شناسه خبر : 63903
یکشنبه 28 بهمن 1397 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطین

منابع یمنی از آغاز تظاهرات گسترده مردم یمن به‌ویژه در استان صعده یمن برای اعلام انزجار و برائت از مزدوران یمنی خائن به مسئله فلسطین خبر دادند.

تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطین و برائت از خائنان

 شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد تظاهرات عظیم مردمی در استان صعده به‌منظور اعلام بیزاری از خائنان و اعلام حمایت از مسئله فلسطین آغاز شده است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم‌های یمن و پرچم‌های فلسطین و نیز تصاویر شهید سید حسن بدرالدین الحوثی و سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله و نیز پارچه‌نوشته‌هایی در مخالفت با سلطه‌گری آمریکا و سیاست‌هایش در منطقه در دست داشتند.

هیهات مناالذله، ای مزدوران و دنباله‌روهای آمریکا، ائتلاف صهیونیستی نابود است، قدس قطعا متعلق به ما است، زمان کشف حقایق، یا خائن منافق و یا مومن ثابت قدم صادق از جمله شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود.

یوسف الفیشی از رهبران انصارالله طی سخنانی در این راهپیمایی گفت : راهپیمایی امروز قشرهای مختلف مردم یمن ، پیامی برای جهان و ملت هاست تا به مسئولیت های خود عمل کنند.

الفیشی خاطر نشان کرد: آنچه در ورشو گذشت، بر پایداری و ایمان ما به حقانیت آنچه  برای آن مبارزه می کنیم، افزوده است .

وی افزود: خالد الیمانی(وزیر خارجه دولت عبدربه منصور رئیس جمهور دست‌نشانده عربستان در یمن در جریان کنفرانس ورشو کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نشست) نقاب از چهره متجاوزان زدود و با حضور خود این حقیقت را فاش  کرد که آنها مزدوری بیش نیستند.

بر اساس این گزارش علاوه بر صعده، استان‌های تعز، إب، ذمار،البیضاء، الضالع،الجوف،المحویت و عمران هم شاهد تظاهرات گسترده‌ای بر ضد خائنان و در حمایت از مسئله فلسطین است.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مردم یمن در محکومیت خیانت دولت دست‌نشانده یمن به‌سرکردگی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری به مسئله فلسطین و نیز برای تأکید بر حمایت کامل ملت یمن از مردم فلسطین به‌دعوت عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله برگزار می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن جمعه 26 بهمن در پیامی با محکوم کردن عادی‌سازی برخی رژیم‌های عرب با رژیم صهیونیستی در کنفرانس آمریکایی ورشو به نشستن خالد الیمانی وزیر امور خارجه دولت دست‌نشانده سعودی در یمن کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در اجلاس ورشو اشاره کرد و گفت: ظهور نماینده مزدوران کنار نتانیاهو تصویری رسواگرانه و شرم‌آور ارایه کرد و نشان داد که آنها می‌خواهند که ملت ما در کجا قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه "موضع ملت یمن در دشمنی با اشغالگران اسرائیلی اصولی و عقیدتی است"، گفت: من از ملت عزیز یمن می‌خواهم که روز یکشنبه راهپیمایی گسترده‌ای را برگزار کنند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: این راهپیمایی برای تأکید بر برائت جستن از این خیانتکاران و تأکید بر مواضع اصولی و ایمانی ملت یمن و پایداری مداوم آنها در برابر تجاوزگری است.

خالد الیمانی وزیر خارجه دولت عبدربه منصور رئیس جمهور دست‌نشانده عربستان در یمن در جریان کنفرانس ورشو کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نشست.

موضوع به همین جا ختم نشد بلکه خالد الیمانی با نشان دادن ارادت و دنباله‌روی خود از رژیم اسرائیل، میکروفن خود را به نتانیاهو قرض داد. میکروفن نتانیاهو در کنفرانس از کار افتاد و خالد الیمانی جلوی دوربین‌های خبرنگاران میکروفن خود را به نتانیاهو قرض داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi