرتاسر تحقیر و تخریب اقتصاد و معیشت مردم بوده همچنان برای تصویب کنوانسیونهای استعماری و باج دادن به غرب تلاش میکنند و علت ناکامی و شکست برجام های یک و دو و سه و غیره را نیروهای انقلابی معرفی میکنند.
شاید این سیاست را بتوانیم یک بام و دو هوا بنامیم اما یقین داریم در جنگ نرم با دشمنان نظام اسلامی بایستی این سیاست خط مشئ مشخص و حساب شده ای باشد که کلیه اصلاح طلبان با قدرت ادامه میدهند.
دوست عزیز اگر من وشما عرضه داشتیم حال وروزمان اینچنین نبود!!!!!!!از قدیم گفته اند که برایه حکومت کردن بر عرب آنها را سیر نگه دارید وبرایه حکومت کردن بر عجم آنها را گرسنه نگه دارید وهرگز نگذارید سیر شوند وصبح تا شب دنبال یه لقمه نان بدوند تا نتوانند وفرصت فکر کردن نداشته باشند!!!!!!!اگر مثل شور ونشاطی که اوایل انقلاب وزمان جنگ بود مثلا برادر روحانی ویا برادر جهانگیری ویا برادر لاریجانی ها را به میدان شهر میکشاندیم و قاضی همانجا محاکمه و بدون درنگ اعدام میشدند الان وضعیت ما اینگونه نبود !!!!!پس با عرض معذرت بی عرضگی از خودمان است !!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi