شناسه خبر : 63631
سه شنبه 16 بهمن 1397 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در گرامیداشت دهه فجر؛

دیدار مسئولان شهرستان سقز با خانواده شهدا

فرماندار سقز، فرماندهان انتظامی و ارتش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همسر شهید بایزید محمودی و پدر و مادر شهید حسین ربانی از شهدای انتظامی و ارتش شهرستان دیدار کردند.

فاش نیوز- فرماندار سقز، فرماندهان انتظامی و ارتش و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همسر شهید بایزید محمودی و پدر و مادر شهید حسین ربانی از شهدای انتظامی و ارتش شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز، فرماندار ویژه شهرستان سقز ضمن ارج نهادن به ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی را  فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با عزیزان ایثارگر اعم از خانواده های شهداء ، آزاده و جانباز شاغل دانسته و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس را حاصل و ثمره رشادتها و دلاوریهای دلیر مردان این مرز و بوم معرفی کرد.

کامیل کریمیان با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است گفت : هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم .

وی افزود: ایران اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده و هرگز نخواهیم گذاشت درخت تنومند انقلاب ضعیف شود.

فرماندار سقز با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، عنوان کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز هم با همان روحیه در مقابل تمام دشمنان ایستاده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز هم گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های بنیاد شهید است.

حسنی افزود: شهرستان سقز برای پاسداری از کیان اسلامی بیش از 2 هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان نعمت‌های خداوند بر ما هستند، خاطرنشان کرد: باید همواره نگاه ما به خانواده شهیدان یک نگاه ویژه باشد، چون آنان بهترین و عزیزترین کس خود را در راه نظام مقدس اسلامی و امنیت کشور تقدیم کردند.

سحر مرادی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi