شناسه خبر : 63834
جمعه 26 بهمن 1397 , 14:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند نکته درباره ترور رزمندگان سپاه

محمد ایمانی

27 نفر از فرزندان ایران در جنایتی تروریستی به شهادت رسیدند. این اولین بار نیست که شماری از رزمندگان سپاه پاسداران، جان فشانی می کنند. رزمندگی و جان فشانی، رسم پاسداری از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

کدام عملیات مهم تر است؟

۲۷ نفر از فرزندان برومند ملت ایران در جنایتی تروریستی به شهادت رسیدند. این اولین بار نیست که شماری از رزمندگان سپاه پاسداران، جان فشانی می کنند. رزمندگی و جان فشانی، رسم پاسداری از انقلاب اسلامی ملت ایران است. در این باره چند نکته، قابل تامل است.

نخست: چندی پیش که رسانه‌های بزدل سعودی و داعش و گروهک منافقین و برخی رسانه‌های غربی برای شایعه شهادت و جراحت سرلشگر قاسم سلیمانی جشن گرفته بودند، سلیمانی لبخندی می‌زند و همان پاسخ را می‌دهد؛ «اینها (جراحت و شهادت) چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌ها را برای پیدا کردنش پیموده‌ام».

چند سال قبل هنگامی که سیدحسن نصرالله تهدید به ترور شد، هیمنه جلادان صهیونیست را به استهزاء گرفت و از زبان حضرت سجاد (ع) پاسخ گفت: «بله، باید اعتراف کنیم دشمن ما توانسته دو پیروزی بزرگ نظامی به دست آورد؛ یکی قتل عام قانا و کشتن زنان و کودکان! و دومی فرستادن کوماندو به بعلبک برای ترور یک مرد شریف و خانواده‌دار فقط به جرم اینکه نامش حسن نصرالله بوده است. این یعنی موساد پرابهت و ارتش قدرتمند! ما فرزندان آن امامیم که گفت أبالموت تُهّددنی یابن الطّلقاء؟ انّ القتل لنا عادهًْ و کرامتنا من الله الشهادهًْ. مرا به مرگ تهدید می‌کنی فرزند آزادشدگان فتح مکه؟ نبرد پیشه ما و شهادت، نشان کرامت ما از جانب خداست».

دوم: مردمان بزرگ و موثر، دشمنانی عنود دارند. سپاه پاسداران، دست بزن جمهوری اسلامی که نه، دست بزن همه مظلومان منطقه در مقابل قدرت های زورگوست. اگر ترامپ می گوید هفت هزار دلار در دو دهه اخیر در خاورمیانه هزینه جنگ کردیم اما باید مخفیانه به عراق سفر کنم"، خلاصه عقده دولت های بوش و اوباما و دولت خود را بازگو می کند..

آمریکا خیال می کرد در حال بلعیدن خاورمیانه است که از سپاه و متحدان منطقه ای آن در محور مقاومت توسری خورد و جنگ مغلوبه شد. چنین سپاه قدرتمندی حتماً باید مغضوب آمریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان و فرانسه باشد. و البته به ته این فهرست باید گروهک های ورشکسته ضد انقلاب (سلطنت طلبان، سازمان منافقین، جبهه ملی، نهضت آزادی، جند الشیطان، الاحوازیه، بقایای داعش) و "نفاق جدید" را اضافه کنیم.

سوم: میز اطلاعاتی و امنیتی ضد ایرانی مشترک سالهاست توسط سرویس های جاسوسی #صهیونیسم_مسیحی (سیا، موساد، ام آی سیکس و سرویس جاسوسی فرانسه) علیه ایران تشکیل شده و به شکل ترمینال مشترک عمل می کند. وزیر اطلاعات پیش از این، از فعال شدن #ناتوی_اطلاعاتی علیه ایران خبر داده بود.

در سال های اخیر، انگلیس و فرانسه چند نقشه ضد امنیتی را با هم در پوشش همکاری سیاسی و اقتصادی دنبال می کردند. اگر در آشوب سال ۸۸ معلوم شد فقط حسین رسام در سفارت انگلیس، ۵۰ نفر از اصلاح طلبان را سربازگیری کرده، حالا سفارت فرانسه و سفیر جدید آن هم نقشی مشابه را بر عهده گرفته بودند.

فرانسوا سنمو که اواخر اردیبهشت ۹۵ استوارنامه خود را تقدیم کرد، از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ مدیر بخش اطلاعات در سرویس امنیت خارجی و جاسوسی فرانسه بود، نهادی که در کانون مدیریت این سرویس قرار دارد. سنمو کارشناس جهان عرب است و از دهه ۱۹۸۰ میلادی در تونس، اردن و لبنان ماموریت داشته و سپس درکامبوج سفیر شده بود. رادیو فرانسه به هنگام انتصاب سنمو گفت سوریه و عراق در کانون دل مشغولی های فرانسه قرار گرفته است. این واقعیت روشن می کند که چرا گفت و گو سفیر اطلاعاتی فرانسه بر صفحه اول برخی نشریات اجاره ای نشست؟

بنی صدر و مسعود رجوی پس از آشوب افکنی بهار ۱۳۶۰ وقتی از ایران گریختند، در پاریس پناه گرفتند و به مرور فرانسه در کنار بغداد مأمن اصلی سازمان تروریستی منافقین شد.البته منافقین مانند سایر گروهک ها بازیافتی حساب می شوند و مامور شده اند ذیل یک فرماندهی کلی، با سلطنت طلبان، طیفی از دست اندرکاران فتنه سبز، بقایای داعش، و گروهک هایی مانند جند الشیطان و جیش الظلم و الاحوازیه، همکاری مشترک داشته باشند.

چهارم: فرانسه و انگلیس (و تاحدودی آلمان به عنوان ضلع سوم اروپایی برجام)، بنا داشتند راهبرد "فشار- تطمیع- مذاکره- امتیاز گیری" را درباره نفوذ ایران در سوریه و یمن، و همچنین توانمندی موشکی کشورمان پیاده کنند. آنها همزمان، چشم به تقویت گروه های معارض جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در اروپا و پاکستان و کردستان عراق داشتند.

پنجم: رزمندگان سپاه پاسداران در طول این سال ها از چند جهت ترور می شوند. باید ارزیابی شبکه ای از عملیات چند جانبه تروریستی داشت که پادوهای آن می توانند هنگی از مزدوران اجاره ای و ترکیبی شامل منافقین و جیش الظلم و و الاحوازیه و بقایای داعش و از این قبیل باشند.

طراحان و آمران را باید در سیا و موساد و ام آی سیکس بلکه وزارت دفاع رژیم های منسوب به صهیونیسم مسیحی پیدا کرد؛ همان ها که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متحدان آن، در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن، بارها تحقیر شدند. در این میان بی تردید، سیاست بازانی که علیه سپاه پاسداران در داخل اتهام افکنی و نفرت پراکنی می کنند، عملا هم اردوگاه ناتوی اطلاعاتی و تروریست های اجاره ای آنها هستند.

ششم: سپاه پاسداران در معرض چند نوع دشمنی و ترور است؛ یکی ترور نظامی و دوم، ترور شخصیتی و تبلیغاتی. از خاطر نبرده ایم کدام سیاسیون، از سلمان و ابوذر های سپاه نام بردند و به همان ها حمله کردند. به یاد داریم که در جمع فعالان اقتصادی، آدرس دروغ دادند و ضمن طعنه و اتهام‌پراکنی خلاف واقع علیه سپاه گفتند "بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی‌تفنگ بود که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم و کسی جرئت رقابت با آن را ندارد"!

این، اسم رمز بایکوت همه ظرفیت های داخلی در مقابل تحریم اقتصادی دشمن بود. شرکت های فاسد، آلوده به رشوه و بدعهد فرانسوی، امین تر از قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دیگر ظرفیت های فنی و اقتصادی داخلی شمرده شدند. اما فرانسه بدعهد، نقشه دیگری داشت. توتال فقط اطلاعات سرّی نفتی پارس جنوبی را گرفت و رفت. پژو و ایرباس هم سر دواندند؛ چون طعمه سر قلّاب بودند.

هفتم: اسناد غیر قابل خدشه ای وجود دارد که برخی سیاست زدگان، دانسته و ندانسته، می کوشند دست بزن و قدرتمند جمهوری اسلامی را ببندند. اصرار بر قبول دیکته های پایان ناپذیر FATF ، که مبتنی بر ارائه اطلاعات سرّی به دشمن و انجام تحریم داوطلبانه (خودتحریمی و خود زنی) علیه افراد و نهاد های حاضر در فهرست تحریم های غرب است، بوی جنایت و خیانت می دهد.

اگر کسی تردید دارد، حتما بخشنامه به چند بانک را مرور کند که در آن تصریح شده بانکها از همکاری با افراد و نهادهایی که در فهرست تحریم های سازمان ملل و "وزارت خارجه و خزانه داری آمریکا" حضور دارند، خودداری شود!! در فهرست های تحریمی مذکور، سپاه پاسداران در کنار وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، قوه قضائیه، صدا و سیما، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و ... قرار دارد؛ یعنی همه ارکان اقتدار و دقاع و تهاجم جمهوری اسلامی در برابر دشمنان.

حالا شاید بیشتر بتوانیم درک کنیم که وقتی چند هفته مانده به انتخابات 96، یک مدیر سیاسی علیه نمایش قدرت موشکی سپاه در مقابل تهدیدهای آمریکا، تهمت‌پراکنی کرد، چرا با ذوق‌زدگی محافل صهیونیستی مواجه شد و چرا روزنامه سعودی الشرق الاوسط سعودی  "[...] و ترامپ، در مقابله با سپاه پاسداران کنار هم هستند"؟!

شما قضاوت کنید که کدام اقدام خطرناک تر است؟ ترور نظامی رزمندگان شیفته شهادت که خون تازه غیرت و مجاهدت در رگ ملت ایران جاری می کند؛ یا ترور حیثیتی و گروگانگیری معیشت مردم و انداختن مسئولیت قصور و تقصیر های خود به گردن پاسداران اقتدار و امنیت و عزت کشور؟

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi