شناسه خبر : 63917
دوشنبه 29 بهمن 1397 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پالس حلقه انحرافی به سلطنت طلبان فسیل


عضو حلقه انحرافی از رضا ربع پهلوی دعوت کرد عضو حلقه بهار شود!
«عبدالرضا-د» که آقای دوربینی حلقه انحرافی محسوب می‌شود، در توئیتی نوشت: «رضا پهلوی هم اگر به خداگونگی انسان باور داشته باشد و برای توانمند شدن انسانها تلاش کند و با هر شیوه‌ای که برای انسانها حقارت و ذلت می‌خواهد، مبارزه کند حتماً بهاری است. اصولاً نهضت بسوی بهار، حزب و تشکیلات نیست، جریانی انسانی است که مرز مذهبی و سیاسی و نژادی و جغرافیایی ندارد».
گویا عضو حلقه انحرافی فراموش کرده که ربع پهلوی و مادرش -به همراه پدر مقبور- اموال ملت ایران را غارت کردند و به خارج از کشور بردند و بخشی از همان پول‌ها را علیه ملت ایران هزینه کردند. با این وصف، احتمالاً بشود نتانیاهو و ترامپ و اوباما را هم بهاری حساب کرد.
بلانسبت بهاری، حلقه‌های ماسونی و بهایی و صهیونیستی نیز با وجود نگرش فرقه‌ای، مدعی‌اند مرز مذهبی و سیاسی ندارند و همه مسئله‌شان، «انسان» است. برخی از اعضای حلقه انحرافی چند سال قبل در واکنش به این که چرا به جای مکتب اسلام، از مکتب ایرانی نام می‌برید و به کمتر از اسلام دم می‌زنید، مدعی شده بودند «چون می‌خواهیم مخاطبان همه 7 میلیارد جمعیت زمین باشد». حالا به تدریج سران نهضت آزادی و سلطنت‌طلبان و... مصادیق حرکت فرا اسلامی و ضد انقلابی حلقه بهاری محسوب می‌شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi