شناسه خبر : 63743
یکشنبه 21 بهمن 1397 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدن پیشرفت‌های دفاعی ایران موجب تعجب من شد

«ذکرالله» در جریان بازدید از نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: من با دیدن دستاورد‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در این‌جا به‌ نمایش گذاشته شده است، بسیار متعجب شدم.

جوان نیجریه‌ای: دیدن پیشرفت‌های دفاعی ایران موجب تعجب من شد

«ذکرالله» جوان نیجریه‌ای که برای تحصیل علوم اسلامی به ایران سفر کرده است، در جریان بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،  اظهار داشت: من با دیدن دستاورد‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در این جا به‌نمایش گذاشته شده است، بسیار متعجب شدم؛ ایران از لحاظ قدرت نظامی بسیار پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به آیه ۶۰ سوره «انفال» مبنی بر ضرورت آمادگی دفاعی مسلمانان، افزود: واقعا نمونه واقعی این آیه قرآن کریم را می‌توان در ایران مشاهده کرد و ان‌شاءالله این کشور در آینده پیشرفت‌های بیشتری خواهد کرد.

«ذکرالله» با اشاره به وضعیت مسلمانان در کشور نیجریه، تصریح کرد: در کشور ما حدود ۲۰ درصد مسلمانان هستند و ۵ درصد آن را نیز شیعیان تشکیل می‌دهند که روزبه‌روز این آمار رو به افزایش است و تبلیغات دینی و فرهنگی در حوزه اسلام در نیجریه وجود دارد.

این جوان نیجریه‌ای تأکید کرد: تفکر دفاع و مقاومت در کشور ما وجود دارد و ما از ایران تفکرات نظیر مقاومت، وحدت مسلمانان جهان و انقلاب اسلامی را به کشور خود صادر کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به مظلومیت شیخ «زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه، خاطرنشان کرد: باعث تأسف است که کشور‌های مدعی حقوق بشر و سازمان ملل برای دفاع از ایشان هیچ حرکتی انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi