شناسه خبر : 63895
یکشنبه 28 بهمن 1397 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حالمان خوب نیست!

حقوقی-  نباید فراموش کرد که در همه ادوار و در سرتاسر این کره خاکی، هرجا که بیرقی بر مزار سربازی که در راه وطن و آرمان و اعتقادش کشته شده، افراشته شده همه رهگذران را وادار به تامل و تفکر می نماید و مکثی احترام آمیز را در پی دارد.

 این در حالی ست که نسخه ها و تجویزات نابجا روزگار ایثاران عزیز را تیره و تار کرده است. دل به نظرات کارشناسان واقعی نمی نهند و بر اساس مصلحت و منفعت بعضا" اقربا و دوستان تصمیم سازی می کنند.

 چه زحمات و تلاش هایی که برای تئوریزه کردن و اسجام و سامان دادن اوضاع حوزه ایثار صورت نپذیرفت. اینکه به جای داغ کردن بازار و ازدیاد میل و طمع زیاده خواهان و نیز رونق صف و ازدحام و حمله و گروکشی، یکپارچه سازی با دیدی بلند و فراز نگر، خدمات را بر مبنای میزان و مقدار شرکت و زحمت همه عزیزان در بحث دفاع مقدس بازتعریف نمایند.

عدالت را که از جمله اهداف همه ایثارگران بود در پای مصلحت اندیشی قربانی کردیم.خلاصه اینکه اگر از احوالات ما خواسته باشید حالمان خوب نیست!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با تشکر و قدردانی از پیامی که بخوبی درد دلهای ایثارگران را بیان کرده در حقیقت مصلحت اندیشی بجای اجرای قرآن و سنت معصومین (ع) باعث شده که این سیاست در مقابل استکبار توانایی مبارزه نداشته باشد لذا همانطور که همه ما میدانیم مبارزه با استکبار میبایست مرگ بر آمریکا باشد و جنگ با استکبار بایستی همچون جنگ با داعش باشد که حتی اجازه یک نفس کشیدن به دشمن ندهد.
علیهذا آماده شهادتیم و در انتظار فرمان جنگ با دشمنان اسلام زیرا حق تعالی پیروزی در جنگ شیعیان با استکبار و شیطان بزرگ را بشارت داده و ملت بزرگ ایران در قرن بیست و یکم یکبار امتحان الهی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
سلام.این که جانباز بدون مدارک بالینی را به مراک اعزام و کمسیون بدوی و عالی پاس می دهید رست است.بدون حرق و دلیل می گویند احراز نشد خدا پاسخگوی ظلم همه است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi