شناسه خبر : 63795
چهارشنبه 24 بهمن 1397 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید اعلام کرد: سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از ۲۵ بهمن آغاز می‌شود.

برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر

سید مرتضی حسینی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از تاریخ 25 بهمن در استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره 600 نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سه دوره زمانی و در رشته‌های مفاهیم، قرائت، تحقیق و حفظ در جزءهای 5، 10، 15، 20 و کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

دوره اول این مسابقات ویژه همسران معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ 25 بهمن‌ماه به مدت 3 روز، دوره دوم نیز ویژه فرزندان دختر معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ 28 بهمن‌ماه به مدت سه روز و دوره سوم و نهایی مسابقات نیز ویژه والدین شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان پسر معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ 10 اسفندماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi