شناسه خبر : 63676
شنبه 27 بهمن 1397 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جون بده کالا بده، یه چیزی بالا بده!

«جون بده کالا بده، یه چیزی بالا بده»، حال و روز بدهکاری ما شده که هر کاری کنیم به تمام دنیا بدهکار و مورد انواع تهمت های ناروا قرار داریم. در حالی که خداوند بهتر می داند...

نام آشنا - شعر که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. وقتی احساس واقعی باشد اینطور شعری سلیس و روان و با معانی ممتد و همچون خبری از آسمان می بارد.

 متاسفانه بسیاری از اشعار انقلاب انگار به زور سروده شدند و مثل لحاف چهل تکه کلمات سرهم بندی می شوند که در معنی نیز همانطور منقطع و تکه تکه به هم دوخته شدند.

 می دانیم شعر فارسی روان و با محتواست و مستقیم بر دل می نشیند و اعجاز می کند. یقین داریم اشعار زورکی هیچگونه تاثیری در وجود مخاطب ایجاد نمی کند بلکه نتیجه معکوس به جا می گذارد.

 مدت هاست کارخانه قوزی برای ساخت شعر از کار افتاده و هیچ جنبشی وجود ندارد. انگار تک تک اعضای وجودم با هم قهرند. گاهی فکر می کنم حق دارند چون در طول عمرم خیلی آسیب ها و درد و رنج های بی حاصل تحمل کردند که هیچ نتیجه ای برای خودم و اطرافیان نداشته است.

 برای هر موضوعی به دادگاه مراجعه کردیم؛ طرف مقابل در گوش قاضی پچ پچ کرد و تمام حق و حقوقم را ضایع کردند. می گویند ایشان موجی است و ما از او می ترسیم! اگر از خودم یا دیگران سوال کنند، تا امروز کسی صدای بلند مرا نشنیده و تمام دردها را از درون تحمل می کنیم تا کسی آزار و اذیت نشود. دوستان می دانند صدای بلند چقدر زجر آور است اما انگار مهر موجی بر پیشانی هر شخصی خورد به معنی دیوانه زنجیری و خطرناک می باشد. تمام دنیا قبول دارند اما بنیاد زیر بار نمی رود.

 بیش از سی سال از مجروحیت گذشته و روزانه مشت مشت قرص آرام بخش مصرف کردیم و بخشی از عمرمان در اتاق های عمل و روی تخت بیمارستان ها گذشته اما همان روزها روی پای خود کار کردیم و دستمان جلوی کسی دراز نشده حالا نمی دانم چرا بدهکار شدیم و مجبوریم به دوست و دشمن حساب پس بدهیم و همیشه و در همه حال در سکوت کامل حقوقمان پایمال شود. اگر اعتراض کنیم می گویند وای این موجی است.

 یکی نیست بگوید چطور وقتی فرزندان نابغه و تعدادی فرزند شهید را مومن و متعهد به جامعه تحویل دادیم یا رتبه اول استان در کشور را کسب کردیم و اعلام می کنند، کسی نمی گوید فلانی موجی است؟! چرا وقتی نمرات کارنامه دروس تخصصی دانشگاه به ترتیب 20 ردیف شده، کسی نمی گوید موجی هستی؟ خلاصه دلمان خون شده!

همیشه گفتیم «جون بده کالا بده، یه چیزی بالا بده»، حال و روز بدهکاری ما شده که هر کاری کنیم به تمام دنیا بدهکار و مورد انواع تهمت های ناروا قرار داریم. در حالی که خداوند بهتر می داند. والله از تمام دنیا بالاتر و طلبکاریم زیرا مولا امیر المومنین (ع) از قول حق تعالی ما را در بالاترین قله و نقطه رفعت اسلام یعنی جهاد فی سبیل الله قرار داده است. حالا بگو بر منکرش لعنت و بر مجاهدین فی سبیل الله صلوات

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برادر عزیز چه خوب فرمودی آفرین به مادری که به شما شیر داده برادر عزیز مشگل همینجاس چند بار برای احراز جانبازی به بنیاد یا سپاه رفتی چند بار به شما دورغ بستن آیا به شما نگفتن شما دورغ میگوی وقتی مسول اداره من بگوید دورغگو دیگر از کسان قریبه چه انتظر بخدا دلمان خون است از دست خودیها نه از دشمن از دوست ولی چکار کنیم دست خودمان را دادن دهن خودمان کارمان افتاده دست چند تا بچه خیلی ببخشید این حرف را میزنم چون دیدم که دارم حرف میزنم بخدا در استان مرکزی مسول ماده 16 داخل اطاق نشسته بود هیچکس نبود داخل اطاق مرا 1 یک ساعت نگهداشت دیدم یک جوان حدودا 20 ساله به خودم گفتم اگر این میخواد به من جانبازی بده این جانبازی را نخواستم پیش خودم گفتم جانباز کسیکه رهبر به اون احترام میگزارد ولی این جوان از روانی یک جانباز چه خبر دارد این چمیداند من چند نفر چند ماه باهم بودیم با یک گوله توپ همه دود شدن بداز نیم ساعت بدن همه را خودم جمع کردم داخل جعبه فرستادیم عقب این آقا چه میداند چند شب داخل جنازهای عراقی خوابیدیم اینها را اون برادران پاسدار دیدن که ا ونها هم از زمان آمدن درجه کنار رفتن ما را ول کردن مثل بچه را که پدر رها کند رها کردن حالا سپردن دست بنیاد بنیاد هم یکروز 5 درصد میده یکروز نمیده خولاصه کارمان شده این که دشمن داره میخنده دوست داره گریه میکنه بداز 20 سال نه حقوقی نه درمانی تازه مسولین میگن رزمندگان متولی نداشتن این از همه بیشتر درد داشت در کجای دنیا دیدی رزمنده بره جنگ کنه بداز 3 سال یا بداز 40 ماه طرف را ول کنند به امان خدا بگن حالا روانی شدی برو خونت تازه هروقت دشمن زیاده خواهی کرد جمعه بیا شعار مرگ بر امریکا بده باز گفتیم چشم آیا این کارها گریه دارد یا نه بخدا خون باید گریه کرد از دست این مسولین و حالا تمام هم نمکنند بابا بیاید یکجا تمام کنید یا به همه جانبازی بدهید یا ندهید ولی یکجا تمام کنید یا آره یا نه این دوکان بازی را تمام کنید واسلام از فاش نیوز از برادر ساقی کمال تشکر را داریم چون این نشریه نباشه ما لال هستیم خدا نگهدار
از فر مایشات رسول گرامی اکرم:
بهشت درى دارد به نام «باب المجاهدین» که آنان به سوى آن حرکت مى کنند و در را در برابر خود باز مى بینند در حالى که شمشیرها را به کمر بسته اند. این در حالى است که سایر مردم در موقفِ حساب ایستاده اند و در انتظار حساب اند، (امّا مجاهدان بدون حساب به سوى بهشت مى روند و در آستانه بهشت) فرشتگان به آنان تبریک مى گویند)
سلام برادرعزیز ودردمندورنج کشیده ام درست میفرمائید و وعده خداوندمتعال نیز همین ست مجاهدین فی سبیالله جایگاهشان دربهشت برینست ولی سوالی دارم وآن اینست چرا برخی خودشان ودُردانه هایشان بهشت را درهمین دنیادانسته وتا توانسته ومیتوانندپول ببت والمال را بیت والجیب کرده وخودراژن برترخوانده ودرکشورهای غربی باثروتی که از آن همه ملت خصوصاً پابرهنه هامیباشدبه عیش ونوش پرداخته وبه ریشمان میخندندانصافاً این مملکت خودش به تنهایی یک قارّه میباشدونعمات خدادادی بفور ولی چه کنیم که از مابهترون همه ثروت رابه یغمابرده ومیبرندفقط میتوان گفت خداوندلعنتشان کندوبرعذابشان بیفزایدازطرفی برای قشر خودمان جانبازان واقعی بایستی خون گریست چراکه جای بدهکارباطلبکارعوض شده یا به اصطلاح ازمابهترون عوضی شده اند،بابا جان داد،بابا دست وپا وچشم وسلامتی داد ،بابا اسارت کشید،بابا وافرادتحت تکفلش باسیلی صورت خودرا سُرخ نگهداشته ولی دَدِی ها وبه اصطلاح ژن های برترشان خوردندوبردند.
سلام ، حدود یکصد سال از وحشیانه ترین کشتار و قتل عام بیش از 20 میلیون نفر از ایرانیان توسط جنایتکاران انگلیسی گذشته در حالیکه حدود 70 سال قبل در جریان جنگ جهانی دوم عده ای از یهودیان کشته شدند که بعنوان جنایت بشریت و هولوکاست معروف شده است اما هیچکسی از کشتار وحشیانه حدود بیست میلیون نفر ایرانی هیچگونه یادی نمی کند.
حدود 11 سال از شروع طرح مسکن مهر گذشت که در شهر جدید گلبهار مشهد هنوز بسیاری از واحدها نیمه کاره رها شدند و هیچکس پاسخگوی اعضای خانه بدوش و اقشار کم درآمدی که تمام دار و ندارشان را برای سقفی 70 متری سپرده گذاری کردند نمیباشد اما مسئولان مربوط بجای بازخواست شرکتهای تعاونی مسکن مهر که سرمایه های اقشار کم درامد را به باد دادند متاسفانه بشدت حمایت میکنند بطوریکه هیچیک از ارگانهای نظام اسلامی پاسخگو و حامی مستضعفین نیست انگار مسئولان مربوطه از نیمه کاره ماندن واحدهای مسکن مهر سودی هنگفت نصیبشان میشود.
بهیچوجه باور کردنی نیست این وضعیت در نظام اسلامی رخداده که در تمام دنیا به امید مستضعفان مشهور شده و هزاران شهید و جانباز برای حفظ و پایداری تقدیم شده است.
اگر افکار انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب در شکنجه گاههای ساواک را بررسی کنیم آنها سالها در زندانهای مخوف رژیم شکنجه ها را تحمل کردند تا بعد از پیروزی انقلاب مردم ایران به حقوق اسلامی برسند اما متاسفانه وضعیت به گونه ای پیش رفت که پس از چهل سال از انقلاب اسلامی طی شش سال گذشته افرادی در پستهای مسئولیت قرار گرفتند که بسیار بدتر از ساواک با مردم انقلابی رفتار میکنند.
خوب است نظر انقلابیونی که سالها در شکنجه و مبارزه بودند در خصوص اوضاع کنونی به اطلاع مردم برسد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi