شناسه خبر : 63693
جمعه 19 بهمن 1397 , 17:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در دهه فجر/تصاویر

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در ششمین روز از ایام الله دهه فجر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.

فاش نیوز - سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در ششمین روز از ایام الله دهه فجر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار ما از اهواز، امسال از همان دقایق آغازین افتتاح نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه های دائمی اهواز واقع در کیانپارس حضور داشتم. نمایشگاه کتاب و نگاه کردن به آن همه کتاب خیلی هیجان انگیز است.

جوروند، مدیر کل تبلیغات و ارشاد اسلامی خوزستان طی سخنانی درباره علاقمندی مردم خوزستان به کتاب اشارتی کرد که مبین حس و حال خوب استقبال کنندگان از نمایشگاه کتاب بود. او بیان کرد: مردم دانش دوست خوزستان، پارسال بیش از یک میلیارد و دویست هزار تومان کتاب خریدند .

وی همچنین با یک خبر خوب، افزود: امسال 570 ناشر در نمایشگاه حضور دارند . حتی بن کتاب عرضه شده در نمایشگاه با افزایشی به مبلغ هشتصد میلیون تومان رسیده است. از همه مهمتر ایام نمایشگاه هم با یک روز افزایش ، به مدت  هفت از 17 لغایت 23 بهمن پذیرای اهالی خردجوی خوزستانی است .

آیت الله حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز نیز در خصوص اهمیت کتاب خوانی بیان کرد: وقتی عقل رحمانی فعال بشود نتیجه آن دانش و علم است که به صورت کتاب ارائه می شود. 

دکتر قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور هم در مراسم حضور داشتند. ایشان در بیان مبسوطی درباره اهمیت کتابخوانی اشاره کردند: هیچ آگاهی بدون کتاب حاصل نمی شود. وی برپایی نمایشگاه را بخشی از راه رسیدن به این نیاز دانست .

دکتر شریعتی، استاندار محترم خوزستان هم در خصوص اهمیت برپایی نمایشگاه کتاب بیاناتی را مطرح نمودند. وی گفت: خدا را شاکریم که توانستیم سیزدهمین نمایشگاه را با شرایطی بهتر و ناشرین بیشتر در خوزستان برگزار کنیم .

بعد از نماز مغرب و عشا، اولین برنامه جانبی نمایشگاه، برگزاری "همایش سرود سرخ حماسه" بود که به یاد شهدای رژه برگزار شد. در این مراسم معنوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان حماسه آفرینی شرکت کنندگان در مراسم رژه هفته دفاع مقدس را ارج نهاد و ازخانواده های جانبازان و شهدا تجلیل به عمل آورد.

گزارش و عکس از جعفری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi