شناسه خبر : 63813
چهارشنبه 24 بهمن 1397 , 15:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیحات یک کارمند صندوق شاهد

میثم پاریاب- من خودم فرزند شهید و جانباز 70 درصد تفحص هستم. الان 10 ساله که در بنیاد شهید مشغول به کار هستم وخودم هم مسئول صندوق شاهد در شهرستان محل کارم هستم. اول اینکه صندوق قرض الحسنه شاهد تمام کارهاش شفاف و روشنه. هر کدام از اعضا کافیه یه تماس با نماینده صندوق شهرشون بگیرن و با دادن کد ملی از موجودی و مانده وامشون مطلع شوند و یا با مراجعه به مسئول صندوق شهر و تکمیل فرم دریافت شناسه و رمز عبور اینترنتی در هر مکان و زمان به حساب و کتاب صندوق خودشون دسترسی داشته باشند.

 مورد بعدی اینکه بعد از فوت هر یک از اعضاء صندوق چون وامی که دریافت شده بیمه می باشد، پس از پرداخت مانده وام (به هر مقدار که باشه) از سوی شرکت بیمه طرف قرارداد، موجودی صندوق شخص متوفی به حساب وراث قانونی کارسازی می شود. و یک ریال از پول کسی بالا کشیده نمی شود.

 اگه اشخاصی می خواهند بدانند چه بر سر پس انداز صندوقشان میاید بدونند که این پس انداز و پس اندازهای دیگر اعضای صندوق بلافاصله پس از جمع آوری و با اضافه شدن به اقساط اخذ شده در آن ماه در قالب وام دوباره به اعضایی که بدهی شان به حد نصاب رسیده ( یعنی به یک ششم وام دریافتی) پرداخت می شود.

 خوبه که ایثارگران و اعضای محترم صندوق شاهد بدونند که حدوداً چهار ساله که صندوق شاهد زیر مجموعه بانک مرکزی شده و به طور دائم از سوی بازرسان بانک مرکزی مورد ارزیابی و بازرسی قرار میگیره. مطمئن باشید که صندوق شاهد از امن ترین و مطمئن ترین صندوق های قرض الحسنه موجود در کشوره. خصوصاً که الان دو دوره است که مدیرکل صندوق از فرزندان گرانقدر شهید برگزیده میشه. در حال حاضر آقای دکتر اسلام کریمی فرزند گرامی شهید و از نخبگان و افراد بسیار متعهد و دلسوز جامعه ایثارگریه.
اگه سوال دیگری باشه در خدمتم.

و من الله التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
خسته نباشید
من مطالبو تایید میکنم
شفافه
سلام بردار بزرگوار؛ توضیحاتی که فرمودید کاملا"درست و برای بنده هم همین مواردی که اشاره نموده اید به اثبات رسیده ،اما این مطالب توضیح ،واضحات بود بزرگوار ،مساله اصلی میزان سپرده اعضاء و مبلغ وام ی است که صندوق به اعضاء می دهد ،آیا اطلاع دارید که هر صندوق ی با توجه به وظیفه ذاتی اش باید کمک حال اعضاء باشد ؟اما این صندوق که اسم شاهد هم دارد این چنین نیست ؟؟؟!!!دوست عزیز، ایثارگر بزرگوار؛ می دانید صندوق محله ها که عمدتا"خانم ها عضو آن هستند و معمولا"محله محور هستند بیش از سه/3برابر موجودی اعضاء وام می دهند ،اولی صندوق قرض الحسنه شاهد این چنین نیست؟ ؟؟؟!!!بلکه از سرمایه ایثارگران به فامیل و ژن های خوب مسولین بنیاد بخشش می کند ؟
ای کاش یه مقدار منصفانه اطلاع رسانی می کردید !!!!!!!!!!!!!!!
سلام.ازاینکه ایشان صندوق شاهدراکاملاشفاف وتاییدکردندمتشکریم ولی لطفاپاسخ بدهیدکه بعدازفوت افرادچه کسی اطلاع رسانی میکنندوبه وارثان اطلاع میدهندماهااطراف مان کسانی هستندفوت کردندوخانواده هابعدازچندسال متوجه شدندآنهم ازطریق بیرون ودوستان غیرصندوق ..اکثرهمین طورودرصندوق بعدازفوت به خانواده هااطلاع نمیدهند.دوم سقف وام که مدتی است افزایش پیدانکرده.ودرآخربرادراینهایی که گفتیدهمه میدانیم ومیدانندلطفاشفاف همانندشفافیت صندوق شاهدجواب بدهیدچراکه این سوال صدهانفربوده ومیباشد.ممنونیم ازفاش نیوز
این صندوق فقط به خانواده شهدا و جانبازان 70% وام میده ؟
من کاملا قانههههه شدم قاعدتا شهادت همین شخص هم کافیه !!!ونیازی هم به پیگیری نیست همه دارن کاراشونو خوف انجام میدن علی برکه الله
وامها رو شفاف کنید مشخص بشه وام به چه شخص و چه مبلغ پرداخت شده ما سهامدار انجا هستم حق دارم بدانیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi