شناسه خبر : 63762
یکشنبه 21 بهمن 1397 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازسازی سرودهای انقلابی از سوی ارکستر حزب الله

ارکستر شمس الحریه با بازسازی سرودهای انقلابی، این آثار را با اشعاری عربی و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اجرا کرد.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر, حزب‌الله لبنان ویژه‌برنامه‌هایی را برای پاسداشت و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در لبنان برگزار می‌کند. برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی, عرضه و معرفی کتاب‌های ترجمه‌شده بیانات و اندیشه‌های امام خمینی(ره), امام خامنه‌ای (مد ظله) و انقلاب اسلامی و رونمایی از کتاب‌های تازه‌ترجمه‌شده به‌زبان عربی, برگزاری مراسم‌های بزرگداشت, پخش کلیپ‌ها و مستندهای گوناگون از دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه از شبکه‌های تلویزیونی مقاومت, اجرای گروه‌های سرود در نقاط مختلف لبنان از جمله برنامه‌های حزب‌الله در این ایام است. این ویژه‌برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر بیروت و دیگر شهرهای لبنان با شعار «اربعون ربیعاً» به‌معنای «چهلمین بهار» برگزار خواهد شد.

یکی از این برنامه‌ها اجرای موسیقی توسط ارکستر «شمس الحریه» است. این ارکستر برخی از سرودهای ماندگار دوران انقلاب اسلامی را بازسازی و به زبان عربی اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید فیلم بخش‌هایی  از اجرای این ارکستر را ببینید یا دانلود کنید:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi