شناسه خبر : 63684
پنجشنبه 18 بهمن 1397 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیاده روی ویژه جانبازان به مناسبت چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب

همایش پیاده روی خانوادگی ویژه جانبازان نخاعی تهران" با همت دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) و همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در روز جمعه ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد.

فاش نیوز- به مناسبت چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، "و به منظور تجلیل از مقام شامخ جانبازان نخاعی، همایش پیاده روی خانوادگی ویژه جانبازان نخاعی تهران" با همت دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) و همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در روز جمعه 19 بهمن برگزار خواهد شد.

 طبق هماهنگی به عمل آمده و اطلاع رسانی صورت گرفته، پیش بینی می شود تعداد 80 تن از جانبازان نخاعی به همراه خانواده جمعا 300 نفر در این مراسم حضور یابند.

 مقرر است در داخل دانشگاه همایش پیاده روی ساعت 9/30 آغاز و پس از طی مسافتی در مکان صبحگاه دانشگاه بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و ادای احترام گردد.

 پس از آن به مجموعه های ورزشی که برای برادران و خواهران پیش بینی شده هدایت و مسابقات دارت، تنیس روی میز،...... ویژه خانواده ها در دو گروه خواهران و برادران انجام خواهدشد. و در پایان با حضور سردار فضلی به نفرات برتر جوایز اهدا خواهد شد.

 با توجه به برنامه های پیش بینی شده از سوی دانشگاه، یک روز شاد و مفرح و به یادماندنی برای جانبازان و خانواده محترم آنان رقم خواهد خورد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi