شناسه خبر : 63978
چهارشنبه 01 اسفند 1397 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۱۳ بانوی شهید اردبیل

یادواره ۱۳ بانوی شهید اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، یادواره ۱۳ شهیده شهرستان اردبیل در مجتمع الغدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

یادواره ۱۳ بانوی شهید اردبیل برگزار شد

به گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، یادواره ۱۳ شهیده شهرستان اردبیل، روز گذشته، ۳۰ بهمن‌ماه در مجتمع الغدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با گرامیداشت یاد و نام شهیدان به ویژه ۱۳ شهیده شهرستان اردبیل، از آنان به عنوان قهرمانان فداکار جنگ یاد کرد و گفت: زنان همواره در طول تاریخ نقش والایی در جهت حفظ ارزش‌های اسلام داشته اند و الگوی تمامی زنان شهیده حضرت ام‌البنین(س) بوده است.
وی تعداد مادران و همسران شهدای استان اردبیل را بیش از ۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: هم اکنون بسیاری از فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی جامعه توسط مادران همسران و فرزندان شهدا انجام می‌گیرد.
شاهی از تشکیل ۱۴ حسینیه شهید و کانون فرزندان شهدا در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: فرزندان و مادران شهدا در این کانون‌ها به انجام فعالیت‌های بشر دوستانه و نیکوکارانه می‌پردازند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: در همین راستا، در قالب طرح سفیران فقرا، مادران و همسران شهدا حمایت‌های لازم را از مددجویان کمیته امداد انجام خواهند داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi