شناسه خبر : 63665
پنجشنبه 18 بهمن 1397 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها و پاسخ موشکی نیروهای فلسطینی

بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها و پاسخ موشکی نیروهای فلسطینی

حمله توپخانه ای به نوار غزه

رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با ادعای شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف آن، یک برج دیده بانی مقاومت فلسطین در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرد که این اقدام پاسخ نیروهای فلسطینی را به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا، توپخانه ارتش صهیونیستی در دو نوبت یک برج دیده‌بانی مقاومت فلسطین در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد که طرف فلسطینی نیز در واکنش به آن موشک و خمپاره به سمت مناطق شهرک‌نشین حوالی نوار غزه شلیک کرد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی مدعی شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شورای منطقه‌ای "اشکول" در جنوب این منطقه شده بودند که هیچ خسارت جانی و مادی در بر نداشته است.

ارتش صهیونیستی همچنین مدعی شد که این موشک به منطقه‌ای خالی از سکنه اصابت کرده است که به دنبال آن آژیرهای خطر در شهرک‌های اطراف غزه به صدا در آمده‌اند.

انتهای پیام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi