شناسه خبر : 63770
دوشنبه 22 بهمن 1397 , 17:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماسه حضور و وحدت مردم سقز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم انقلابی و همیشه در صحنه سقز با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه های بدیعی از حماسه وحدت و شکوه حضور ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

فاش نیوز- مردم انقلابی و همیشه در صحنه سقز با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه های بدیعی از حماسه وحدت و شکوه حضور ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز،مردم شهیدپرور شهرستان سقز صبح روز دوشنبه و همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور گرم و پرشور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی انزجار خویش را از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
مردم شهرستان سقز از مسیر میدان قدس تا میدان جمهوری این شهرستان را راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی پایبندی خود را به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی کنندگان که قرین به 13 تا14 هزار نفر بودند شعارهای  22بهمن ماه یوم الله یوم الله ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ،مرگ بر  استکبار سر دادند.
کودکان و نوجوانان صورت خود را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده و گروهی نیز ایستگاه های فرهنگی و قرآنی برپا کرده بودند.
در این مراسم، رییس محترم مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقزاظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منزله لبیک به آرمان های انقلاب و ارزش های و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
ماموستا دکتر عابد نقیبی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی علیه نظام ستم شاهی به پا خاست و امروز در چهلمین سالگرد از این انقلاب شکوهمند همچنان استوار و پابرجا علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش مبارزه می کند و مبارزه خود را ادامه خواهد داد.
استمرار انقلاب اسلامی، حاصل خون شهیدان، حضور گسترده مردم در حصنه، دلاور مردی بسیجیان و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان است.
امروز آمریکا در نظر دارد و گمان می کند که با تحریم می تواند نظام و ملت ایران را شکست دهد در حالی که اراده پولادین ملت شکست ناپذیر و سست ناشدنی است و ما اگر جرعه آبی و تکه نانی داشته باشیم دست از مبارزه برنخواهیم داشت.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد ناپذیری آمریکا تصریح کرد: معظم له همواره به ارتباط با آمریکا به دلیل عهد شکنی این استکبار نامطمئن بودند و تاریخ نشان داد که در بحث برجام و مذاکره آمریکا ناجوانمردانه عمل کرد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، نماد وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام هستند و ولایت فقیه رمز پیروزی مسلمانان است.
نقیبی اضافه کرد:دشمن سالهاست که ولایت فقیه را نشانه گرفته است زیر ولایت فقیه بزرگترین تهدید برای کفر جهانی است و رهبر با یک سخنرانی و اشاره توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.
سخنران پایان راهپیمایی 22 بهمن ماه 97 اظهار کرد: اهل سنت مانند ملت ایران همواره در صف اول مبارزه علیه استکبار و کفر جهانی بوده اند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده اند که تقدیم هشت شهید روحانی در شهرستان سقز و شهدایی چون شیخ الاسلام و برهان عالی در استان کردستان که توسط داعش و تکفیری ها شهید شدند نمونه ای از این دست موارد است.
وی ادامه داد:امروز دشمن با جنگ رسانه ای درصدد ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و دولت و نظام است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد:رهبر ممظم انقلاب فتوای شرعی صادر کردند که توهین به زنان پیامبر(ص) به عنوان مادران مسلمان حرام شرعی است.
نقیبی اظهار کرد:نظام جمهوری اسلامی یگانه نظام دارای جامعیت و کارآمدی در برقراری مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در عرصه های بینه المللی بوده است.
وی در ادامه به نقش انقلابی در بخشی دیگر از سخنان خود به تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در کشور پرداخت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از بحران های چهل سال گذشته گذار موفقی داشته است.
وی تصریح کرد:مردم شهید پرور شهرستان سقز و استان کردستان همواره در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب ایران اسلامی  بوده اند و به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گوش فرا داده اند و از آن تبعیت کرده اند.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز با بیان اینکه، خوشحال هستیم در سرزمینی زندگی می کنیم که رهبر آن تفاوتی بین اهل سنت و شیعه قایل نیست و بارها فرموده اند افرادی که اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد می کنند، سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی هستند، اظهار کرد:ما اهل سنت، از اقدامات رهبر انقلاب در خصوص حرام دانستن اهانت به اهل سنت، تشکر و اعلام می کنیم و اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس، جنگ علیه داعش و دفاع از حریم ولایت، ولایت مدار  و محب اهل بیت بوده است.
وی با بیان اینکه راه اصلی در مقابله با کفر جهانی، وحدت مسلمانان است اظهار کرد: ما اجتماع کنندگان راهپیمایی یوم ا..22 بهمن، آمده ایم بگوییم که پیروان راستین وحدت اسلامی و پیرو انسجام اسلامی هستیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi