شناسه خبر : 63868
شنبه 27 بهمن 1397 , 16:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بیانیه ۴۰ سالگی انقلاب، رهبری ۴۰ بار جوانان را مخاطب قرار داده است!

گواهی در گفت‌وگو با میزان؛

خبرگزاری میزان- مسئول تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: روی صحبت مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» عمدتاً با قشر جوان جامعه است چرا که مقام معظم رهبری حقیقتاً از عمق جان به جوانان کشور امید و اعتماد دارند.

 حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری آن را صادر کردند در نوع خودش بی‌نظیرترین و بی‌بدیل‌ترین کلام رهبری با امت است.

 


وی با بیان اینکه ده‌ها بلکه صد‌ها گروه متعهد، متخصص و مجرب باید بنشینند و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند، عنوان کرد: در این بیانیه حدودا ۶ هزار کلمه‌ای که در ۴۰ سالگی انقلاب صادر شد، مقام معظم رهبری ۴۰ بار از واژه «جوان» استفاده کردند و بار‌ها و بار‌ها از انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده، پویا و پیش‌رونده یاد کردند.
 
متن کامل بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران

مسئول تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: روی صحبت مقام معظم رهبری در این بیانیه عمدتا با قشر جوان جامعه است چرا که مقام معظم رهبری حقیقتا از عمق جان به جوانان کشور امید و اعتماد دارند.

حجت‌الاسلام گواهی ادامه داد: ذهن جوان درگیر حوادث دنیایی و سیاسی نیست و هنوز دچار بگیر و بستان‌ها نشده است و می‌تواند با نشاط و دوندگی خود، مشکلات جامعه را قدم به قدم، اما با سرعت بالا حل کند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال سپری شده از انقلاب اسلامی، در هر حوزه‌ای که جوانان وارد شدند توفیقات زیادی نصیب کشور شده است، یادآور شد: در زمان هشت سال دفاع مقدس که یک برگ غرورانگیز از تاریخ کشورمان است، تمام فرماندهان ایرانی جوان بودند. البته «حبیب‌ابن‌مظاهر»‌های فداکاری هم در جنگ داشتیم، اما فرماندهان جبهه‌ها همگی جوان بودند. هیچ‌کدام از فرماندهان آن دوران، مُسن یا پیر نبودند و اساسا یکی از دلایل اصلی وجود نشاط و سرزندگی در جبهه‌ها، همین جوان بودن فرماندهان بود.
 

مسئول تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: اگر تمام موارد نقشه راه گام دوم انقلاب اجرایی شود، یقینا دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی با اتکا به عزم جوانان دور از دسترس نخواهد بود.


حجت‌الاسلام گواهی در پایان گفت: طی سالیان اخیر، تنها کسی که در برابر تمام حوادث محکم ایستاده و امید را در دل مردم زنده کرده است، مقام معظم رهبری بوده است.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi