شناسه خبر : 63894
یکشنبه 28 بهمن 1397 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی اپوزیسیون و ترامپ همدیگر را تحمیق می‌کنند


کنفرانس ورشو را در عالی‌ترین سطح می‌توان تکرار کمیک تاریخ تلقی کرد. یک قرینه‌سازی مضحک از «کنفرانس گوادلوپ» با این تفاوت که کارتر در گوادلوپ لااقل ارزنی وجاهت داشت تا پشت شعار حقوق بشر «هژمونی شیطانی» ایالات متحده را استتار کند.
از همکاران سابق نشریات اصلاح‌طلب داریوش سجادی ضمن انتشار این مطلب نوشت: کمال ابتذال آنجاست که اپوزیسیون برانداز جمهوری اسلامی در ورشو با شعار «دفاع از آزادی و حقوق بشر در ایران» متوسل به رعیت‌نوازی و خاصه ‌خرجی ترامپی شده که از منتهی‌الیه کثیف‌ترین گرایشات نژاد‌پرستی و اشتهار به سلاح‌فروشی به منحط‌ترین رژیم پارینه سنگی در ریاض خود و دولتش را در جهان «بِرند» کرده!
طنز تلخی است که جمعی ایرانی متوهم در ورشو از کسانی مساعدت می‌طلبند که پیش‌تر در ضیافت «ذبح و مُثلگی خاشقجی» به اتفاق شیهه مستانه می‌کشیدند! الفاظ «آزادی و حقوق بشر» در دهان ترامپ نجس می‌شوند.
طنزترین قسمت از «کمدی ورشو» شعار تجمع سلطنت‌طلبان است که با پوستر«پهلوی‌شان» به تفرج و تنعم می‌سرودند: می‌جنگیم، می‌میریم، ایران رو پس می‌گیریم!
ظریفی نبود تا به ایشان بگوید شما اگر اهل جنگیدن و مُردن و ایران پس گرفتن بودید در ۵۷ جلوتر از «پهلوی‌تان» تا عمق لس‌آنجلس و پاریس و لندن نمی‌گریختید و ۴۰ سال در حسرت بازتولید سلطنت در بزم‌های شبانه‌تان متوسل به «السون و ولسون ـ پهلوی رو برسون» نمی‌شدید تا اینک با در دست گرفتن کاسه تکدی محبت از ترامپ «در ورشو» دوره‌گردی کنید! غافل از آنکه ترامپ پیش‌تر و بیشتر از شما و بدون توجه به خواست شما اگر ارزنی برآورد داشت که می‌تواند با ورود به ایران مانند عراق و افغانستان تکلیف ایران را روشن کند هرگز تعلل نمی‌کرد.  او نمی‌‌خواهد دروازه جهنم را برای خود باز کند ملاحت ماجرا آنجاست که ترامپ می‌کوشد اپوزیسیون را به جان ایران بیاندازد و اپوزیسیون نیز به ترامپ میگه: میشه شما خودت بری بجنگی، بعد بدی دست ما.

اینستاگرام
سلام ، آنچه در ورشو بطور آشکار و علنی دیده شد اینجا در ایران و داخل حکومت اسلامی از اصلاح طلبان بطور نیمه آشکار و نیمه علنی مشاهده میشود. اصلاح طلبان ثابت کردند نمایندگانی از طرف مخالفان با انقلاب اسلامی هستند.
اول این نکته را روشن کنیم که مراد از اسلام در انقلاب اسلامی کدام اسلام است؟ اسلام امریکایی که اصلاح طلبان بخورد مردم میدهند و در آن اسلام هرگونه حرام و منکر را میتوانند پنهانی مرتکب شوند یا منظور اسلام اصیل شیعه است که یازده امام معصوم و تمام خانواده آنان در مقابل استکبار زمان خود تا پای جان ایستادند اما هرگز در مقابله با دشمنان اسلام کوتاه نیامدند بلکه با تمام نیرو و توان مبارزه کردند.
چطور باور کنیم اصلاح طلبان با ترسی که از تهدیدهای استکبار دارند جزو مسلمانان شیعه و پیرو ائمه معصومین (ع) باشند؟ هرگز مذهب مقدس تشیع اینطور ترسوها و بزدلان را تایید نکرده و نخواهد کرد.
مردم در 22 بهمن گفتند که اصلاح طلبان لیبرال را نمایندگان شایسته ای از طرف مردم شهید پرور برای مبارزه در مقابل استکبار غرب قبول ندارند و میبایست هرچه سریعتر نیروهای انقلابی و متعهد به نظام اسلامی _ شیعی همچون شهید حججی ها سنگرهای مبارزه با استکبار را تحویل بگیرند لذا راه خلاصی از دشمنان غربی فقط مبارزه صحیح و اصولی موجب شکست استکبار و برداشتن فشارهای دشمنان از معیشت مردم در داخل و خارج خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi