شناسه خبر : 63855
جمعه 03 اسفند 1397 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه رئیس و اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس

لغو ماموریت آموزشی و شوکی که به فرزندان جانبازان وارد آمد

ما فرزندان جانبازان آنقدر به شما اطمینان داشتیم و ترم اول سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردیم، به امید آنکه شما مدافع ما خواهید بود و برای ترم دوم قطعا مشکل ماموریت آموزشی حل خواهد شد. اما جدیتی از شما ندیدیم. از طرفی اولویت ندادن به طرح ماموریت آموزشی باعث شده که گاها دودستگی و تفرقه بین خانواده بزرگ ایثارگران ایجاد شود...

گروهی از فرزندان جانبازان -  آن هنگام که خبر ابطال ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر به گوشمان رسید و به محل اشتغالمان این موضوع را ابلاغ نمودند، شُک بسیار بزرگی به همه فرزندان جانباز مامور به‌ تحصیل وارد شد و سبب شد با جستجو، رای دیوان عدالت اداری را پیدا نموده و چندین بار موضوع، روند شکایت، فرد و ارگان شکایت‌کننده و سِیر اداری پرونده و نهایتاً رای دیوان عدالت را مطالعه کنیم تا متوجه شویم این دردسر بزرگ چگونه بر سر ما آمده است.

در اوایل مهر ماه مطلع شدیم جنابعالی قصد حضور در دیوان عدالت اداری و پیگیری موضوع از ریاست آن مجموعه را دارید. بسیار خشنود شده و امیدوار گشتیم و چندین مرتبه دادخواست تنظیم نموده و به شبکه مجازی منتسب به شما ارسال نمودیم، حتی طی تماس جناب آقای ملایی نیز دادخواست به نام ایشان تنظیم و با واسطه ایشان به دست حضرتعالی رسید، گرچه ریاست دیوان عدالت اداری از رای قضات و مجموعه تحت نظرشان دفاع نمودند و درخواست جنابعالی برای ابطال رای هیات عمومی را نپذیرفتند و شما با دستان خالی از این باب از دیوان بازگشتید، ولی این پیگیری سبب شد وجهه و چهره خوبی نزد فرزندان جانبازان بدست آورید.

جنابعالی طی مصاحبه‌ای در  18 مهرماه سالجاری با خبرنگار پارلمانی پایگاه فرهنگ ایثار و شهادت "فاش‌نیوز" اعلام کردید قصد ارائه طرح دوفوریتی (اصلاح تبصره ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری) برای حل و فصل و یکسره نمودن موضوع ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر را دارید و این موضوع سبب خوشحالی جمع کثیری از ایثارگران و فرزندانشان گردید. ایثارگرانی که حتی اگر بازنشسته نشده باشند دیگر امکان ادامه‌تحصیل ندارند و چشم امیدشان به فرزندانشان است که بتوانند با ادامه‌تحصیل و کسب علم و معرفت، خدمت بیشتر و بهتری به کشور و مردم ایران ارائه نمایند.

با مصاحبه حضرتعالی و پیگیری‌های شبانه‌روزی توانستیم بارها در دفتر کارتان در مجلس شواری اسلامی، و همچنین دفتر کارتان در شهرستان رباط کریم و در حوزه انتخابیه‌تان خدمتتان برسیم و موضوع را پیگیری نماییم و جنابعالی قول هفته بعد و هفته‌های بعد را هر هفته تکرار کردید. ناگهان مطلع شدیم که بیمه تکمیلی ایثارگران شاغلین و بازنشستگان هم از سوی دولت محترم لغو و به خودِ  دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است! با توجه به اهیمت این موضوع تمامی اموری که قرار بود برای ماموریت تحصیلی انجام شود به یکباره تعطیل و مشکل بیمه به مشکل اول جامعه ایثارگران تبدیل گردید. در این حین که حدود ۲ماه از مصاحبه شما می‌گذشت عملا هیچ امری اتفاق نیافتاد و حتی طرح با محتویات ۲صفحه‌ای را معطل نگه داشتید؛ گرچه بعدا متوجه شدیم که طرح مربوطه در اواخر مهرماه توسط معاونت حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید  تهیه شده و کتبا به دستتان رسیده بود!

برایمان سوال بود چرا حاج آقای نوروزی طرحی را که حدودا 2صفحه می‌شود و تقریبا همه جملات در همان دادخواستی که همراه خود به دیوان عدالت برده بودید وجود داشت، در برگه‌های مربوط به طرح در مجلس نگاشته نشده و طرح اعلام وصول نمی‌شود؟ که ناچار از طریق یکی دیگر از نمایندگان اقدام نمودیم و طرحی را از طرف فرزندان جانبازانی که مشمول ماموریت آموزشی می‌شدند به ایشان ارائه نمودیم و ایشان برای کسب موافقت، حضور شما رسید و موضوع را مطرح نمود. حتی در غذاخوری مجلس نیز فردی خدمت شما رسید و بیان داشت که از مراجع بالاتر پیگیر حل مشکل ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان هستند. به نظر می‌رسد صحبت‌های ایشان و آن نماینده محترم سبب شد تا شما جایگاه خودتان را نزد فرزندان جانبازان در خطر ببینید و طرح پیشنهادی شما را( اصلاح تبصره ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری) در همان روز چهارشنبه اعلام وصول نمایید، گرچه اخبار مربوطه ناشی از آن در یکشنبه منتشر شد.

در دادنامه دیوان عدالت اداری و قبل از اعلام رای بیان شده که علی‌رغم ارسال نسخه ثانی دادخواست و ضمائم آن برای طرف شکایت تا زمان رسیدگی به پرونده در هیات عمومی دیوان عدالت اداری هیچ پاسخی از طرف مقابل شکایت واصل نشد. طرف مقابل شکایت در دیوان عدالت اداری، هیات دولت و معاونت حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند. در نتیجه مسئول مربوطه در بنیاد شهید علنا موافقت خود را با ابطال طرح اعلام نموده است.

سوالی که به نظر می‌رسد این است که چرا در طرح تحویلی شما به مجلس دقیقا خلاف این موضوع ذکر شده؟
لازم به ذکر است با مراجعات مکرر فرزندان جانبازان به مسئولین مربوطه در معاونت حقوقی و پارلمانی مجلس، ایشان بیان داشته‌اند که ماموریت تحصیلی، حق شما نبوده و نیست و به شما ارتباطی ندارد که چرا در جلسه دیوان عدالت شرکت نکرده‌ایم و ما نماینده دولت هستیم و در این امر، مدافع دولت می باشیم! حضرتعالی با آوردن جمله "علی رغم حضور و دفاع مسئولین بنیاد شهید در دیوان عدالت اداری در قبال ماموریت آموزشی" از ایشان  حمایت کرده‌اید.

ما به خوبی می‌دانیم که بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۵ با ارسال نامه به آقای شاه‌نظری (مسئول محترم امور اداری در سازمان امور استخدامی کل کشور)، جرقه اصلی ابطال ماموریت آموزشی را زده‌اند ولی از شما انتظار بسیار بیشتری می‌رفت!
لازم به توضیح است که پس از برگزاری جلسات متعدد توسط جمعی از فرزندان جانبازان و انجام دفاعیات در خدمت معاونین محترم دیوان عدالت اداری نظیرِ آقایان دکتر مولابیگی، پیرزاده، محدث و زرندی که بیان داشتند "به علت عدم‌اطلاع قضات دیوان عدالت اداری از وضعیت حاکم بر فرزندان جانبازان حین تحصیل، رای دیوان به این صورت صادر شده و اگر مسئولین بنیاد شهید که متولی امور ایثارگران و خانواده‌هایشان هستند در هیات عمومی دیوان عدالت حاضر می‌شدند و دفاعیاتی انجام می‌دادند، رای صادره قطعا با رای فعلی فرق چشمگیری می داشت".

فرزندان جانبازان بسیاری بصورت حضوری در مجلس و حوزه انتخابیه‌ی جنابعالی و همچنین تلفنی یا پیامکی مشکلات خود را بازگو کرده بودند و شما از همه مشکلات مطلع بوده و هستید و علی‌رغم این موضوع حتی پس از حل مشکل بیمه تکمیلی بصورت جدی، حرکتی برای حل مشکل ماموریت آموزشی نکردید.

همانطور که ذکر گردید، مقدمه و توجیهات طرح ارائه شده‌ی حضرتعالی عینا طرح ارسال شده‌ی معاونت حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید بوده ولی در آخر طرح که اصلاحیه تبصره ماده 61 بوده به این ترتیب عوض شده که "ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25درصد مستثنی هستند".

این در حالی بود که در سیستم اداری کشور بایستی طرح کاملا شفاف باشد و بایستی کلمه فرزندان جانبازان صراحتا ذکر شود. مشمولین ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر بودند و با دستکاری طرح ارسالی علنا فرزندان جانبازان 25درصد از شمول طرح خارج می‌شوند. این موضوع حداقل طی ۴هفته قبل از زمان اعلام وصول طرح و حتی بصورت کتبی خدمت حضرتعالی یادآوری شده بود.

حال پس از حل موضوع بیمه ایثارگران در مجلس و ابلاغ آن به دولت جهت اجرا، انتظار می‌رفت مشکل ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان حل و فصل شود که این مهم به فراموشی سپرده شده است.
طبق قوانین اداری، به فرزندان جانبازان صرفا ماموریت تمام‌وقت تعلق می‌گرفته و دستگاه‌های اجرایی به‌سختی با ماموریت تحصیلی کارمندان خود موافقت نموده‌اند و گاها سبب کشمکش‌هایی نیز شده است و حال پس از ابطال ماموریت آموزشی و عدم صراحت رای دیوان، در عطف یا عدم عطف‌به‌ماسبق شدن رای، دستگاه‌های اجرایی کاملا سلیقه به خرج داده و اعمال قدرت می‌نمایند. برخی دستگاه‌ها رای دیوان عدالت اداری را عطف‌به‌ماسبق ندانسته و مجوز تحصیل فرزندان جانباز و کارمندانی که قبلا حین تحصیل بوده‌اند را صادر نموده و ایشان در ماموریت تمام‌وقت به سر می‌برند. برخی از دستگاه‌ها از وزارتخانه متبوع استعلام گرفته‌اند و افراد مشمولی که قبلا حین تحصیل بوده‌اند را بصورت پاره‌وقت مامور کرده‌اند. برخی دیگر از دستگاه‌ها جهت ادامه‌تحصیل، صرفا با مرخصی تمام‌وقت کارمند خود موافقت نموده‌اند. برخی دیگر، استفاده از مرخصی طبق قانون مدیریت خدمات کشوری را نیز برای ادامه‌تحصیل نقض می‌نمایند و حداکثر ظلم و ستم را در حق این قشر ایثارگر و فرهیخته انجام می‌دهند.

ما فرزندان جانبازان با خیالی آسوده از وجود قوانین حمایتی در زمینه مأموریت آموزشی اکثرا محل زندگی خود را عوض کرده‌ و به محل تحصیلشان کوچ کرده‌اند و اکنون با ابلاغ رای ابطال ماموریت آموزشی دچار عسر، خسران و مشکلات عدیده‌ای چون احتمال انصراف از تحصیل به دلیل بُعد مسافت بین محل کار و محل تحصیل و همچنین سوخت‌شدن تمامی هزینه‌های تحصیل، اجاره منزل و ثبت‌نام فرزندان در مدارس و... و از همه مهمتر؛ هزینه عدم‌دریافت مدرک به دلیل استفاده از ماموریت آموزشی (مطابق قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های مرتبط) شده‌ایم.

مشکلات در خصوص دانشجویان دوره دکتری، مضاعف است چراکه از آنان تعهد به حضور تمام‌وقت در محل تحصیل گرفته شده و به هیچ وجه امکان بازگشت به کار برایشان وجود ندارد و با برگشت به کار، ادامه‌تحصیل بسیاری از این قشر زیر سوال رفته و تمامی برنامه‌ریزی‌های زندگی به هم ریخته است. لذا لزوما بایستی یکی از این دو (کار یا تحصیل) ترک شوند.

این در حالی است که هزینه‌های تحصیل دانشجویان دوره دکتری و سایر فرزندان جانبازان که بالغ بر چندین هزار نفر هستند تاکنون توسط دولت پرداخت شده است و با روند جدید، هزینه‌های انجام شده دولت در خصوص تحصیل فرزندان جانبازان در دانشگاه‌ها اعم از آزاد و سراسری، به هدر خواهد رفت و سوخت خواهد شد.

آقای نوروزی شاید مشکلات این قشر فرهیخته را فراموش کرده‌اید، چند مورد را برایتان ذکر می‌کنم:
شهر محل کار و محل تحصیل فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر در دو شهر و استان متفاوت می‌باشد؛
متوجه می‌شوید هر روز یا هر هفته چندصد کیلومتر جابجا شدن چه معنایی‌ دارد!؟
می‌دانید برخی از ماچند هفته است که همسر، فرزندان و والدینمان را ندیده‌ایم؟
متوجه می‌شوید چند ماه حقوق نگرفتن یا حقوق زیر 200 هزار تومان در این شرایط اقتصادی نابسامان یعنی چی؟
متوجه برخوردهای زننده و ابلاغ پست‌های دون‌پایه مانند دبیرخانه و کارشناس صفر به امثال ما در دستگاه‌های اجرایی هستید؟

ما فرزندان جانبازان آنقدر به شما اطمینان داشتیم و ترم اول سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردیم، به امید آنکه شما مدافع ما خواهید بود و برای ترم دوم قطعا مشکل ماموریت آموزشی حل خواهد شد. اما جدیتی از شما ندیدیم. از طرفی اولویت ندادن به طرح ماموریت آموزشی باعث شده که گاها دودستگی و تفرقه بین خانواده بزرگ ایثارگران ایجاد شود.

شما بهتر می‌دانید که اکثر جانبازان 25 تا 70 درصد جانبازان اعصاب و روان هستند و نیازی به تشریح وضعیت پدرانمان نیست. در این برهه زمانی برای همه ما فرزندان جانبازانی که قبلا در ماموریت آموزشی بوده‌ایم یا برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم، مدت‌زمان یک هفته مانند یکماه و با فشارها و سختی‌های روحی و روانی و در یک کلام با شدت و حدت هرچه تمام‌تر می‌گذرد و اکنون قریب به 5 ماه از وعده‌های شما گذشته است!
اگر خودتان را مدیون جانبازان و خانواده‌هایشان می‌دانید، اگر متوجه مشکلات حاد ما شده‌اید،
اگر فکر می‌کنید لازم است که به گفته‌هایتان عمل کنید،

لطفا" برای جلوگیری از وارد آمدن بیشتر به این قشر، به وعده هایتان عمل کنید.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
خدا نبخشد آن رییس دیوان عدالت اداری رااااااااااااا
این همه تلاش کردیم و در دانشگاه دکتری قبول شدیم به امید اینکه قانون مملکت رو حداقل برای جانباز این وطن تغییر نمیدهند.اما با غرض ورزی کامل قانون ده ساله مملکت رو تغییر دادند.حالا هم باتمام اعتراضات فرزندان جانباز کسی کاری نمسکنا.لطفا پیگیری کنید.داریم تلف میشیم
امسال پاییز در ترم سوم کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل بودم که بطور ناگهانی از طرف دولت، در اوایل مهر اعلام کردند قانون "ماموریت آموزشی" لغو میشود.
مجبور شدم درسم را رها کنم.
مجبور شدم برای تامین مخارج درمان مریضی مادرم در دو شیفت کار کنم و دانشگاه را رها کنم.
این است نتیجه زحمتهای امثال پدران ما که جانشان را برای یک عده...، کف دست گذاشتند و به جبهه ها رفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متن کاملا صحیح و واضح است؛
ولی سوال اینجاست که مخاطب این متن اصلا توان درک این مشکلات را دارد یا خیر؟
گویا لغو ماموریت تحصیلی اصلا گزندی به آقای نوروزی و بقیه نمایندگان وارد نکرده که اینگونه خونسرد و بی توجه، پیگیری این موضوع را مرتبا به تعویق میاندازند؛
و اینکه به نظر میرسد پیگیری ماموریت تحصیلی فرزندان جانباز برای دوستان نماینده مجلس چندان ارزش سرمایه گذاری ندارد؛ و الا اگر سودده میبود تا الان تصویب و حتی ابلاغ نیز شده بود.
با تشکر از سایت فاش نیوز برای منتشر نمودن و پرداختن به مشکل ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر
بله، همه چیز واضح است و همه به دنبال منافع شخصی خود هستند
حتی این خبرگزاری هم. با عوض کردن دو جمله آخر ، کل محتوای متن که مطالبه گرانه بوده با متن خواهشی عوض شده
گویا حتی در فضای مجازی هم در بین خودی ها نمیتوانیم انتقاد کنیم. انتقاد کنیم که چرا مشکلی که بیناد شهید بوجود آورده را گردن نمیگیرد؟ انتقادکنیم که ریاست محترم فراکسیون ایثارگران ، جناب حاج آقای نوروزی عزیز چرا این مشکل را رها کرده اید و به دنبال حل یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان هستید؟
یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان حق ایشان است و ایشان از این بابت در رنج و مشکلات پیچیده به سر نمی برند، بیایید و طرح هایی که زحمت کشیده اید را بر اساس میزان مشکلات و رنج ها و مقدار جامعه هدف درجه بندی کنید، همانگونه که با بوجود آمدن مشکل بیمه ایثارگران همه طرح های دیگر از اولویت افتادند، حال نیز ماموریت آموزشی دارای درجه اهمیت بالاتری است.در صورتیکه اعتقاد دارید بایستی پاسخگوی عملکرد خود نزد حضرت حق باشید نسبت به رفع نشکلات این قشر نخبه ایثارگر کمر همت ببندید. والسلام من تبع الهدی
سلام جناب سالاری، انتشار همین کامنت نشان می دهد که اگر حرفتان را بدون اهانت بزنید منتشر می شود. شما ها جوانی می کنید و گاهی حتی به عموهای خودتان هم که جانبازا و آزاده اند مثل آقای نوروزی اهانت می کنید در حالیکه او کم یا زیاد دارد برای حل مشکل شما تلاش می کند و بعد هم به راحتی فاش نیوز را هم که مطالب شما را منتشر می کند را مورد حمله و تهمت قرار می دهید. اگر متن را بخوانید می بینید که اصل حرف شما منتشر شده و فقط عباراتی که اهانت آمیز بوده و یا نارسا بوده حذف اصلاح شده آن هم از روی خیرخواهی خود شما عزیزان
وقتی مطلبی برای شما ارسال می شود نباید در ان دست ببرید. شما به عنوان رسانه میتوانید برخی کلمات را ویرایش کنید نه اینکه با عوض کردن چند جمله مطالبه گری را با خواهش عوض کنید. تا کنون در مطالب ارسالی بنده توهینی به فردی شده؟
وقتی مشکلات رنگ عوض می کنند و بزرگتر و حادتر میشوند و کارد به استخوان میرسد و بزرگان سکوت میکنند طبیعی است که هر فردی که دچار معضلات حادتر باشد برخورد بدتری خواهد داشت. قبلا عرض کردم از جناب اقای نوروزی تشکر می کنم که حامی بوده اند ولی از ایشان انتقاد می کنم که چرا مشکلی این چنینی را مسکوت گذاشته اند. نگفتیم که به حق رزمندگان رسیدگی نکنند، خواهش کردیم مشکلات قشر معزز ایثارگران را درجه بندی کنند، آن هم بر اساس درجه مشکل و میزان افراد مشمول آن.
اگر اینجاکه منتسب به ایثارگران هست از هم قشرها و هم قطاران خود انتقاد نکنیم و ایشان هم تحمل نکنند از سایرین که شاید کوچکترین درکی از مشکلات این جامعه ایثارگر ندارند، چه انتظاری می رود؟؟؟؟؟؟
مجددا از سایت شما انتقاد می کنم که مطالبه گری را با خواهش عوض کردید و از اقای ملایی و جناب اقای نوروزی که قبول زحمت کردند و با عنوان نمودن آن طی طرحی در مجلس مشکل ماموریت را درحد توان خود پیگیری کرده و حتی مطلب انتقادی منتشر شده را بی کم و کاست در کانال شبکه اجتماعی منتسب به ایشان درج نمودند ، تشکر می کنم. امیدوارم که ایشان مطالبه گری اینجانب و سایر فرزندان جانبازان را کما فی السابق با دیده مثبت نگریسته و خطاهایی که هر از چندی در گفته ها و نوشته های برخی عزیزان دیده میشود (مانند عدم شرکت در راهپیمایی) را درگذرند. چراکه ما از انقلاب سهم خواهی نکرده و نخواهیم کرد . فقط خواسته ایم درد و مشکلمان را حل کنند. والسلام علی من اتبع الهدی
یعنی پدرای ما انقدر تو این کشور بی ارزشن که بچه هاشون عین خودشون عذاب بکشن ،اخه شماها چی از درد ما میدونید که با ما اینکارو کردید ما به امید ماموریت دانشگاه ثبت نام کردیم ذوق قبولیمون تموم نشد که ماموریتو لغو کردین به سختی الان ترم دو شدم ولی واقعا دیگه نمیکشم و به انصراف فکر میکنم ،نه تنها بچه های جانبازو اذیت کردید پدرای عزیزمونم باما غصه خوردن گرچه گفتنش فایده نداره واسه مسعولین مهم نیست
نمایندگان و دیوان همه با هم همدست شدند تا لغو بشه چیز خیلی ساده ای است
بهترین گزینه ان است که دولت خودش کارش رو درست کند والا این مجلس پرمشغله که در حال حاضر بودجه را بررسی می کند به این زودی ها به موضوع ماموریت آموزشی نمی رسد .
کار درست این بود که اگر ایثارگری مجوز ماموریت اموزشی قبلا گرفته، بتواند تحصیلش را در ان مقطع به اتمام برساند و برای بقیه هم تصمیمات متعادل تری در حدود ماموریت نیمه وقت و یا ماموریت اموزشی حداکثر در یک مقطع برنامه ریزی می شد .
و سپس به تدریج قانون ماموریت آموزشی اصلاح می شد .
آقای شهیدی هر امکانی را که مسئولین قبلی بنیاد فراهم کرده اند به باد می دهد.
اگه این نمایندگان مجلس ، یک روز حقوقشان عقب بیفته چیکار میکنند؟؟؟
۵ ماهه ما رو بدبخت کردند و زندگیمون نابود شد, هیچ کس به داد ما نمیرسه.
سلام دوستان
من فکر می کنم کم کاری خود فرزندان جانبازان هم عامل طولانی شدن این موضوع شده است.ما باید بریم جلوی مجلس،دیوان عدالت،و... تحصن کنیم!چون حاج آقا نوروزی نمیتوانندکاری برای ما انجام دهند اون هم با این ترکیب کمیسیون اجتماعی که ما دیدیم !!! مرخصی بدون حقوق بنده رو رد کرده اند و روسای سازمانمان تکلیف کرده اند که حتما برو از دوره دکتری انصراف بده وبیا بشین سر جات!!!آیا این انصافه؟؟؟
خدا لعنتشون کنه الهی که با زندگی ما بازی کردن
الهی آمین
خدا الهی سرشون بیاره
ابتدا قدردانی میکنم از مدیرسایت فاش نیوز درباره پرداختن به بزرگترین معضل فرزندان جانباز یعنی لغو ماموریت آموزشی. بعد هم به آقای نوروزی می‌گویم حنای شما دیگر رنگی ندارد. 5 ماه هست وعده می‌دهید. هر بار هم می‌گویید فلان نماینده مخالف است. اما طرحی که هنوز در کمیسیون اجتماعی بررسی نشده. چگونه مخالف دارد.؟؟ این روند بی توجهی شما به فرزندان جانباز و عدم حمایت شما مطمئنا فقط به ضرر فرزندان جانباز نیست. بعدا گله مند نباشید!
خدا لعنت کند مسئولی را که زندگی ما را برد روی هوا
واقعا چه دست هاي پشت برده ايي وجود داره كه افتادن به جون خانواده جانبازان واقعا متاسفم
با سلام متاسفم برای خودم با داشتن یک همچین دولت و مجلسی اف بر ظالمان و ستمکاران به حق فرزندان جانباز که بعد از 20 واندی سال مریض داری و تحمل مشقات فراوان حالا باید با یک همچین انسان های ظالمی سر و کله بزنیم.
اگه این حاج آقایی که مسئول فراکسیون ایثارگران هستش واقعا بسیجی هست وچفیه اش نشان از بسیجی های زمان جنگ دارن گره رو باز کنن بلکه مشکل حل بشه ،می گم تا اگه پست ها رو مطالعه می کنه برسه به دستش.
نفرین خدا بر آنان
شکسته باد قلم و دستی که این قانون را ملغی اعلام کرد.
احسنت
سلام اینجانب از جانباز25% شیمیائی کل بدن در عملیات والفجر 8 ، از اول مردادماه سال اسناد هزینه های درمانی به مبلغ حدوداً 32/000/000 ریال به شرکت بیمه دی ارائه نموده ام متاسفانه تا کنون مبلغ فوق را برایم پرداخت نکردند. و با متاسفانه اکثر مراکز درمانی و داورخانه های طرف قراداد شرکت دی از ارائه خدمات رایگان به خانواده شهدا و جانبازان استان آذربایجان شرقی خودداری می کنند. و نمی دانم شما سایت خودتان پیگیری نمی کنید. باتشکر از محبت تان
دادا منم مثل شما فراگیر است.پیگیر شدم گفتند پرداختی ار مرداد 97تا کنون نداشتیم.
با سلام و خسته نباشین سوالی داشتم که درصورت امکان جواب بدین.
پدر بنده در زمان جنگ از کادر وظیفه ارتش بوده و در سال ۱۳۶۷دچار مصدومیت شیمیایی و موج انفجار شده است .علارغم اینکه کلیه مدارک را به بنیاد شهید اردبیل دادیم و کل صورت سانحه ها و مدارک دال بر شیمیایی بودن و موج انفجار و اعصاب و روان می باشد و کلیه مدارک موجود می باشد.بنیاد شهید اردبیل در کمیسیون فقط برای شیمیایی به ایشان ۱۵درصد دادن و ازکارافتادع کلی گفتن.بعد از اعتراض فهمیدیم که اصلا موج انفجار را برای کمیسیون نفرستادن و گفتن احراز نشده با وجود در دست داشتن صورت سانحه و مدارک پزشکی و اعلام نظر چندین
متخصص مغز و اعصاب مبنی بربیماری پی تی اس دی
نوع حاد و بستری شدن مداوم در بیمارستان اعصاب و روان ،ناشی از موج انفجار و علایم موجود در نوار گوش و مشکلات شنوایی و نوار مغز ،بنیاد امتناع میکند و فقط شیمیایی را قبول دارد و در شیمیایی چشم راعلل رغم وجود در صورت سانحه و مدارک پزشکی و تایید چشم پزشک، حذف نموده است و فقط برای پوست و ریه درصد داده است خواهشمندم درصورت امکان راهنمایی کنید
که به کجا مراجعه نمایم با تشکر از شما
با سلام لطفا موضوع انتقال ایثارگران شاغل به خصوص خانم ها را به محل سکونت پیگیری کنید. در پیش نویس برنامه ششم پیش بینی شده بود ولی متاسفانه بعدا حذف شد. در سال 79 اموزش و پرورش عده ای را استخدام کرد و در شهرستانهای استان تهران به کار گرفت ، و همان زمان مدیر کل وقت در مراسم عمومی قول داد که همه فرندان شهدا و جانبازان تا 2 سال به تهران منتقل شوند .ولی متاسفانه پس از گذشت 8 سال هنوز این وعده عملی نشده است.لطفا نمایندگان ایثارگر مجلس فکری بکنند.
لطفا در مصاحبه ای با حاج آقا نوروزی پیگیر وضعیت طرح اصلاح بند الف ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه شوید و به اطلاغ عموم برسانید
از سایت فاش نیوز بی نهایت ممنون هستیم که دغدغه و گرفتاریهای ایثارگران را با دلسوزی تمام منعکس می کند. اجرتان با خداوند متعال و به امید پیدا شدن گوش شنوا.
خدا نبخشه
پس چرا این ماموریت اموزشیو درست نمیکنیدددددددددد
خدا نبخشه اونیکه ماموریتو لغو کرد فقط بدونه همه فرزندان جانباز هرروز به خاطر هر سختی که میکشن شماهارو لعنت میکنن،خدا بدترینارو واستون بیاره
سلام، خواهشا سریعتر مشکل مأموریت آموزشی فرزندان جانبازان را حل کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi