شناسه خبر : 63786
سه شنبه 23 بهمن 1397 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم عملکرد مسؤولان را از اصل انقلاب تفکیک کردند

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه پیام مقاومت ملت در ۲۲ بهمن افتخار‌آمیز بود، گفت: مردم به رغم همه مشکلات عملکرد برخی مسؤولان را از اصل انقلاب تفکیک کردند و نشان دادند به دنبال ارزش‌های انقلاب هستند.

پیام مقاومت ملت در ۲۲ بهمن افتخار‌آمیز بود/ مردم عملکرد مسؤولان را از اصل انقلاب تفکیک کردند

لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و معاون رئیس جمهوری سابق در گفت‌وگویی مشروح با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور باشکوه و باصلابت مردم موجب عزت ملت و عزت جامعه اسلامی شد و صمیمانه باید از مردم در این رابطه تشکر کنیم. مردم عزیز ما نشان دادند با رهبری انقلاب پیوند دیرینه داشته و نسبت به کشور و دین‌شان علاقه دارند. 

* پیام مقاومت ملت واقعاً افتخار‌آمیز بود

وی با بیان اینکه  پیام مقاومت ملت واقعاً افتخار‌آمیز بود، ادامه داد: مردم ما به خوبی دستاوردهای انقلاب را می‌شناسند، اینکه استقلال، آزادی و پیشرفت به معنای واقعی در کشور وجود دارد را به‌خوبی می‌دانند و به استکبار جهانی نشان دادند محکم پشت‌سر رهبرشان ایستاده‌اند و در برابر یاوه‌گویی‌های مستکبران مقاومت خواهند کرد. 

این استاد دانشگاه تأکید کرد:، دشمنان ما باید دست از شرارت بردارند و باید بدانند مسلماً هر چه دشمنان شرارت بیشتری داشته باشند مردم ما قوی‌تر و مستحکم‌تر مقاومت خواهند کرد.

* مسئولان قدر مردم را بدانند و با تمام توان به آنها خدمت کنند

وی در مورد وظیفه مسئولان در قبال مردم هم گفت: مردم ما دیروز صحنه‌های زیبایی را خلق کردند، مسئولان ما باید قدر مردم را بدانند و با تمام توان به آنها خدمت کنند.

* مردم علی‌رغم گله‌مندی عملکرد برخی مسئولین را با اصل انقلاب تفکیک کردند

فروزنده تاکید کرد: مردم ما در چند ماه اخیر فشارهای اقتصادی زیادی را تحمل کردند و به رغم اینکه از بی‌مدیریتی‌ها و عدم کارآمدی ها و رانت و فسادی که بعضاً وجود داشت گله داشتند اما عملکرد برخی از مسئولین را با اصل انقلاب تفکیک کردند و نشان دادند که به دنبال ارزش‌های انقلاب هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: حقیقتاً اگر ما ارزش‌های انقلاب را در سطح بدنه اجرایی‌مان پیاده کنیم بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت.

معاون رئیس جمهوری سابق اضافه کرد: امیدواریم مسئولین ما درس گرفته و بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و در پایان سال و نزدیک شدن به سال جدید گشایشی در امور اقتصادی مردم ایجاد کنند و بستری را فراهم کنند که این مردم خوب، متدین و انقلابی بتوانند سال جدید را به خوبی آغاز کنند.

* مسئولان در مقابل زیاده‌خواهی استکبار بایستند و از اعتماد به آنها دست بردارند

وی تاکید کرد: همه باید بدانند مسئولان ما نمایندگان همین ملت هستند، ملتی شجاع و ملتی مقاوم، مسئولان هم باید در مقابل زیاده‌خواهی استکبار که آمریکا و اروپاست بایستند و دیگر از اعتماد به آنها دست بردارند و با تمام توان و تلاش خود و با همت مردم ظرفیت‌های داخلی را فعال کنند، بی‌شک هر جا مردم نقش ایفا کنند مشکلات حل خواهد شد.

 

فروزنده افزود: ما باید در حوزه اقتصادی دولت را چابک کنیم و بسیاری از امور را به مردم بدهیم، فضای کسب و کار را درست کنیم، از تولید حمایت کرده و قوانین و مقررات تولید را درست کنیم. زمینه صادرات را فراهم کنیم تا مردم خودشان به صحنه بیایند. 

وی افزود: اگر دولت و مجلس طرح جدی و باور واقعی داشته باشند و بروکراسی اداری را کاهش بدهند می‌توان به راحتی از ظرفیت مردم استفاده کرد و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

این استاد دانشگاه گفت: ما کشوری هستیم با منابع فراوان و مهمترین منبع ما نیز مردم هستند و واقعاً اقتصاد منهای نفت و خام و خام‌فروشی را می‌توانیم در کشور پیاده کنیم.

* دشمن با دیدن استقامت ملت حتما عقب‌نشینی‌ می‌کند

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: امیدواریم این حرکت که دستاوردهای بسیار زیادی در دنیا داشت و دشمن نیز حتماً عقب‌نشینی خواهد کرد وقتی این اقدامات مردم را می‌بیند انشاءالله مسئولین نیز با طرح و نقشه جدیدی بر محور درون‌گرایی و برون‌گرایی حرکت کنند و به توانمندی‌های داخلی توجه کنند و از ظرفیت‌های صادراتی بیرون استفاده کند تا انشاءالله مشکلات اقتصادی را حل کند.

فروزنده در رابطه با اولویت‌ها و مؤلفه‌های ورود به دهه پنجم انقلاب هم تصریح کرد: ما باید گفتمان انقلاب اسلامی را در سطح دنیا ترویج و تعمیق کنیم و به دنیا نشان دهیم.

*  باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم

وی تاکید کرد: ما یک کشور الگو هستیم ما در الگوی سیاسی مشارکت و پشتیبانی مردم را داریم، تبعیت از ولی فقیه را داریم، در الگوی فرهنگی باید به ارزش‌های فرهنگی برگردیم و آن را پررنگ کنیم، در سینما، در تئاتر، در نوشته‌ها، رفتارها و در سطح زندگی همینطور.

این استاد دانشگاه گفت: ما در حوزه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و با یک برنامه 10 ساله کشور را خودکفا کنیم ما به هیچ وجه نباید روی کالاهای استراتژیک مانند دارو و مسائل کشاورزی وابسته باشیم، امروز بخش خصوصی و جوانان ما توانمندی این را دارند که بتوانند کار را دنبال کنند.

به نقل از فارس

اینستاگرام
سلام ، حضور بعضی افراد فاسد و فتنه گر در پستهای اصلی مجلس و دولت که بعدها معلوم شده مهره های نفوذی دشمنان انقلاب بودند و عاقبت رسوا شدند همچون این پیام ارزشمند که مردم عملکرد برخی مسئولان را از نظام اسلامی تفکیک کردند بسیار مهم است و لازمست بسیاری از مصوباتی که توسط اینگونه افراد در حال اقدام است و همگان از مضرات و خسارتهای آنها مطلع میباشند اصلاح و بازنگری شوند.
از چنین مسئولانی که پیامهای ارزشمند مردم مسلمان و عاشق انقلاب را مطرح کردند تشکر میکنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi