شناسه خبر : 63856
شنبه 27 بهمن 1397 , 15:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته برقرار می‌شود؟

بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان از جمله سوالاتی است که مخاطبان پرسیده‌اند.

در این گزارش به این سوال پاسخ داده‌ایم که سرنوشت بیمه تکمیلی جانبازان بازنشسته فرهنگی به کجا رسیده است و چرا علیرغم تصویب مجلس اجرایی نمی‌شود؟

فرهنگیان ایثارگر بازنشسته جزو ایثارگران شاغلی هستند که بیمه تکمیلی آنان اخیرا به خاطر اجرای یکی از بندهای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران درگیر کشمکش‌های زیادی شد. اما نهایتا این  بار صدای اعتراض ایثارگران در مجلس کارساز شده و دوباره سر و کار بیمه تکمیلی آنان به بنیاد شهید افتاد.

بنیاد شهید هم طی اعلام رسمی خود اعلام کرده که از هشتم بهمن ماه 97 بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته را توسط بیمه دی برقرار کرده است.

فرهنگیان ایثارگر بازنشسته هم همانند سایر بازنشستگان ایثارگر از این پس می‌توانند از بیمه دی خدمات دریافت کنند.

ضمنا ایثارگران فراموش نکنند که بنیاد اعلام کرده هزینه‌های درمانی آنان از ابتدای آبان ماه 97 را پرداخت خواهد کرد.  

بنا بر اعلام معاونت درمان بنیاد شهید: بیمه تکمیلی درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته به جز در مورد نیروهای مسلح تماماً بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است. خدمات درمانی شامل خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، ویزیت و دارو، بستری، ارتز و پروتز، پیوند اعضا و ... توسط شرکت بیمه طرف قرارداد بنیاد به صورت کامل پوشش داده می‌شود و بیماران در صورت مراجعه به مراکز درمان طرف قرارداد، فرانشیزی نیز پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
سلام، چرا هیچکس به داد دل ایثارگران بازنشسته نمیرسه، آگه ب دستگاه های ک انجام وظیفه میکردند، به همان حالت خوب است، مشروط بر اینکه مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران برای درمان جانبازان خدمت کنند، این جور باشه، همیشه سرگردان هستیم، ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi