شناسه خبر : 63911
دوشنبه 29 بهمن 1397 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام های مردمی در باب حق مناطق جنگی

بهمن(امیر): *چرا حق منطقه جنگی به کسانی که واقعا" در جنگ بوده اند و الان بازنشسته شده اند را نمی دهند؟
کارمندانی که الان هستند بیش از 80 درصد اصلا جنگ را ندیده اند. و حق آن را می‌گیرند.

*سلام راستش بخواهیدحق مناطق جنگی باید به کسائی بدن که درمناطق جنگی زندگی کردن چه شاغل چه غیر شاغل چرا که ما با تمام وجود جنگ راحس کردیم و تمام لحظاتش ازیاد نمی رود. اکثر فرهنگیانی که بهشون تعلق گرفته بعد از جنگ انتقالی گرفتن و اصلا زمان جنگ در مناطق جنگی نبودن و این روا نیست وحق الناس است.


*حق مناطق جنگی رو ظاهرا فقط به کارمندان رسمی پرداخت کرده اند و به ما قراردادی ها چیزی تعلق نگرفته و گفتن اداره کار هنوز نپذیرفته.

*لطفا اگه ارگانی هست که نیروهای قراردادی هم حق مناطق جنگی رو دریافت میکنن اعلام کنید تا ماهم پیگیری کنیم.

هیچوقت یادم نمیره درجنگ هشت ساله عراق علیه کشورمون هواپیماهای بمب افکن عراقی اول مسجدسلیمان رو بمباران میکردن وبعد بطرف دزفول میرفتند.

حالا چطور شده که مسجد سلیمان جزمنطقه جنگی حساب نمیشه درصورتی که اسامی خانواده های شهیدشده در بنیاد شهید مشخص هست. دزفول اهواز و باوی و..‌...حق منطقه جنگی بهشون تعلق میگیره اما شهرما نه کل خوزستان درجنگ خسارت های زیادی دیدن دیگه شهرها رو یه بوم و دو هوا نکنین مگه مسجدسلیمان بچه ی نامادریه.

پس بیش ازیک هزار شهید مسجدسلیمان مربوط به چه میشه مگرنه چه درجبهه وچه  در بمباران شهیدشدن. من نمیدونم نماینده مسجد سلیمان درمجلس کار میکنه که خبری از دفاع کردن حق وحقوق مردم مسجدسلیمان به خصوص فرهنگیان به میان نیست لطفا" مسئولین این قضیه رو پیگیری جدی بکنید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام
دوست گرامی هدف قانون گذار از برقراری فوق العاده مناطق جنگی، این است که با افزایش توان مالی این کارکنان، موجبات توسعه مناطق جنگی فراهم شود .
این قانون تقریبا 30 سال دیرکرد دارد و باید 30 سال پیش تصویب می شد.
دولت باید برای مردم این مناطق هم که با سختی و محرومیت زندگی می کند تسهیلات عادلانه ای فراهم کند . برای مثال تا سقف خاصی همه مردم از هزینه اب و برق و مالیات و...معاف باشند .
برخی سهمیه های خاص برایشان قرار بدهد .
دراین صورت این مناطق 5ساله اباد می شود .
ولی این اولین بار است که دولت این توجه را داشته
بازهم خدا رو شکر
ولی بهتر است اول بگذارید همین یک ذره قانون درست اجرایی شود
بعد برای تسری آن برای بازنشسته ها و بقیه تلاش کنیم
البته کارمندان دولت قبلا هم در صورت خدمت در مناطق جنگی شامل امتیازی شده اند
برای مثال هرکارمند بازنشسته قبل از سال 88 عضو کشوری ، اگر 2 سال سابقه حضور در مناطق جنگی داشته باشد و فرم مربوطه از کارگزینی برایش تکمیل شود ، در صورتی که حقوق پایینی داشته باشد . همسان سازی از طرف صندوق کشوری برایش انجام میشه و مقداری به حقوقش اضافه خواهد شد .
چرا ستاد کل از بازنشستگان ایثارگرو کسانی که هم خود و خانواده اش در مناطق جنگی بودند و تمام امار را میتواند از ارتش و سپاه در بیاورد متاسفانه به این رزمندگان دیروز هیچگونه امتیازی به انان تعلق نمیگیرد اما ان معلم و کارمندی که نه جنگ را دیده و نه شرکت کرده باید از 25درصد حوقوق برخوردار باشد اما ستاد کل برای ایثارگران و پرسنل خود نمیتواند تلاش کند چونکه همگی زیر خط فقر زندگی میکنیم
دیگر لازم نیست از واژه ظلم استفاده کنیم، به جای واژه ظلم می توان از نام مسجد سلیمان استفاده کرد.
این همه نماینده امد و رفت، این شده. واقعا هنوز به نماینده امید دارید، کاری برای ما انجام دهد. شهری که جز مناطق جنگی محسوب میشد، با بی خیالی تمام ،همه مصوبات را باطل کردند، آقای نماینده زحمت زیاد کشیدید، به پا یک موقع زیادی کار نکنی ، مصوبات زیادی هست که هنوز باطل نشده. مسجدسلیمان مظلوم
سلام من زمان جنگ در مسجد سلیمان خدمت کر دم دارای کارت پایان خدمت و ۶ ماه هم دوره احتیاط را طی کرده ام ولی کارت ایثارگری بهمن تعلق نمیگیرد چرا
سلام چرا مسجدسلیمان شهر اولین ها که نفت گاز آب تمام شهد هارد فراهم کرد جز مناطق جنگی حساب نشده مگر آن مسولین کور هستند که هزاران موشک و بمب مسجدسلیمان را ویران کرد مگر شاهد هزاران شهید وجانبا ز نیست این شهر محروم واقعا مسولین ایم شهر نمیتوانند این شهر را جز مناطقه جنگی منسوب کنند کارکنان این شهر محروم از ۲۵درصد حقوق بهرمند باشند
انشااالله باعث و بانی ظلم به مردم مسجد سلیمان تقاص پس بده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi