شناسه خبر : 63790
شنبه 27 بهمن 1397 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اینها نشانه بی عرضگی نیست!

حال بحث اینجاست که واقعا ما جانبازان و ایثارگران در احقاق حقوق مصوب و قانونی خود عرضه نداریم؟ چرا تجمع نمی کنیم؟ چرا اعتراض و داد و بیداد نمی کنیم؟...

جانباز شیمیایی - جانباز همیشه مدافع اصلی انقلاب و نظام بوده و خواهد بود. اگر کمی پیگیر اخبار رسانه ها و به خصوص معاندین باشید، روزانه خبر انواع تجمعات و اعتراضات صنفی را خواهید شنید که بسیاری از این اعتراض ها و مشکلات ابدا ارتباطی به نظام اسلامی و دولت هم ندارد و بخش خصوصی باید پاسخگوی مطالبات کارگران خود باشد؛ اما به گونه ای وانمود می شود که همه این مشکلات را نظام مقدس اسلامی ایجاد نموده است.

گرچه مشکلات فراوان است و وضعیت اقتصادی نابسامان؛ چندین ماه بیمه جانبازان بلاتکلیف بود و هنوز هم مشکلات عدیده ای دارد که اکثریت خانواده ها ناراضی هستند؛ اما یک تفاوت اساسی بین ایثارگران و سایر اقشار وجود دارد: در تمام این چند ماه مشکلات بیمه از هر طرف جهت رفع مشکلات اقدام گردید. مجلس....بنیاد شهید...دولت و....تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات بکار بستند؛ اما ما که جنگ را با گوشت و پوست خود حس کرده ایم خوب می دانیم که تحریم چیست و عواقب آن کدام است.

حال بحث اینجاست که واقعا ما جانبازان و ایثارگران در احقاق حقوق مصوب و قانونی خود عرضه نداریم؟ چرا تجمع نمی کنیم؟ چرا اعتراض و داد و بیداد نمی کنیم؟ مشکلات وجود دارد، بی تدبیری ها هست، اختلاس فراوان است، بسیاری از مدیران فقط به دنبال جیب خود هستند و.‌... .....اما اگر خانواده ایثارگران هم اعتراض و تجمع کرد و شروع به فریاد و دادخواهی کرد و خوراک تبلیغاتی برای معاندین ایجاد نمود مشکل حل خواهد شد؟

جانباز از ابتدا مدافع نظام اسلامی و انقلاب بوده است و از بهترین سرمایه خود یعنی جان گذشته است، چگونه می تواند برای مشکلات بیمه خود هم صدا با دشمنان شده و آب در آسیاب معاندین بریزد؟ این بی عرضه بودن نیست. کافیست فقط یکبار ما ایثارگران که خود را مدافع انقلاب می دانیم دست به تجمع بزنیم تا شرایط را جهت فتنه گران و دشمنان فراهم کنیم. اگر به خاطر نظام اسلامی و انقلاب تحمل نموده و علیرغم تمام مشکلات تحمل کرده و مطالباتمان را داد نمی زنیم نشان از بی عرضه گی نیست.

جانباز نماد غیرت و مردانگی است و عرضه را در طول دفاع مقدس معنی کرده است.اما همانگونه که امام عزیز فرموده اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است. والسلام

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام ، همانطور که مستحضر هستید کشور ایران از تاریخی ترین کشورهای جهان است که از هزاران سال قبل حضور پیامبران بزرگ را درک نموده و بهره داشته و دارای تمدنی بسیار پیشرفته الهی بوده زیرا بسیاری از تمدنهای غیر الهی خیلی زود نابود شدند اما تمدن الهی ایرانیان همچنان جاویدان بوده است. اکنون نیز علیرغم پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از پیشرفتهای تمدن الهی و کهن ایرانیان مخفی میشوند زیرا قابل فهم برای عموم مردم نیستند.
میدانیم قرآن کریم بسیار جلوتر از غلم و تکنولوژی روز به بیان احکام و دستورات الهی پرداخته که طریق فهم آنها با تکنولوژی امروز امکان پذیر نیست و نیاز به گذشت زمان و پیشرفت توضیحات علمی بسیاری دارد. این روزها شخصی مدعی شده که از تاریخ 2047 میلادی آمده و شرایط زندگی آن روزها را تشریح کرده که چطور مردم از انرژی خورشیدی در تمام امور زندگی بهره مند هستند و مهمتریم موضوعی که گفته حذف پول و ثروت است که امکانات زندگی بصورت کارتهای اعتباری خواهد بود که مبلغ و میزان دسترسی به تسهیلات و امکانات را اعمال خیر انسانها تعیین میکنند. یعنی هرچه عمل خیر انجام شود میزان و مبلغ کارت اعتباری بالاتر میرود و نهایتا کسانی میتوانند سیاستمدار شوند که بیشترین عمل خیر در کارتشان ثبت شود.
اینها توصیف بهشت است که حق تعالی در قرآن کریم وعده داده است و انسانها میتوانند بهشت را در تمام مدت عمر و پس از مرگ در اختیار داشته باشند.
حال میتوان فهمید کسانی که با فریب و حقه بازی ثروت جمع کردند جزو روسیاه ترین مردمان آینده خواهند بود و طبعا ایثارگران بالاترین امتیاز را خواهند داشت همانطور که امام علی (ع) فرمود : محاهدان فی سبیل الله در بالاترین نقطه اسلام هستند.
بنابراین بهتر است نظام اسلامی که برمبنای ولایت الهی بنیان گذاری شده از همین امروز نسبت به ایثارگران این همه بی لطفی را کنار بگذارند و حقوق قانونی و الهی ایثارگران را مطابق قرآن کریم به رسمیت بشناسند و بدون ترفند و چاچول بازی و آیین نامه های من درآوردی در اختیار قرار دهند.
سلام...حرف شمابرادربزرگواروهمرزم عزیزدرست ومتین...آیابنظرشماحال که ماایثارگران پیش رووحامی این نظام وکشوردرهمه عرصه هابودیم وهستیم وخواهیم بود.آیامسئولان نبایدمشکلات این قشر،،مخصوصأایثارگران زیر25غیرشاغل روحل کنند؟؟
جانبازان،،،با ،اصل نظام مشکل ندارند!مشکل ماجانبازان باکسانی ست که کارشکنی مییکنندوضدانقلاب اند!!!ماباانقلابی هامشکل نداریم...ماباضدانقلاب هامشکل داریم...و.....
سلام خسته نباشی فقط یه مطلبی خواستم بگم ما با اصل نظام هیچ مشکلی نداریم چون برای اصل نظام ما از بهترین سرمایه مون دادیم یعنی جون مون دادیم ولی یک عدهی از مسولین اصلا به فکر جانبازان نیستن شما. به خدا اگر مدیریت بلد نیستین برین کسان دیگری بیاد که بتونه از حق حقوق ما دفاع کنه بیشتر از این بچه ها رو نرنجونید خدا را خوش نمیاد
لطفا" مغلطه نکنید !!!!!ندادن حق رزمندگان چه ربطی به اعتراض به نظام دارد؟ ما میگوییم عرضه نداریم وآنها هم بخاطر همین مورد 30سال است که حق ما رو بردند!
یکبار دیگه متن رو به دقت بخوانید لطفا...
وقتی متن یا نوشته ای را می خوانیم تمام متن را به دقت مطالعه نموده بعد در مورد آن اظهار نظر نماییم.
در اینکه حقوق حقه و مصوب ایثارگران به هیچ وجه آنچنان که در قانون ذکر شده داده نمی شود شکی در آن نیست.شخصا به شدت در این مورد همانند سایر دوستان و همرزمان گله مند بوده و دستکم سه مورد از قوانین مصوب در مورد من اجرا نشده است.شرط سنی برای سنوات ارفاقی.‌‌..گرفتن میانگین برای حقوق بازنشستگی.‌‌تعلق نگرفتن پاداش به سنوات ارفاقی.‌‌..و بیمه بنیاد که همگی از کم و کیف آن اطلاع دارید...
البته که باید در مورد همه این کم کاری ها و کارشکنی ها اعتراض و شکایت کرد.اما این اعتراض و شکایت ها باید به چه نحوی باشد مورد بحث حقیر بود.چون دوستانی دارم که معتقد بودند باید ما هم تجمع کنیم که بنده گفتم این راهش نیست چون دشمن از این جریان سواستفاده خواهد کرد...همین و بس...لطفا برای اظهار نظر و یا انتقاد به یک متن تمام نوشتار را مطالعه فرمایید ، نه اینکه بدون توجه به پیشگفتار فقط یک قسمت را مورد انتقاد قرار دهید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi