شناسه خبر : 63810
چهارشنبه 24 بهمن 1397 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز و رئیس بنیاد شهید سقز با خانواده شهید ماموستا "عبدالله فتاحیان" و ماموستا "عبیدالله محمدی" دیدار کردند.

فاش نیوز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز و رئیس بنیاد شهید سقز با خانواده شهید ماموستا "عبدالله فتاحیان" و ماموستا "عبیدالله محمدی" دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز؛ «برومند رازیانی»
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در سخنانی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

رازیانی با اشاره به اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام داده اند افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم، افتخار بزرگی برای تمام ملت است.

وی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و ادامه داد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم.


وی با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می‌باشد، تصریح کرد: تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.
برومند رازیانی، خانواده های شهدا را از افتخارات کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان هستند.


رازیانی افزود: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

در این دیدار از دو خانواده شهید"عبدالله فتاحیان" و شهید "عبیدالله محمدی" تقدیر شد.

سحر مرادی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi