شناسه خبر : 63675
پنجشنبه 18 بهمن 1397 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای کشور

آیین مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود

 

 

 

 

 

یارنسب

 

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هم‌زمان آیین مهمانی لاله‌ها در روز پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در گلزارهای شهدای سراسر کشور خبر داد.

 

 

به گزارش «ایثار»، اسکندر یارنسب با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا نگاهی به عوامل پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی داشته باشیم. این انقلاب با مشارکت همه ایرانیان اعم از اقوام، ادیان، اصناف و اقشار مختلف پیروز شد و تا امروز تداوم یافت و تبلور حضور تمام این گروه‌ها را در آمارهای مربوط به شهدا و ایثارگران می‌بینیم.
وی افزود: به همین مناسبت و برای پاسداشت مقام شامخ شهدای گرامی از گروه‌های مختلف مراسم مهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود. روز ۱۸ بهمن‌ماه با عنوان «۴۰ سال ایثار، جهاد و شهادت» نام‌گذاری شده است و در گلزارهای مطهر شهدای سراسر کشور از فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنان که صاحبان اصلی انقلاب هستند تقدیر و تجلیل می‌شود.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت نشان‌دادن نقش آحاد جامعه در انقلاب اسلامی و تداوم آن گفت: در همین راستا گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با بالاترین آمار مزار مطهر شهدا به‌عنوان نماد ملی، گلزار شهدای زرتشتی در تهران به‌عنوان نماد شهدای ادیان توحیدی، گلزار شهدای شهرستان گنبد به‌عنوان نماد شهدای اهل تسنن و گلزار شهدای روستای گمبوییه در استان خوزستان به‌عنوان نماد شهدای روستایی انتخاب شده‌اند که مراسم مهمانی لاله‌ها در این گلزارها به‌صورت هم‌زمان با سایر کشور برگزار می‌شود.
گفتنی است مراسم «مهمانی لاله‌ها» روز پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ در گلزارهای مطهر شهدا در سراسر کشور آغاز می‌شود.
انتهای پیام /

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi