شناسه خبر : 63819
پنجشنبه 25 بهمن 1397 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جان ناقابل چیزی نیست که در راه خدا تکه تکه شود!

شهید دفاع مقدس در وصیتنامه خود نوشت: اکنون با قلبی مالامال از عشق به الله سوی جبهه برای دفاع از دین اسلام خود می‌روم تا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت، خمینی بت شکن، لبیک گویم و بگویم که‌ ای امام این جان ناقابل چیزی نیست که در راه خدا تکه تکه شود.

جان ناقابل چیزی نیست که در راه خدا تکه تکه شودبه گزارش دفاع‌پرس، شهید «امیر اسماعیلی» متولد 12 مرداد ماه سال 47 بود. او در جریان جنگ تحمیلی به جبهه های نبرد شتافت و به عنوان بسیجی در دفاع مقدس شرکت کرد، وی سرانجام در چهارم اسفندماه سال 62 در جزیره مجنون به شهادت رسید. پیکر این شهید در امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شد. در ادامه وصیتنامه این شهید را می خوانیم.

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

شهادت، مقطعی از حرکت تکاملی است که انسان بوجود مطلق می پیوندد؛ هیچ اجباری در این پیوند نیست؛ بلکه باید انسان راه رشد را بیابد و از طغیان ورزی بدنی درآید تا بتواند به مدافعان حق که متضمن تلاش و کوشش اوست، برسد. انسانی که در سر دو راهی قرار می گیرد باید یکی را انتخاب کند یا عزت یا ذلت، یا حسین یا یزید، یا شهادت در مکتب اسلام که مکتبی انسان ساز است و کارخانه انسان سازی دارد و به او راه می دهد و ایمان می بخشد که هیچگاه سر تسلیم در برابر ظلم و ستم فرود نیاورد. اکنون با قلبی مالامال از عشق به الله سوی جبهه برای دفاع از دین اسلام خود می روم تا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام امت، خمینی بت شکن، لبیک گویم و بگویم که ای امام این جان ناقابل چیزی نیست که در راه خدا تکه تکه شود.

ای کاش هزار جان داشتم و در راه خدا هدیه می کردم و من راهم را آگاهانه انتخاب کردم و اگر شهید شدم با صدای رسا به گوش منافقان و کفار برسانید که ما با آگاهی و شناخت کافی و بدون هیچ جبر و زوری که تنها بر شما منافقان و کفار وارد است در این راه قدم نهاده و دوست دارم شهید شوم. نمی خواهم که مرگ سراغم بیاید می خواهم خودم سراغ مرگ بروم چه مرگی بهتر از این که انسان در راه خدا کشته شود. پدر عزیز، مادر مهربانم، اگرچه فرزند خوبی برای شما نبودم از شما میخواهم مرا ببخشید و برای امام عزیزم دعا کنید. برادران عزیزم از شما میخواهم دنباله رو خون شهدا و همراه با ولایت فقیه باشید و از مردم مسلمان و انقلابی این درخواست را دارم که هیچگاه از ولایت فقیه جدا نشوند و در نماز جمعه و جماعت ها شرکت کنند. خواهر عزیز حجاب خود را فراموش نکنید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi