شناسه خبر : 63931
دوشنبه 29 بهمن 1397 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی را صادر کرد.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

 افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گران‌قدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را در شهادت عزیزان خویش به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند. به یقین شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن پاک خود پرورانده و امروز منش و سلوک آنان سرلوحه بانوان جامعه اسلامی است.

 در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) فرصت را مغتنم می‌شمارم و ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر و گرامیداشت شأن و منزلت آنان، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi