شناسه خبر : 63858
شنبه 27 بهمن 1397 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور رئیس بنیاد شهید در تشییع شهدای حمله تروریستی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از هیئت دولت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد.

حضور حجت‌الاسلام‌ شهیدی به نمایندگی از هیئت دولت در تشییع شهدای حمله تروریستی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز، شنبه 27 بهمن‌ماه 97 با سفر به استان اصفهان به نمایندگی از هیئت دولت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر علاوه بر شرکت در مراسم تشییع، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز دیدار می‌کند.

شامگاه چهارشنبه، 24 بهمن‌ماه، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگانی که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش ــ زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفت. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از پاسداران شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. تشییع 27 پیکر شهید در روز شنبه ساعت 14 در شهر شهیدپرور اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi