شناسه خبر : 63637
چهارشنبه 17 بهمن 1397 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست خبری معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد؛

خبرهای معاون بنیاد از مهمترین مسائل ایثارگران

کمک معیشت، حق پرستاری، کارت ایثارگری، حکمت کارت، درصد جانبازی، طرح سپاس، اشتغال، آزمون استخدامی، مسکن، ساماندهی گلزار شهداو... از جمله موضوعاتی بود که معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنفرانس خبری خود به آنها پرداخت...

نشست خبری معاون تعاون و اموراجتماعی بنیادشهید و امورایثارگران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، معاون تعاون و اموراجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران صبح روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با دسته ‌بندی فعالیت های این بخش در 5 حوزه پذیرش و امور اداری، مشاوره و مددکاری، تسهیلات رفاهی، اشتغال و کارآفرینی، مسکن و امور گلزار‌ها پرداخت و گفت:

تقریبا 80درصد از اعتبار تخصیص داده شده، برای پرداخت حقوق، کمک معشیت و حق پرستاری  ایثارگران در این حوزه بوده که در پایان هر ماه انجام می ‌شود و شامل 370 هزار نفر می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره پایان اعتبار کارت های ایثارگری نیز اظهار داشت: امسال این طرح را افزایش داده ایم به طوری که از جامعه آماری حدود 320 هزار نفر، در حال حاضر مجموع افراد واجد شرایط 920 هزار نفر هستند که تا به امروز  580هزار نفر به سامانه درخواست کارت مراجعه کرده اند و تا به امروز 430 هزار کارت برای ایثارگران صادر شده است.

وی همچنین افزود: تعداد 110 هزار کارت چاپ شده است که آماده تحویل به پست است و هفته آینده به درب منازل ایثارگران ارسال خواهد شد. بعلاوه قراردادی با وزارت دفاع برای دریافت "حکمت کارت" منعقد شده، اما متاسفانه هنوز کارت‌ها به دست جانبازان نرسیده و کارت بسیاری از استان‌ها صادر شده و در بنیاد است که هفته آینده توزیع خواهد شد و باقی کارت‌ ها نیز تا پایان بهمن ماه تحویل داده خواهد شد.

پاکدل درباره احراز درصد جانبازی نیز توضیح داد:  همواره ایثارگران در رابطه با فرآیند احراز درصد جانبازی بحثی را دارند که ما برای این کار برنامه‌ ای را تهیه کردیم و ظرف 6 ماه آینده عملیاتی می‌شود و ایثارگران آنجا می‌توانند درخواست دهند؛ به طوری که رزمندگانی که مدارک بالینی برای درصد جانبازی ندارند، تاکنون 22 پرونده تأیید شده است اما فرآیند تایید طوری طراحی شده که احراز جانبازی ‌افراد توسط نهاد اعزام کننده انجام می‌شود. در این فرآیند حداقل 5 درصد جانبازی به افرادی که هیچ مدرکی از رزمندگی خود نداشته باشند، داده می‌شود. البته این افراد می‌توانند در کمیسیون‌ های پزشکی بنیاد شهید نیز شرکت کرده و در صورت تکمیل مدارک درصد جانبازی بیشتری را دریافت نمایند.

معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید همچنین درباره کمک معیشت ایثارگران نیز گفت: طبق ماده  26قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، امسال حق پرستاری بر اساس قانون کار به والدین شهدا پرداخت می‌شود که مطابق با ماده  22 قانون جامع ایثارگران، ایثارگران دارای افراد تحت تکفل با بیماری صعب العلاج از خدمات بنیاد شهید بهره‌مند می شوند که تاکنون حدود 3400نفر شامل این طرح شده اند.

پاکدل در ادامه افزود: طرح سپاس همانند سنوات گذشته ادامه داشته و سالانه حدود 400 هزار بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود و امسال تاکنون 350نفر تحت مشاوره فردی، گروهی و آموزش خانواده قرار گرفته اند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از 648 هزار فرصت شغلی در چهل سال اخیر خبر داد که 95 هزار فرصت از آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی در ادامه گفت: امسال نیز 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شده که  10هزار نفر استخدام و 10 هزار نفر دیگر وام کارآفرینی دریافت کرده اند.

 معاون تعاون بنیاد شهید گفت: 83 هزار نفر از مجموع فرزندان شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بالای 70 درصد، خود جانبازان و همسران آن‌ها متقاضی شغل اند و میانگین هر سال حدود 20 هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و به طور کل بیش از 7 هزار فرزند شهید بیکار داریم.

پاکدل در رابطه با آزمون‌ های استخدامی ایثارگران و اشتغال به کار در دستگاه‌ها  نیز گفت: از مجموع سهمیه‌ها  یعنی 25درصد و 5 درصدها حدود 37 هزار نفر در آزمون شرکت کردند. وی با اشاره به افراد مشمول بند ج. ماده ۸۷ برنامه ششم  نیز افزود: این بند تاکید کرده است که دولت به فرزندان شهدا وافراد 70 درصد به بالای بیکار رسیدگی کند که اقداماتی هم در این زمینه انجام شده است.

وی در خصوص مسکن نیز گفت: دربخش مسکن هم با توافقاتی که  با وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین و تسهیلات داشتیم، سالانه حدود 100هزار تسهیلات برای جانبازان مصوب می‌شود که امسال هم این مقدار مصوب خواهد شد و توانسته ایم 23 سهمیه از 7 بانک را اجرایی کنیم و در برخی استان‌ها نیز از ابتدای بهمن ماه ثبت نام آغاز شده است. مبلغ وام نیز برای شهر‌های بزرگ 100 میلیون، شهر‌های کمتر از یک میلیون جمعیت 77 میلیون، دیگر شهر‌ها 66 میلیون و روستا‌ها نیز 38 میلیون تومان خواهد بود.

پاکدل درخصوص بیمه‌های ایثارگران افزود: با اصلاح قانون بیمه تمام مشمولان بنیاد به این سازمان برگشت.

معاون تعاون و اموراجتماعی بنیادشهید درخصوص ساماندهی گلزار‌ شهدا نیز توضیح داد: ما پیرو رهنمود مقام معظم رهبری، کارگروهی را برای ساماندهی قبور تشکیل دادیم و قرار شد با دستور رئیس بنیاد شهید تمامی فعالیت‌ها در این زمینه تا زمان تشکیل کارگروه و شروع اقدامی جامع متوقف شود.

وی با ارایه آماری نیز گفت:  به طورکلی 223 هزار گلزار شهدا وجود دارد که طی 40 سال گذشته، 155هزار مزار ساماندهی و در حال حاضر بیست هزار وهشتاد وپنج گلزار شهدا در دست ساماندهی است. گلزار‌های شهدایی که در مناطق سردسیر یا گرمسیری هستند، به منظور ساماندهی مسقف شده‌اند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بابا شماها خودتونو کشتید ! هلاک کردید حودتونو . تو رو خدا مواظب النگو هاتون باشید .
سلام ، ظاهرا برخی مسئولان فراموش کردند که افزایش ناگهانی قیمت حاملهای انرژی برای ایجاد اشتغال جوانان بود اما اکنون ملاحظه میگردد قیمت حاملهای انرژی چند برابر شده اما هیچگونه اقدامی برای اشتغال جوانان وجود نداشته است.
فراموش نخواهیم کرد که هر قول و وعده ای برای بهبود وضعیت پیشرفت کشور و آسایش و رفاه مردم پس از شش سال بهیچوجه محقق نشده بلکه بسیار با سرعت غقبگرد کرده و طبق مثل معروف از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید.
اشتباهات محاسباتی و خطاهای بزرگ در خصوص اعتماد به دشمنان نظام اسلامی باعث شد تا همان فرصت های موجود بدون وارد شدن فشارهای اقتصادی و معیشتی به مردم با سرعت مطلوبی پیشرفت کند لیکن گره زدن تمام اصول اقتصادی و منطق معیشتی کشور به وعده و قول دشمنان حرکتی ناشیانه و گاهی تا قسمتی برای کاسبی و خوش آمد غرب بوده و میبایست از این نکته نیز غافل نشویم که روسیه و چین در قضایای برجام مقصر و همچنان غیر قابل اعتماد میباشند.
بطور کلی مولا امیر المومنین فرمود : در معامله بیگانه باش در حالیکه معامله با دشمنان زخم خورده چگونه باید باشد را هر عقل سلیمی درک میکند که به دشمن نباید اعتماد کرد که نتیجه اعتماد به دشمن شکست قطعی و سر شکستگی است.
جناب اقای پاکدل ،بند "ج"ماده 87دولت را مکلف کرده در طول برنامه ششم ؛تمامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70درصد را استخدام نماید.
حال شما می فرمائید به وضعیت این افراد رسیدگی شود نشان از قانون گریزی شماست !!!معلومه به شما خیلی خوش می گذره که اینگونه قانون را با نظر خود تفسیر نفرمایید
باعرض ادب واهداء سلام به محضرجناب پاکدل احتراماًباستحضارمی رسانداینجانب سیدعلی تقی آبادی جانباز70%دفاع مقدس عرض شود دو فرزندپسرم یکی درسال1391 از دانشگاه شریف رشته مکانیک فارغ التحصیل ودیگری درسال1395از دانشگاه صنعتی همدان رشته شیمی هردونفر کارشناسی فارغ التحصیل شده اندوباتوجه به مصوبه مجلس وفرمایش جنابعالی بایستی به استخدام درآمده ولی متاًسفانه تا این تاریخ1397/11/17هیچیک ازفرزندانم به استخدام ادارات ودوائردولتی درنیامده اندوبنیادشهیدوحتی خودشخص رئیس جمهور جناب پرزیدنت روحانی فقط شعارداده وهیچ عملی وخدمتی درخور برای فرزندان جانبازان70%انجام نداده اندتنها اتفاقی که افتاده هرکس بهم میرسه میگه خوش بحالت فرزندانت هرجاکه بخواهندوبخواهی استخدام میشونداین دست شعارهای فریبنده همان شعارهای فریبنده معاویه درصدراسلام وبعضی ازمردمی که ازنوادگان اهل کوفه اندراباعث شده رو در روی ماقرارداده ونیش وکنایه بزنندکه هرآنچه هست ازآن شماهاست وبقولی درونمان خودمان را آتیش زده وبیرونمان را نوادگان اهل کوفه،جناب پاکدل ضمناً چرادر خصوص سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی که مُرّقانون میباشدکه حَسب قانوندسربازان وظیفه ازکارافتاده کلی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از30سال همطرازبانیروهای پایورالبته آنهم با2رتبه بالاترباگذشت نزدیک به34سال اززمان اعزام به خدمت مقدس زیرپرچم وگذشت بیش از32سال از زمان مجروحیتم هنوزریالی ازبابت سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی تا این تاریخ97/11/17ریالی بحسابم واریزنگردیده است حتماً بایستی ریق رحمت راسرکشیده وبعدآنهم البته مشخص نیست که به خانواده هایمان پرداخت میشودیانه ودیگردرخصوص سهمیه خودرو طبق قانون هر10سال یکدستگاه خودرو بایستی به جانبازان70%واگذارگرددکه تاریخ آخرین واگذاری بهمن ماه سال1379بوده واگرمدنظرتان وارداتدخودرو درسال1388باشدکه اولاًبه گفته رئیس جمهوروقت جناب احمدی نژادبعنوان هدیه بوده وازطرفی بنده وخیلیهاچون حقیربرای اینکه پول نداشته وتوان واردکردن خودرو را نداشته مجبورشده به اندک مبلغی سهمیه هدیه را به ازمابهترون واگذارنماییم وتنهادلخوشیمان بحث درمان بودکه آنهم به لطف دولت تدبیروامیدکه نه تنهاتدبیرشان گرهی ازمشگلاتمان رابازنکردکه گره اندرگره انداخته والان ازتیرماهرسال جاری تمام هزینه های درمان خودوافرادتحت تکفلمان را ازجیب پرداخت نموده آنهم باسختی چراکه بیشتردریافتیمان بابت اقساط وام هایمان با سود18%رفته ودیگرچیزی نمی ماند،جناب پاکدل وهمه کسانیکه خودراخدمتگزارجامعه هدف دانسته لطفاً درخصوص مواردیادشده ویگرمسائلی که خودبهتراشراف دارید لطفاً دراسرع وقت کاری انجام دهیدتابیش ازاین شرمنده همسروفرزندانمان نشویم وازطرفی پابه سن گذاشته وغروب زندگیمان نزدیک پس خواهشاً کاری کنید،باتقدیم احترامات خاص جانبازدفاع مقدس
سلام خداقوت خسته نباشیدجناب آقای پاکدل گرامی معاونت محترم بنیادشهید به خاطرخدارزمندگان بسیجی دفاع مقدس نیروی عملیاتی شش ماه ببالا دارای پرونده مستندومسجل شده ای راکه سالیان است بلاتکلیف وسرگردان دراستان لرستان همچنان دررفت وآمدم درراستای حق احقاق حق بفرماییدممنونم خداخیرتون بده اگرهم صاحب حق نیستم خواهشناوبه خاطرخدابفرماییدمسئولین محترم استانی پرونده ام راعودت بفرمایند/دردیاری که درآن نیست کسی یارکسی/کاش یارب که نیفتدبه کسی کارکسی
با سلام اینطور نشست های خبر هفتگی یا ماهانه خیلی خوبه ولی به شرطی که وعده های الکی داده نشه /
سلام اقای پاکدل معاون محترم تعاون بنیاد
می خواستم به صورت حضوری به دیدن شما بیایم ولی گفتند ایشان ملاقات حضوری ندارند!
امیدوارم این پیام را بخوانید و تامل کنید .
روسای مناطق بنیاد، قانون برقراری کمک معیشت جانبازان زیر25% را اجرا نمی کنند و یا سلیقه ای اجرا می کنند .
حتی برای جانبازان زیر25% پرونده هم تشکیل نمی دهند و می گویند دستور نداریم !
چرا ایین نامه نحوه برقراری کمک معیشت را به مناطق ابلاغ نکرده اید ؟ و بودجه مورد نیاز پیش بینی نکرده اید ؟
چرا فقط گروه خاصی که اصلا در جنگ حضور نداشته اند با سلامت کامل ، شامل دهها حق و امتیاز هستند، ولی خود جانباز زیر25% که به دلیل اسیب های جسمی و روحی اش فاقد شغل و درامد بوده ، محروم از این حق قانونی است ؟
جرا اینقدر تبعیض و بی عدالتی در قانون و اجرای قانون در بنیاد دیده می شود ؟
اکثریت جانبازان که مستقیم در جنگ حضور داشته اند حتی از حداقل حقوق هم محروم هستند؟
ایا این عدالت است ؟!
چرا برای تخفیف شهریه فرزندان جانبازان زیر25% بنیاد هیچ پیگیری نکرده است ؟
حتی سازمان بهزیستی هم به میزان 20% تخفیف شهریه به جامعه هدف خود می دهد .
چرا در قراردادهای رفاهی و ورزشی، فقط جانباز بالای 25% است و.....که برخلاف قانون برنامه ششم هست ؟
لطفا شهدای زنده را هم دریابید و در فکر سقفی برای آنها باشید.
امیدوارم این مطلب را بخوانید.
سلام.معاون محترم تعاون درمورداجرای ماده 38حق ماهانیروهای انقلاب راخوردیدوضایع کردیدواجرایی نکردید!بعدکلی پیگیریهاو دوندگی هاحتی یک پاسخ درست به ماهاندادید!گناه ماچیست که درانقلاب ودفاع ازشهرودرگیریهای انقلاب ومنافقین جانبازشدیم؟ بایدبدون تعارف بگیم حق ماضایع شدوازشماهاراضی نیستیم نه این دنیانه درآخرت...ازطرف تعدادی ازجانبازان انقلاب.
4 ماه است بیمه مکمل ایثارگران قطع شده و هر مسئولی پای تریبون میگوید حل شده است --- بابا بعلت بدهی بیمه دی به مراکز درمانی هیچ جای کشور بیمه تکمیلی ایثارگران را قبول ندارند .
سلام جناب پاکدل شما فرمودیدافراد تحت تکفل جانباز (ماده 22 )را از اول آبان ماه 3400 نفر را حق پرستاری برایشان اجرا شده که البته در جای دیگر خواندم مبلغ 384هزار تومان فرمودید پرداخت می شود برای من سوال است شما این رقم را چگونه محاسبه کردید که شده این مبلغ که البته ناگفته نماند مبلغ پنجا هزار تومان آن که قبلا به عنوان حق صعب العلاج پرداخت می شد در واقع شما 304 هزار تومان پرداخت می کنید تازه اگر طبق ماده 22 قانون جامع بخواهید پرداخت کنید که ماده 22 می گوید حداقل به میزان یارانه ای که برای نگهداری معلولین بهزیستی پر داخت می شود طبق جدول که معمولا رقم آن نیز متفاوت است چرا که شدت معلولیت هر فردی طبق نظر کمیسیون پزشکی و جدول فرق می کند و مبلغ هم بالاتر می رود تا 830 هزار تومان متغیر است شما چرا پایین ترین سطح را انتخاب کرداید از پایین هم پایین تر همه را چه شدید چه متوسط چه خفیف همه را یکسان پرداخت می کنید و حدود یک سال معوقه یعنی درست از اول مهر سال 96 پرداخت نکردید در واقع شما از اول آبان 97 تازه شروع به پرداخت کرده اید آن هم به صورت ناقص اگر کمی به عقب تر برگردیم باز در حق این بچه های معصوم شما منظورم مجموعه بنیاد است اجحاف کردید چرا که اگر یادتان بیاید قبل از اینکه با بیمه دی قرار داد منعقد شود یعنی زمانی که بنیاد با بیمه ایران قرار داد داشت این خدمات به صورت حق پرستاری شیفتی بر مبنای k طبق نظر کمیسیون پزشکی که برای فرزند اینجانب به علت معلولیت شدید دو k پرداخت می شد حالا شما کلاه خودتان را قاضی کنید با این تورم 100درصدی این مبلغ 304 هزار تومان با احتساب 50هزار تومانی که قبلا پرداخت می شده دردی را دوا می کند قضاوتش با شما .
سلام جناب معاون عزيز ضمن تشكر از پيگيري شما عزيزان بزاي جانبازان خواستم عرض كنم سروساماني به بيمه دي بدهيد واقعا مشكلات زياده قابل وصف نيست
لطفا به جانبازان زير ٢٥درصد هم كمك معيشت براي بيماري سعب الاج اختصاص دهيد هزينه هاي سفر براي پزشك به مراكز استانها واقامت زياد هست ممنون از مساعدت شما
سلام ، موضوع تعیین درصد بقول فرمایش ایشان یکی از موضوعات بسیار مورد انتقاد جانبازان است. بنده بارها گفتم در حالیکه صورت جلسه سانحه و تایید کمیسیون ارتش و مدارک معتبر دارم اما در کمیسیون پزشکی درصد ندادند و پس از پیگیری پاسکاری میکنند. آیا مدارک مطابق قانون ملاک نیست در واقع نظر کمیسیون پزشکی اعمال میشود و هیچگونه توجهی به مدارک نمیکنند.
این ظلم را از کدام مرجع پیگیری کنیم که مدارک قانونی را در تعیین درصد لحاظ نمی کنند؟
اکثریت قوانین ایثارگران نا متعارف است و باید بازنگری شود
در موضوع ادامه تحصیل: گروهی با سهمیه بسیار بالا معاف از شهریه های نجومی برای همه مقاطع و داشتن ماموریت تحصیلی در محل خدمت و......
برای گروهی دیگر حتی همین 30% شهریه هم اجرا نمی شود!
در همه قوانین همین تبیعض های عجیب هست
و باید ساختار بنیاد اصلاح شود .
با سلام
خبر کلی بدرد نمی خورد...بصورت جزئی بیان کنند چه موادی با کدام سرفصل بودجه تصویب و قابل اجرا شدن است...مثلا عنوان کنند مواد 38 و 39 و صددرصد هزینه درمانی جانبازان در کجا و با کدام سرفصل تصویب و قابل اجرا شدن است...در ضمن این بیمه دی متاسفانه خیلی از اثلام دارویی را قبول نمی کند و بنیاد هم پرداختی بابت این موضوع ندارد...مسئله بعدی بنیاد اعلام کند جنباز حالت اشتغالی که مثلا دو میلیون حقوق به او می دهند احتساب مالیات او کجاست یعنی باید چقدر حقوق می گرفته که حال دو میلیون به او تغلق گرفته زیرا از مالیات باید معاف باشد..و خیلی سوالات دیگر...
سلام
لطفا بفرماييد ايثار گران زير 25 درصد از چه امتيازي بهرمند مي شود
سلام
یکی نیست به این آفایان بگوید که مگر دادن 5درصد به جابازان فاقد درصد که جانبازی آنها از سوی نهاد اعزام کننده تایید شده است چقدر زمان می برد که آلان 42 روز است که هر کدام از مسولان بنیاد جایی مصاحبه کردند گفتند 22 نفر را تایید کردید

عزیز این 22 نفر را 40 روز پیش تایید کردید
از آن روز تا کنون دست به هیچ پرونده ای نزدید و احتمالا پشیمان شدید
کشتید ما با این 5 درصدتون
انگار می خواهید از صدقه سر بچه هاتون به ما بدهید

بابا حقمونه
میدونید
حقمونی که 30سال پایمال شد
حالا هم میخواهید منت سرمون بگزارید
حلا هم خدا می دونه چه نقشه ای دارید
که فقط برای 22 نفر تایید کردید
سلام آقا این آقایان فکر کردن شاهکار کردن 22 نفر را تاید کردن یا از جیب خودشان میدن بیاید این موش و گربه بازی را که بنیاد با سپاه بازی میکند تمام کنند این فیلمها قدیمی شده سپاه میگه من میفرستم شما قبول نکن یا بگو من بشتراز 5 درصد نمدم اولن که این حق بچهاس که نمیدهید دوم دارید تیشه به ریشه انقلاب وارد میکنید من از صحبتهای بچهای همین ایثارگران متوجه شدم اینها وقتی میبینند حقوق باباهاشان پیمال شده اینها فکرشان عوض میشه من چند بار دیدم که نوشتم هم امروز همه ناراحت هستن و هم آیندگان در مورد شما که حقوق این عزیزان را ندادید قضاوت خواهندکرد شما پیش خود فکر کردید اگر به اینها بله بگویم باید به تمام بسیجیان حقوق بدهیم بله باید بدهید چون انوقت که طرف دمبال جمع کردن پول بود این دمبال پول که نبود هیچ بلکه با جانبازی میکرد حالا فکرکردی خیلی کاره بزوگ انجام دادی 22 نفر را تاید کردی بابا چرا ظلم میکنید آخه 22 نفر در عرض 2 ساعت میشه تمام کنی یک سال که نمیکشه انسان کاری نتوانس مرد مردونه میاد میگه کاره من نیست میره کنار تا اونک میتونه بیاد ب کسیکه جبهه رفته رفته از حق و حقوق مظلوم دفاع کند ولی حالا حقوق خودش پایمال شده خودش مظلوم واقه شده پیش زن و بچه خودش خجالت میکشد زمانی بوده که جوان بوده ولی حالا دیگر پیر شده و دیر شده وقت پول دراودن تمام شده بخاطر جبهه عقب افتاده بچها همه بزوگ شدن پول میخوان اونها از یکطرف و بیماری جبهه از طرف دیگر من بارها گفتم باید یک چاه کورپیدا کنی و درد دلت را انجا بگوی و گریه بکنی از دست شما که سره بچهای جنگ آوردید در آخر برید از خدا بخشش بخواهید ظلمی که در حق این بچها کردید
سلام جناب پاکدل شما اول و آخر باید کار را یکجا تمام کنید و اون به تمام جبهه رفتها درصد بدهید اگر میخواهید عدالت باشه چرا به آزادگان دادید چون حقشان بود چرا به رزمندگان نه آیا کم زحمت کشیدن اونها را برهسب ماه در جبهه بدین هرماه یک درصد اینها حق این بندگان خدا است ولی امسال شما حق این بندگان خدا را پیمال کردین هر روز میگوید 22 نفر را تاید کردیم خدا این مملکت قانون ندارد چون اگر قانون داشته باشه باید عمسال شما را دادگاهی کنند چکاری مثبتی به جانبازان انجام دادی بداز چند ماه 22 نفر را تاید کردی همین اینها را سپاه تاید کرده شما چکار کردین چرا
موش گربه بازی میکنید بیاید کسانیکه جبهه رفتن مدرک دارند به هرماه حالا یک یا نیم درصد بدهید خیال همه را راحت کند خدا را شکر حقوق هم که نمیدهید هرروز به این جانبازی میدهید به آن نمدهید بابا یکجا تمام کنید یا آره یا نه دوکان واز کردید این کار مال 30 سال قبل است امروزه کاره جدید شروع کنید 22 نفر را تمام کنید بیاید با سپاه صحبت کنید احراز جانبازی را تمام کنید به همه حالا یا بدهید یا نه ولی تمام کنید بخدا بچها راضی هستن ولی از این بازی که شما میکنید ناراحت هستن شتر سواری دولا دولا نمیشه یا آره یا نه واسلام
بـِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ و الصِّـد یقیــن حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران سلام علیکم با احترام، ما جمعی از خانواده ایثارگران(شهدا، جانبازان، آزادگان) استان لرستان به استحضار می رسانیم، بنیادشهید استان و شهر خرم آباد در خدمت رسانی به ایثارگران و حل مشکلات آنان دارای عملکردی بسیار ضعیف می باشند با توجه به اینکه بنیاد مسئولیت بسیار سنگینی در قبال ایثارگران به عهده دارد متاسفانه مدیران توانایی انجام این مسئولیت خطیر را ندارند در حالی که از وظایف مهم آنان رسیدگی به حل مشکلات در حد توان در غیر اینصورت انعکاس به مقامات بالاتر و پیگیری تا رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد ولی در انجام این امورات کوتاهی می نمایند و ایثارگران بخصوص جانبازان قطع عضو با هزار مشقت و ناتوانی جسمی و بدون اسکان مجبور می شوند در طی سال چندین بار به تهران مراجعه کنند حتی زمانی هم که مسئولین بنیاد مرکز به این استان سفر می کنند به همه ی افراد اطلاع رسانی نمی شود فقط تعدادی از افراد خاص، ثابت، مرفع و وابستگان مسئولین هستند که سعادت دیدار را پیدا می کنند یک نمونه ی بارز آن سفر اخیر آقای پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی وحجت الاسلام هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد مرکز بود که ما خبرآمدن ایشان را از طریق سایت بنیادشهید مطلع شدیم معلوم نیست این آقایان در انتخاب افراد چه معیاری دارند؟ پس تکلیف بقیه ی ما در این میان چیست ؟ چرا مسئولین میان ایثارگران اینقدر تبعیض قائل می شوند؟ مگر ایثارگران چه فرقی با هم دارند؟ لذا با توجه به عدم کارایی لازم و عدم رضایت نسبت به عملکرد مدیران خواهان رسیدگی و برخورد قانونی با ایشان هستیم با تشکر فراوان
دوباره صدای اعتراض اعضای شرکت مسکن بنیادشهیدیزد در آمد !!!!
نمونه ایی دیگرازتعدی شرکت مسکن بنیادشهیدیزدوقانون شکنی بعداز بردن درب آپارتمان ها و تهدیدو تخریب!
اگرافزایش قیمت واحدهاقانونی است وماده ۵۵؛ اساسنامه رعایت شده،چرا سرقت وبعداعتراف به آن در کلانتری؟!
اگرفردی با کسی اختلاف حساب دارد هرچند آن فردفقط پیمانکار و سازنده باشد بدون قراردادوانجام تعهدات ،حداقل در اساسنامه مسکن مهر و فقط پول گرفته باشد و هیچ تعهدی نداده باشد می تواند برود متعلقات آپارتمان طرف را باز کند و ببرد،
اگر هم در دادسرا از اوشکایت شد هرچند سهامدار وعضو باشد و دادگاه هم‌تایید کرده وشارژهم به عنوان مالک پرداخته باشدواداره شهرسازی هم عضویت اورا تایید کرده باشد،با گذشت بیش از هشت ماه منع تعقیب صادر می شود و اگر هم اعتراض کردبدون‌جلسه رسیدگی رای دادسرا تایید می شود ، سرقت یا دستبرد یا ربودن اتفاق نیفتاده است ؟!!!!
برای من و دو همسایه این اتفاق افتاده و اصلا خیانت در امانت ،کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع نیست!!!! و بنا به اظهارات دادستانی مسئله حقوقی است ،حالا دوباره ازنو شکایت و بدو دنبال حقت...
ســلــام بــازم مــزاحــم اوقــاتــتــون شــدم،مــن درخــواســت یــا همــون حــرفــاے دلــم رو نــزدم ڪــه ســڪــوت جــوابــم بــاشــه
پــس چــرا وضــعــیــتــم رو بــه گــوش مــســئولــان نــمــیــرســانــیــن،
درســتــه ایــن وضــعــیــت مــن رو به گوش رئیــس آمــوزش فــنــے و حــرفــه اے هم رســانــدم آن هم برای چندمین بار ولــے ڪــو گــوش شــنــوا،،، مدیرانی که جز سیاست بازی چیزی بلد نیست بیان سرکار این وضعیت ما ایثارگران هست،،،
تنها امید ما اول خدا بعد شما سروان گرامی بود،و جناب حاج آقا نوروزی که لااقلش به گوش ایشان برسانید، انشاءاله که حاج آقا پیگیری کنن،
با سلام
اسامی قبول شدگان سهمیه ایثارگران پس از ۱ماه از اعلام نتایج اولیه در آزمون وکالت در سایر استان ها به جز تهران اعلام نمیشود و هیچگونه پاسخگویی هم در مورد علت و چرایی آن داده نمیشود و بنابر اعلام یکی از کارکنان کانون وکلا مرکز برخی از افراد هیت مدیره درحال رایزنی برای کم کردن از سهمیه ایثارگران و اضافه کردن به سهمیه آزاد هستند لطفا پیگیری نمایید
با تشکر
باسلام عرض خسته نباشی به جناب اقای پاکدل خواستم از مشکلات بگم دیدم از کجا شروع کنم فقط خواستم ببینم چرا حق پرستاری به ما که چهل درصد از کارافتادگی بهترین عضو بند دادیم چرا پرداخت نمیشه وچرا ماده 38 کامل اجراع نمیشه ما دقیقا تاکی باید صبر کنیم بابا ما از سال 62 مجروح شدیم تا به حال به حق حقوق خود نرسیدیم تمام بچه ها یا پیر شدن یا از دنیا رفتن این تسهیلات برای این دنیا می خوایم نه برای اون دنیا مسولین هم خوب از صبر ما سو استفاد می کنن به امید اون روز که برای حداقلی ها حرف نزنیم
با سلام.اینکه جناب پاکدل و برخی همکارانشان اطلاع رسانی می فرمایند بجای خود قابل تقدیر بوده و نشان از ارج و احترام به خدمات گیرندگان است (هرچند عنوان ارباب رجوع تقریبا به فراموشی سپرده شده).اما نباید فراموش کرد که در همه ادوار و در سرتاسر این کره خاکی ،هرجا که بیرقی بر مزار سربازی که در راه وطن و آرمان و اعتقادش کشته شده ،افراشته شده همه رهگذران را وادار به تامل و تفکر می نماید و مکثی احترام آمیز را در پی دارد.این در حالیست که نسخه ها و تجویزات نابجا روزگار ایثاران عزیز را تیره و تار کرده است.به نظرات کارشناسان وقعی نمی نهند و بر اساس مصلحت و منفعت بعضا" اقربا و دوستان تصمیم سازی می کنند .چه زحمات و تلاش هایی که برای تئوریزه کردن و اسجام و سامان دادن اوضاع حوزه ایثار صورت نپذیرفت.اینکه بجای داغ کردن بازار و ازدیاد میل و طمع زیاده خواهان و نیز رونق صف و ازدحام و حمله و گروکشی ،یکپارچه سازی با دیدی بلند و فراز نگر ،خدمات را بر مبنای میزان و مقدار شرکت و زحمت همه عزیزان در بحث دفاع مقدس بازتعریف نمایند.
عدالت را که از جمله اهداف همه ایثارگران بود در پای مصلحت اندیشی قربانی کردیم.خلاصه اینکه اگر از احوالات ما خواسته باشید حالمان خوب نیست
جناب آقای پاکدل معاونت تعاون بنیاد شهید تولیف نیروهای شرکتی ایثارگر چیست تا کی باید چشم‌به راه باشیم ما که نه میتوانیم از سهمیه استخدامی استفاده کنیم ونه تغییر وضعیت به ما تعلق میگیرد چقدر باید به ما ظلم شود نمیتوانید کاری بکنید از رهبری کمک بخواهید تا مشکل را حل کند به خدا ظلم بعد از ده سال خدمت به ما میگن شما نیروی دولت نیستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi