شناسه خبر : 63962
چهارشنبه 01 اسفند 1397 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیران کانون همبستگی فرزندان شاهد و گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با مدیرکل صداو سیمای بوشهر

مدیران کانون همبستگی فرزندان شاهد و گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با مدیرکل صداو سیمای مرکز بوشهر دیدار کردند.

فاش نیوز -  مدیران کانون همبستگی فرزندان شاهد و گروه جهادی ایثارگران بدون مرز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که به مناسبت ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به منظور تشکر از صدا و سیمای مرکز استان در اعزام مستند ساز در معیت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان به روستاهای محروم منطقه بشاگرد استان هرمزگان برگزار شد، «رضا دوان علامه زاده» مدیر گروه جهادی ایثارگران با تشریح این سفر که با حمایت افراد خیر و سازمان بسیج سازندگی استان انجام شد و همچنین نقش ارزنده این رسانه را در همراهی این سفر برون استانی بسیار مثبت ارزیابی و بازتاب خدمت رسانی در این منطقه محروم را در بشاگرد مفید ارزیابی کرد.

سپس محمد جواد فرامرزی، مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد استان نیز نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی کمک به محرومین و هدایت کمک های مردمی به اینگونه مناطق و همچنین یادآوری توجه هر چه بیشتر مدیران ارشد اجرایی دولت محترم برای رفع فقر در جامعه بسیار جدی و تاثیر گذار دانستند.

در ادامه دکتر ناظر، مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز استان ضمن پشتیبانی و تایید موضوع افزود: نقش سازمان های مردم نهاد، بخصوص گروههای جهادی که از رویش های انقلاب اسلامی در خدمات رسانی به نقاط دور دست را ارزشمند عنوان نمود و آمادگی رسانه ملی را برای انعکاس خدمات جهت فرهنگ سازی و ترویج نوع دوستی اعلام کرد.

در پایان لوح یادبود مزین به بارگاه ملکوتی امام هشتم، آقا علی بن موسی الرضا(ع) به سازمان صدا و سیمای مرکز استان اهدا گردید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi