شناسه خبر : 63688
جمعه 19 بهمن 1397 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان شورای مرکزی شبکه انجمن های ایثارگری

"شورای مرکزی شبکه انجمن های شاهد و ایثارگر کشور" ضمن عرض تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همه ملت شریف ایران دعوت می نماید تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

فاش نیوز- "شورای مرکزی شبکه انجمن های شاهد و ایثارگر کشور، با صدور بیانیه ای "ضمن عرض تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همه ملت شریف ایران  دعوت می نماید تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل اشت:

بسمه تعالی

 "یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ" (سوره مبارکه محمد ص)

انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد چهلمین سالروز پیروزی خود می گردد که آوازه آن جهانی گشته و امروز کسی در دنیا نیست که با نام انقلاب اسلامی آشنا نباشد. شاید در بهمن 57 کمتر کسی باور می کرد که این انقلاب مردمی تبدیل به قدرتی جهانی گردد.
تئوری حکومت اسلامی، همه واژه های تاثیرگذار جهان را به حاشیه برد و خود به تنهایی میدان دار عرصه نامداری گشت.
امپریالیسم جهانی با همه دستگاه های تبلیغاتی خود نتوانست مانع رسیدن ندای اسلام ناب به قلب های آزاده جهان گردد و امروز ایران اسلامی در چهلمین بهار خود، به اعتراف دشمنانش یکی از 8 قدرت برتر نظامی جهان است.
مدیریت جهادی و روحیه ایثار و مقاومت رمز پیروزی و پیشرفت کشور است که خمینی کبیر (ره) آن را بر پیکره انقلاب دمید تا همگان گوشه ای از تجلی حکومت عدل علوی را به خود ببینند.

در این میان اما به رسم تاریخ، خناسان و بدخواهان بیکار ننشستند و در داخل و خارج این مرز و بوم هر روز فتنه ای جدید به راه انداختند و هنوز امید آن دارند تا با مایوس کردن ملت زوال این شجره طیبه را ببینند.

 دشمنان اسلام ناب، به سرکردگی شیطان اکبر در هر برهه از تاریخ این حکومت الهی تلاش کردند تا با همکاری خودباختگان داخلی چهره ای زشت از حکومت دینی به جهانیان عرضه نمایند. ایجاد گروه های تند رو مانند القاعده وداعش و به راه انداختن جنگ های نیابتی در اطراف میهن اسلامی، ترور و تحریم های ظالمانه همه و همه برای ساقط کردن نظامی است که شعارش هیهات منا الذلة است. آری مردمی که زیر بار ذلت نمیروند مورد غضب شیاطین هستند.

 در سال های اخیر و درپی مذاکراتی که به برجام انجامید، استکبار جهانی بار دیگر چهره عهد شکن خود را برای مردم ایران اسلامی نمایان ساخت تا عده ای معدود که خیال باطل داشتند آگاه تر شوند.
40 سال مبارزه به ما آموخت که تنها راه نجات و عزت در گرو تقویت مدیریت جهادی، جبهه مقاومت و جهاد است و امروز جهاد اکبر وظیفه ای ست همگانی برای حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی. مشکلات اقتصادی و شرایط دشوار پیش آمده امروز نتیجه دور شدن از شعارهای اصیل انقلاب است. و چقدر قابل تحسین هستند ملتی که هنوز پای انقلاب خود مردانه ایستاده اند و با همه مشکلات از آن صیانت و حراست می کنند. مسئولان کشور نیز باید در این برهه حساس با اتکا به توان داخلی همت و تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات به کار ببندند. که این مردم لایق بهترین ها هستند.

  در سالروز جشن40 سالگی انقلاب اسلامی، گرامی میداریم یاد و نام امام راحل (ره) و یاران شهیدش را و درود بیکران هدیه میکنیم به روح بلند آن مردان راستین و یاران آخرالزمانی امام عصر روحی لک الفداء. این ایام مبارک را بهانه ای قرار داده تا با قائد و امام خود، خامنه ای عزیز تجدید بیعت نموده و عرضه بداریم که جانا "هستیم بر آن عهد که بستیم."

 "شورای مرکزی شبکه انجمن های شاهد و ایثارگر کشور" متشکل از انجمن های "جانبازان نخاعی ایرانیان"، "خانه نور (جانبازان بصیر)"، " راست قامتان(جانبازان قطع عضو)" ، "جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگذار" ، "جمعیت آزادگان دفاع مقدس" ، "ریه های خسته(جانبازان شیمیایی)" و "بنیاد آیه های ایثار و تلاش(همسران معظم شاهد و جانباز)، ضمن عرض تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عموم ایرانیان عزیز در سراسر جهان، از همه ملت شریف ایران  دعوت می نماید تا با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، برگ زرین دیگری را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

شورای مرکزی شبکه انجمن های شاهد و ایثارگر کشور
بهمن ماه ۱۳۹۷

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi