شناسه خبر : 63723
یکشنبه 21 بهمن 1397 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد:

همایش پیاده روی جانبازان نخاعی برگزار شد

همایش پیاده روی جانبازان نخاعی و خانواده های آنان، روز گذشته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) باشکوه تمام برگزار شد.

فاش نیوز - همایش پیاده روی جانبازان نخاعی و خانواده های آنان، روز گذشته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) باشکوه تمام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده «ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجمن جانبازان نخاعی» برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی با همکاری و مساعدت سردار علی فضلی، فرمانده دانشگاه افسری امام حسبن(ع) بود که طبق برنامه، روز جمعه نهم بهمن ماه، با دعوت از جانبازان نخاعی و ثبت نام آنها، در این دانشگاه آغاز شد.

در این همایش که با همت انجمن جانبازان نخاعی و میزبانی و پشتیبانی دانشگاه امام حسبن برگزار شد، جانبازان نخاعی و خانواده آنان که حضور چشمگیری داشتند، در بدو ورود به دانشگاه امام حسین، از سوی مسئولین و دانشجوبان مورد استقبال ویژه قرار گرفتند.
در ابتدا، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اعلام رئوس برنامه ها، از جانبازان حاضر و خانواده هایشان پذیرایی به عمل آمد و سپس کلیه میهمانان به همراه خانواده خود مسیر سالن ورزشی تا محل مقبرةالشهدای دانشگاه را طی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی، نسبت به مقام شامخ شهیدان، به ویژه شهدای گمنام، با ذکر صلوات و فاتحه ادای احترام کردند.

در ادامه برنامه ها، جانبازان و همسران و فرزندان آنها در سالن های ورزشی بصورت مجزا و تحت نظر مربیان رشته های مختلف به رقابت پرداختند. رشته های ورزشی، دارت، پینت بال، تیراندازی با تپانچه و فوتبال دستی برای جانبازان و فرزندان پسر، و رشته های ورزشی دارت، تیراندازی با تپانچه و پرتاب حلقه نیز برای همسران و دختران جانبازان اجرا شد.
برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مداحی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) نیز حال و هوا و معنویت خاصی به مراسم این روز بخشید.

بعد از صرف ناهار، مسابقات با شور و حال بیشتری ادامه یافت و بالاخره نوبت به برنامه اختتامیه رسید.
سردارفضلی، جانباز و فرماندهی که در دوران پرشکوه دفاع مقدس با رزمندگان و برخی از جانبازان حاضر انس و الفتی دیرینه داشته است، به خاطر خستگی تعدادی از جانبازان نخاعی گردنی، زودتر از موعد خود را به جمع جانبازان رساند و پس از تفقد از تک تک آنها، با عرض خیرمقدم به حاضرین، در سخنان کوتاهی با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، یاد و نام شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ثمره امنیت کنونی جامعه و پرچمداری نظام اسلامی را در مبارزه با کفر و الحاد جهانی و استکبارستیزی و مجاهدت ایثارگران، شهدا و جانبازان دانست.

در پایان این مراسم، هدایای نفرات برتر اهدا شد و تقدیرنامه ای نیز با امضای سردار حاج علی فضلی به همه شرکت کنندگان در این همایش اعطا شد.

شایان ذکر است در خلال مراسم، دکتر صمیمی، مدیر کل سابق بنیاد استان تهران و رییس فدراسبون حانبازان و معلولین هم در بین جانبازان نخاعی و خانوادهایشان حضور یافت.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
آخه روز شهادت حضرت زهرا ( س ) بنظر شما مناسب بود ؟!
اگر این مراسم توسط دولت یا عده ای باصطلاح اصلح طلب برگزار میشد آسمان ریسمان نمیکردید؟
سلام. امسال دهه فجر هم با ایام فاطمیه توامان شد و با رعایت اقتضائات هردو مناسبت گرامی داشته شد و البته در این مراسم جانبازان نیز هرچند بی سلیقگی ای صورت گرفت و می توانست لا اقل خود این روز شهادت نباشد ولی لابد معذوریت هایی پیش آمده و البته جانبازان نمازشان را خوانده اند و عزاداری هم کرده اند و بقیه کارها هم که شامل ورزش و راهپیمایی بوده منافاتی با روز عزا ندارد. چه بسا خیلی از این عزیزان علاوه بر مراسم عزاداری که در دانشگاه امام حسین داشته اند بعد از بازگشت در مراسم عزاداری هیئات هم حضور یافته باشند
باسلام.
باطلاع میرساند این برنامه روزجمعه 19 بهمن در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد و با اینکه روز قبل از شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد،در بین نماز ظهر و عصر هم اقامه عزا انجام شد و یکی از دانشجویان دانشگاه به همین مناسبت مداحی نمود.
ضمن اینکه برگزاری مسابقه بین جانبازان برگزار شد و فقط سلام و صلوات جانبازان به محضر پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و ائمه اظهار بود که نثار می شد و حرکت غیر متعارفی صورت نگرفت.ضمن اینکه این نوع تذکر توهین به جانبازانی است که در مراسم حضور داشته اند. در این مورد نباید بدون دلیل و مدرک ادعایی مطرح کرد!
خوب است برادرانی که نقدی دارند باحضور خوددرچنین برنامه هایی که از قبل اطلاع رسانی(پیامکی و سایت ها) شده بود و محدودیتی برای تعداد مدعوین وجود نداشت، راسا حضور میافتند و در جمع 80نفر از جانبازان معزز نخاعی دیگر، ضمن مشارکت در امر ورزش و مسابقات، از فضای معنوی آنجا هم بهره میبردند.
یعنی خودشمابخاطر تقارت این روز با شهادت حضرت زهرا نرفتید؟
یا فقط میخواید چیزی گفته باشید؟
خیلی از مخالفین انجمن که تشکیلاتی برای خودشون درست کردند و چند نفر بیشتر نیستند دائم غر میزنند و خودشان هیچ فایده ای برای جانبازان ندارند. نکنه شماهم جزو اون دسته اید؟
وگرنه شهادت حضرت زهرا چه ربطی به ورزش و مسابقه انهم در جایی که متعلق به سپاه است دارد؟
در روز شهادت حضرت زهرا س علاوه بر اداره ها اکثر مغازه ها و کارهای خصوصی مردم تعطیل کرده بودند جانبازان این پرچم داران انقلاب باید برن جشن انقلاب برگزار کنن
اولا که روز ۲۲ بهمن بخاطر همین هست که جشن انقلاب برگزار بشه
دوما . این مراسمتون یه روز دیگه برگزار میشد ایرادی داشت ؟
شما و انجمن راست قامتان هر وقت تونستید همچین برنامه ای برگزار کنید، مراقب باشید.
جشن کجا بود پدر آمورزیده؟
مسابقات فرهنگی بود و ورزشی اونهم با سلام و صلوات و مداحی!
نمیدونی بدون. ایمان خودتو حراج نکن داداش.
بنده با اینکه خودم از جانبازان قطع نخاع هستم و عضو انجمن اما از انجمن هم انتقاد دارم و هم گله
انتقادم اینست که متاسفانه شما حرف هیچکس را بجز گروه خودتون قبول ندارید
هر کس هم بخواهد به شما انتقاد کند اینقدر هجمه به انتقاد کننده وارد میکنید که طرف پشیمان میشود و یا توجیح بی منطق
بنده هم با این همایش و ورزش در این روز( شهادت ) مخالف هستم . روز دیگری می شد ....حالا فقط شما توجیح را پیش گرفتید اون دوست جانبازی که ( جانباز 70درصد)
و اون شخصی که اومده جواب داده که مثلا ما همه موارد رو در نظر گرفتیم عزادراری کردیم و.....خب این خودش توجیح بی منطق هستش که نخواستید اشتباهتون رو بپذیرید
و دیگر اینکه انجمن جانبازان نخاعی میخواهد رهبری کل جانبازان و پرچم هدایت کل جانبازان رو در دست داشته باشد
و گله
من نمیدانم چطور همیشه و در همه جا یه سری افراد خاص حضور دارند
من نمی دانم که شما واقعا" از جانبازان هستید یانه که دارید اینطور حرف می زنید. چون جانبازان آن هم جانبازان نخاعی در باره برادران جانباز خود اینطور صحبت نمی کنند خصوصا" که نام خود را هم ننوشته اید
انجمن مال کس خاصی نیست و هرکس بخواهد هم می تواند در آن عضو شود و حتی اگر عضو هم نباشد از خدمات ارائه شده توسط این انجمن بهر مند می شود. در انجنمن خود جانبازان هستند که کارها و مشکلات خودشان را پیگیری می کنند و شما هم هرکس که هستید می توانید در آن فعال باشید. درثانی اینکه عده ای در همه مناسبت ها و برنامه ها حضور دارند و مشارکت می کنند و اهل حضور در جمع هستند و گوشه گیری و تکروی نمی کنند به نظر من چیز بسیار مثبتی است. ثالثا" حدود 80 جانباز ویلچری در این برنامه که روز جمعه ، قبل از روز شهادت حضرت زهرا برگزار شده حضور داشته اند و نمی شود گفت که عده خاصی بوده اند. به ندرت پیش می آید که بتوان این تعداد از جانبازان ویلچری را در یک روز یک جا جمع کرد. هرکس این کار را بکند کار بزرگی کرده و باید از او ممنون بود و خواهشا" بی دلیل نق نزنید
بخدا مثل شما جانبازم
البته نه مثل بعضیا
خیلی ممنون از اینکه هرکسی به شما انتقاد میکند او را همانطور که گفتم مورد هجمه قرار میدهید
شما به بزرگواریتون ببخشید که نق زدم معذرت خواهی میکنم لطفا شما یکم صبور باشید
باشه. حتما
با عرض سلام خدمت تمامی جانبازان نخاعی. این برنامه ها در نوع خود بی نظیر و یا کم نظیر است و امیدوار به تکرار دوباره های آن هستیم. نشاالله که همگی سلامت و سرزنده و شاداب بمانید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi