شناسه خبر : 63771
سه شنبه 23 بهمن 1397 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور کم نظیر مردم اهواز در جشن چهل سالگی انقلاب

مردم فهیم و دشمن شناس خوزستانی بیشتر از سال های قبل در صحنه حاضر شده بودند تا چشم خناسان حسود کور بود، کورتر شود. همان ها که بازار اقتصادی کشور عزیزمان را دستخوش نوساناتی کردند تا مردم را به ستوه آورند...

فاش نیوز -  امروز در یوم الله 22 بهمن، مردم صبور و مقاوم خوزستان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را هر چه باشکوهتر در مقابل دیدگان بهت زده "چل های" خونخوار و مستکبر جهان کفر و زیاده خواه برگزار کردند.  

به گزارش همکار ما، مردم خوزستان نیز همپای هموطنان خود در اقصا نقاط ایران، این زادروز فرخنده، عظیم و باشکوه را با حضور آگاهانه و پرشورشان جشن گرفتند.

همه آمده بودند؛ نه سرمای هوا جلودارشان شده بود و نه محدودیت های جسمی. عجیب که بچه های خردسال هم در این ازدحام فشرده، کلافه نمی شدند و در آغوش والدینشان شادمانه نظاره گر اطراف خود بودند.

خانواده معزز شهدا و جانبازان گل سرسبد این اجتماع باغیرت و بابصیرت بودند. آنها که برای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، مخلصانه و  ایثارگرانه با بذل جان خود و عزیزانشان درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

مردم فهیم و دشمن شناس خوزستانی بیشتر از سال های قبل در صحنه حاضر شده بودند تا چشم خناسان حسود کور بود، کورتر شود. همان ها که بازار اقتصادی کشور عزیزمان را دستخوش نوساناتی کردند تا مردم را به ستوه آورند و به زعم باطلشان می گفتند ملت ایران 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید.

اما ما خوزستانی ها برای برهم زدن خواب پریشان دشمنان قسم خورده اسلام، با آگاهی و بصیرت تمام در جشن بزرگ انقلاب شرکت کردیم و یکصدا فریاد زدیم: انقلاب اسلامی تولدت مبارک! انقلاب اسلامی چهل سالگی مبارک!  انقلاب اسلامی خدا نگه دارت باد! انقلاب اسلامی یادگار امام است، انقلاب اسلامی میراث هر شهید است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ...

تصاویر ارسالی گوشه کوچکی از جشن و سرور و شادی مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز، مسجد سلیمان، باغملک و شهرک شهید منتظری دزفول می باشد.

گزارش و عکس از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
مجموعه تصاویر پیش رو حضور حماسی خوزستانی های باغیرت در جشن 40 سالگی انقلاب ، است که مزین به تصویر یک آزاده خوزستانی است که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اصفهان حضور داشته است . آزاده صبور و دلاور حاج عبدالحسین شاهین . اولین عکس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi