شناسه خبر : 63909
دوشنبه 05 فروردين 1398 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا مظهر اقتدار و استقلال کشور

مشاور ارشد فرمانده ناجا:

شهدا مظهر اقتدار و استقلال کشور هستند

کرمانشاه - ایرنا- مشاور ارشد فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا به عنوان مظهر اقتدار و استقلال کشور یاد کرد که با نثار خون پاک خود عزت و امنیت را برای انقلاب به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ 'بهرام نوروزی' روز یکشنبه در دیدار با خانواده های شهید 'رامین پیری سرابی' و 'شهرام خدایی' در کرمانشاه اظهار داشت: شهدای والامقام مردان مرد روزگار بودند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.
وی ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و خاصان درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداختند و با نثار جان پاک خود حماسه آفرین شدند.
سردار نوروزی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن ها هستند، گفت: معامله با خداوند چیزی جز عاقبت بخیری و روسفیدی در دنیا و آخرت به همراه ندارد.
مشاور ارشد فرمانده ناجا، تصریح کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.
وی گفت: در این میان نقش خانواده های معظم شهدا را نیز نباید نادیده گرفت، آن هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز اجر و پاداشی همطراز با شهید عزیزشان دارند.
سردار نوروزی در پایان خدمت به خانواده شهدا را توفیق و سعادتی بزرگ دانست و گفت: نیروی انتظامی به این کار افتخار کرده و خود را خادم آن ها می داند.
استان کرمانشاه 9 هزار 796 شهید، 21 هزار و 309 جانباز و هزار و 790 آزاده برای پیروزی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi