شناسه خبر : 63958
سه شنبه 30 بهمن 1397 , 14:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فشار اقتصادی دشمن یا مسئولین؟!

اقدامات اخیر بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها فقط سیاسی و با هدف فشار بر اقشار جامعه در راستای جنگ اقتصادی است!

معلم جانباز- این اقدامات اخیر بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها فقط سیاسی و با هدف فشار بر اقشار جامعه در راستای جنگ اقتصادی است!

 دوستان! در دفاع مقدس هم ستون پنجم دشمن هرچه در توان داشت برای ارسال اطلاعات و زمان عملیات ها و تجهیزات و آرایش نیروها خیانت هایی می کردند که نتیجه آن، لو رفتن عملیات ها و پرپر شدن جوانان رزمنده و خسارت های جانی و مالی میشد. امروز بر اثر سهل انگاری و نفوذ همان ستون پنجم با شکل و شمایل جدید در قالب دلال و آقازاده و... کمک حال امریکا در جنگ اقتصادی شده اند! این ملعونین غیر مردمی بی درد و دشمن ملت، با ریشه دواندن در بیخ گوش وزرا و هیئت دولت و ادارات و ارگان ها و کسب اطلاعات دست اول، ضمن ثروت اندوزی و پر کردن جیب همکیشان و دوستانشان، مشغول ایجاد خلل و جو روانی در جامعه شده اند!

 همسوی این جریان ونفوذ و ارسال دلارهای نفتی از آن طرف آب، مایحتاج ضروری مردم را با قیمت های گزاف خریداری و احتکار و یا از کشور خارج می کنند. متاسفانه چون عده ای نفوذی در پیکر سازمان های رسیدگی به جرایم حضور دارند، عملا هیچ راهکاری و برخوردی صورت نمی گیرد که رئیس دولت آدرس ارزان بودن اجناس در ایران وگران بودن آن در کشورهای همسایه را می دهند تا عملا سوء استفاده کنندگان محل قاچاق ونحوه قاچاق را هم یاد بگیرند! به قول رىیس انبوه سازان مسکن که در صدا وسیما هم اعلام شد چرا قیمت مسکن دو برابر شده؟ از صفر تا صد تمام مواد ان داخلی هست از نیروی کار تا...؟!

 این نشان از فتنه ای اقتصادی برای به زانو درآوردن مردم ایران است! جالب تر اینکه کسی هم به آنها کاری ندارند. هرکسی هرطور دلش بخواهد قیمت می دهد! نه خبری از بازرسی سازمان بازرسی هست ونه تنظیم قیمت و نه سایر ادارات قارچ گونه نظارتی دارد!
گاهی شک نمی کنیم که دولت صد درصد در این بلواشوی بازار دست دارد و عده ای از آنها متنعم مالی و یا اهداف سیاسی می شوند.

 اگر در جنگ تحمیلی دشمن نتوانست یک متر از سرزمین ما را جدا کند، علتش رشادت رزمندگان شهدا به فرماندهی ولی فقیه فرمانده کل قوا بود اما در جنگ اقتصادی فرماندهان واداده و بی غیرت و لیبرال بی درد و فرماندهانی میلیاردر که نمی توانند زخم اقتصادی را درک کنند. لذا اگر مردم مظلوم ومستضعف وارد عمل نشوند، ضرباتش بی درمان خواهد بود!

 زمان دفاع مقدس کسی که در خط مقدم جنگ بود، زخم بر میداشت وشهید و جانباز وموجی وشیمیاىی میشد اما بقیه خانواده سالم بودند. لذا مورد رسیدگی قرار می گرفت. بهبودی حاصل و مجدد به صف رزمندگان می پیوست اما در جنگ اقتصادی بنیان های خانواده عمیقا زخم برمی دارد که مداوای آن غیرممکن می شود. وقتی پدر خانواده نتواند مخارج زندگی تهیه کنند، واقعا چه بلایی سرشان می آید؟!

 نتیجه این نوع جنگ، طلاق خودکشی و دزدی و خیانت است و کسی هم به کسی رحم نخواهد کرد! همچنان که مولای متقیان امام علی (ع) می فرمایند وقتی فقر وارد خانه ای بشود، ایمان از در دیگر می رود.
آری دوستان آزمون سختی داریم و مبتلا به بدجور بیماری ای شده ایم و طبیبان این بیماری یا متخصص نیستند ویا به تخصص خود ایمان ندارند و نمی خواهند علاج کنند!

 امروز وضعیت اقتصادی کشور بحران زده هست. چرا؟ چون فرماندهانش نمی خواهند کاری بکنند! عمدا" بازار را رها کرده اند. حال چرا امنیت ما در منطقه زبانزد است؟ چون فرماندهانش شب و روز پای کارند. نه تحریم ونه تهدید نتوانسته به جانشان رخنه کند! لذا با این همه مشکلات اعتباری و ترسوهای سیاسی به پیش می روند. هدف بعضی ها کشاندن مردم به کف خیابان برای یک لقمه نان است که به حول قوه الهی و مساعدت ولی عصر عج ان شاء الله به گور خواهند برد.

دعا کنیم خداوند متعال پشتیبان ملت سرافراز ایران اسلامی و طول عمر با برکت امام خامنه ای را مسئلت می نمایم.

یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دعا کنیم خداوند متعال پشتیبان ملت سرافراز ایران اسلامی و طول عمر با برکت امام خامنه ای را مسئلت می نمایم.....آمین..سایه مقام معظم رهبری مستدام باد..
سلام اطمینان خاطر داریم که این انقلاب تمامی ناملایمات را به سلامتی از سر خواهد گذراند
ما با دشمنان قسم خورده مرز مشخص داریم. اما مسئولین بی کفایت هستند که موجبات تنش های اقتصادی را فراهم میکنند.موج گرانی ها از تصمیمات خلق الساعه،قیمت ارز فرمایشی،وامهای کلان مشکوک،عدم برگشت ارزصادراتی و ...بودجه غیر شفاف دولت نشات میگیرد.ساعاتی پیش خبر ۱۰۰۰ میلیارد تومان بلاعوض تخصیصی به پدیده شاندیز را روئیت کردیم.صادرات بی رویه و ایجاد کمبود درداخل را هم باید اضافه کرد.وقتی متولی مشخصی در امور اقتصادو صادرات،صنعت نداریم بیش از این نباید انتظار داشت
عزیز برادر ما ۸ سال با دست خالی در برابر دشمن جنگیدیم وبا خون خود از ورود سیل دشمنان خارجی جلوگیری کردیم. الان بد ترین دشمن ایران اسلامی فامیل بازی وانحصار طلبی مسئولین، رانت فامیلی و اختاپوس سرمایه داریست که وضع مملکت را ومعیشت مردم را به خطر انداخته.دشمن ایران و ایرانیان فقط وزارت بازرگانی و رانت فامیلی ،ومتولیان اقتصادی بی سواد است.بدبختی اقتصاد فرمایشی را به گردن دشمن خارجی نیندازیم
سلام ، بیاد داریم قبل از سال 92 چگونه اصلاح طلبان به اصولگرایان برچسب کاسب تحریم و تخریب مملکت و تورم و سهم خواهی ایثارگران و زیاده خواهی پاسداران و غیره نسبت دادند و تمام فضای مجازی را از اینگونه اراجیف پر کردند و آخرش توانستند مردم را فریب بدهند و حکومت را تسخیر کنند؟
آن روزها خیلی فریاد کردیم که ای مردم فریب نخورید اینها همان افرادی هستند که در مبارزات قبل از انقلاب با منافقین و مارکسیستها بطور علنی هم پیاله و همدست شدند و بعد از پیروزی انقلاب آنطور خون به دل امام راحل (ره) کردند و دست به اسحله و بمب گذاری زدند و تمام کشور را سهم خودشان کردند و جنایاتی مرتکب شدند که انقلاب اسلامی را در اذهان عمومی جهان شرمنده کردند و خودشان را ولی نعمت مردم معرفی کردند و تمام کشورهای دنیا را با انقلاب اسلامی دشمن کردند.
نکته عجیب اینجاست که آنها مسبب تمام مشکلات بوجود آمده در جوامع بین المللی و جهانی شدند لیکن تمام مشکلات و ندانم کاریها را به پاسداران و ایثارگران و دلسوزان و نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب و مردم نسبت میدهند که اوج رذالت و ریاکاری آنها است.
نکته بسیار عجیب تر و غیر قابل تحمل برای تمام مردم و بویژه آنها که در جریان امور قبل از انقلاب تا اکنون هستند اینست که چرا دلسوزان انقلاب اسلامی که خودشان بطور مستقیم و حضوری شاهد تمام ریاکاریها و رذالتهای آنها بودند اکنون که کشور بر اثر حضور آنها در حاکمیت در مشکلات بزرگ و کوچک عمدی و مخرب قرار دارد اینطور در مقابل وظیفه شرعی و انسانی برای حفظ آبروی اسلام و انقلاب ساکت و نظاره گر هستند؟؟؟؟
اقتصاد نولیبرالی ولیبرالی با نسخه ای مولدتک محصولی دیکته شده از طرف نظام سرمایه داری به اضافه اقتصاد رانتی و وبزه خواری با نگاه به مصرفگرایی ومدیریت ناکارامد ودادن ادرس غلط به جامعه نمیتواند راهگشاه باشد حال در کنار این مصائب پمپاز نا امیدی وروی گردانی از اقتصاد مقاومتی نادیده گرفتن نیروهای جوان و با انگیزه وفقط حل مشکلات در رابطه با کدخدا بزرگترین تهدید فعلی کشور است متاسفانه جنگ رسانه ای وفضای مجازی مزید بر علت است
سلام، ترفندهای تخریبی جناح های سیاسی بر علیه دولت قبل در خصوص نرخ تورم و ارزش برابری دلار در مقابل ریال بود که باعث فریب عده زیادی از مردم شد. بیاد داریم دو ماه انتهای دولت قبل نرخ تورم به حدود 30 درصد و دلار از هزار تومان به سه هزار تومان افزایش یافت که بلبشو و سر و صدای زیادی در فضای مجازی راه انداختند. سوال اینست چرا با وجود تورم سیصد درصدی و نرخ ارزش چهار برابری دلار هیچگونه واکنشی در فضای مجازی ملاحظه نمیشود؟ اینکه میگوییم یقین داریم فضای مجازی در اختیار دشمنان نظام اسلامی قرار دارد و با هوچی گری تلاش میکنند دستاوردهای سپاه و نیروهای انقلابی را تخریب و از سوی دیگر تخریب مملکت را با آمارهای دروغین بهترین نمره 20 معرفی کنند به همین دلایل است. گرچه بسیاری از افرادی که در تفکر جناحی بودند امروز در تریبونهای رسمی کشور از مردم بدلیل حمایت جناحی عذر خواهی کردند اما ایثارگران مومن با عنایت و توجه به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سوابق سیاسی و جناحی در همین سایت مقدس قبل از انتخابات سال 92 و 96 همچنین هنگام وقوع زلزله مشهد بسیار هشدار دادند که مردم فریب اینگونه تبلیغات در فضای مجازی و کانالهای تلگرام را نخورند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi