شناسه خبر : 63778
چهارشنبه 24 بهمن 1397 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز۷۰درصد خراسانی نیز آسمانی شد

"برات محمد زهرایی" جانباز ۷۰ درصد اهل شهرستان شیروان(خراسان شمالی) به فیض شهادت نائل شد و به همرزمان شهید خود پیوست.

فاش نیوز -  "برات محمد زهرایی" جانباز 70 درصد اهل شهرستان شیروان (خراسان شمالی) امروز در منزل خود به فیض شهادت نائل شد و به همرزمان شهید خود پیوست.

وی در حالی در 51 سالگی به شهادت رسید که در بیست و یکم شهریورماه سال 1364 در منطقه جنگی اشنویه به وسیله ترکش از ناحیه چشم، گوش، حلق، بینی، حنجره، مری و معده مجروح شده بود.

شهید برات محمد زهرایی متولد سال 1346 بود و در 53 سالگی پس از تحمل 33 سال درد و رنج جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به مقام شهادت رسید.

همین گزارش حاکیست بر اساس برنامه مراسم تشییع پیکر پاک این شهید ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه از محل میدان انقلاب شیروان به سمت میدان دفاع مقدس و از آنجا هم به سمت حرم مطهر حضرت حمزه رضا (ع) شهر زیارت برگزار شده و در گلزار شهدای این مکان مقدس تدفین می‌شود.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1397/11/24/3177863_444.jpg

از این شهید بزرگوار دو فرزند دختر به یادگار مانده که یکی از آن‌ها دانشجو و دیگری دانش‌آموز است.

گفتنی است، استان خراسان شمالی دارای حدود 3 هزار شهید، شش هزار و 613 جانباز و 33 هزار رزمنده است که در سال‌های دفاع مقدس برای حراست از کشور و نظام جان‌فشانی کردند.

اینستاگرام
جانباز زهرايي از بهترين هاي شهرستان شيروان بودند يادش هميشه گرامي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi