شناسه خبر : 63969
چهارشنبه 01 اسفند 1397 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل بیمه تکمیلی جانبازان سمنان برطرف می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: مشکل بیمه تکمیلی جانبازان استان با پرداخت بدهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت های بیمه ای تا پایان امسال برطرف می شود.

حجت الاسلام حسن فریدون روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس دستور معاون اول رئیس جمهوری در اوایل سال جاری مبنی بر واگذاری اجرای طرح بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگان به دستگاه های اجرایی، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خدمت رسانی در این بخش معاف شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بیش از 18 هزار نفر از استان سمنان و 450 هزار نفر در کشور از سامانه بنیاد شهید خارج و برای ادامه روند اجرای طرح های بیمه تکمیلی به دستگاه های اجرایی متصل شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ادامه داد: دستگاه های اجرایی در اجرای طرح بیمه تکمیلی برای جانبازان و ایثارگران در ماه های گذشته مطلوب عمل نکردند و این امر باعث افزایش بدهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت های بیمه ای شد.
فریدون اضافه کرد: بعد از اجرای ناموفق این طرح از سوی دستگاه های اجرایی، دولت طرح دوفوریتی برای ادامه خدمت رسانی در قالب بیمه تکمیلی به جانبازان و ایثارگران از سوی سازمان بنیاد شهید را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
وی تصریح کرد: بدهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت های بیمه ای قابل توجه است که با پرداخت این بدهی ها بخش قابل توجهی از مشکلات جانبازان در بخش بیمه تکمیلی برطرف می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: در زمان حاضر بیش از 2 میلیون نفر از جانبازان و ایثارگران به همراه خانواده هایشان با قرارداد 30 هزار میلیارد ریالی با یک شرکت بیمه تحت پوشش قرار دارند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده دارد.
7339/6103

انتهای پیام /*

 

اینستاگرام
سلام اقا این فریدون با آن فریدون نسبتی هم دارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi