شناسه خبر : 63987
چهارشنبه 01 اسفند 1397 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جواهر انقلاب و خودنمایی بدلیات

درعظمت  و حقانیت انقلاب اسلامی دو نشانهٔ برجسته را می‌توان شاهد آورد.
اول: تلاش فراوانی که برای ارائهٔ نسخه‌های بدلی از آن شده است. القاعده، طالبان، داعش، النصره و...نمونه‌های جعلی از گوهر تابندهٔ این انقلاب است؛ انقلابی که به نام خدا آغاز شد و اجرای شریعت الهی را جایگزین تبعیت از هوای نفس آدمی کرد. رویکردی که پس از دویست سال حاکمیت اومانیسم بر فلسفهٔ سیاسی حکومت‌ها، یک انقلاب واقعی را در ایران و جهان رقم زد. طبیعی بود که با انتقال پیام‌های مبتنی بر آیین اسلام و فطرت ناب انسانیِ مستتر در این انقلاب، بسیاری در فراسوی مرزهای مألوف ایران به آن دل ببندند. حضور انقلاب نوین با پیام‌هایش درحوزه‌های نفوذ نظام سلطه و تحریک تأثیرگذار و شورانگیزش نسبت به ملت‌ها اتفاق بدیعی بود که در تمامی دوران دویست‌ساله حاکمیت سیاسی و اجتماعی غرب سابقه نداشت. و آنگاه که همه تدابیر و اقدامات براندازانه علیه انقلاب و نظام برآمده از آن بی‌نتیجه ماند، چاره را در توسل به روش جعل و بدل‌سازی یافتند و چنین شد که امثال داعش و القاعده به‌طور خلق‌الساعه در میانهٔ این میدان ظاهر شدند. وجه اشتراک این نسخه‌های تقلبی با نمونهٔ واقعی در برخی از اساسی‌ترین شعارهای آن از جمله اسلام‌گرایی، تکیه بر اجرای شریعت و نمایش ضدیت با امریکا و دیگر دشمنان خدا بود. مثل همیشه  کم نبودند اشخاص ناشی که فریب این حقه‌بازی شیطان را خوردند. کما اینکه رندان دغل، زیورآلات بدلی را به‌جای گوهرناب به افراد ساده‌لوح می‌اندازند.
جان سخن اینجاست که همواره از روی جواهر ارزشمند، جنس تقلبی و غلط‌انداز می‌سازند و انقلاب اسلامی همان گوهر گرا‌ن‌بهاست که شیاطین را به وسوسه اقتباس و نسخه‌سازی تقلبی از آن انداخته است.

دوم: بزرگی اشخاص و پدیده‌ها را از تنوع دشمنی‌ها و اندازهٔ دشمنان آنها می‌توان شناخت.
شاید کمتر پدیدهٔ سیاسی را بتوان پیدا کرد که همچون انقلاب اسلامی با طیف متنوعی از مخالفان و دشمنی‌ها مواجه شده باشد. به همان اندازه که امریکای امپریالیست با آن کینه‌جویی کرده و می‌کند، دشمنی‌هایی را از جانب شوروی کمونیست تحمل کرده است.
طیف گستردهٔ مخالفان نظام و انقلاب که یک سر آن سلطنت‌طلبان نوکر غرب و سر دیگرش توده‌ای‌های جیره‌خوار شرق و در میان آن‌دو جمع متکثری از مذهبیون متحجر و منافقان و منحرفان قرار داشته‌اند، به یک اندازه تیرهای تهمت و حقد و کینه خود را نثار انقلاب کردند؛ انقلابی که از یک‌طرف مورد خشم و غضب صهیونیست‌ها و از سوی دیگر در معرض رشک و حسادت تکفیری‌های وهابی بوده است و...
این همه، خود گواه صادقی است بر اصالت، شرافت و ابهت پدیده‌ای که در سال ۵۷ با قیام بشکوه ملت ایران و پیشوایی مردی از سلالهٔ ابرار و پاکان و با نام خداوند ظهور کرد و امروز در چهل‌سالگی همچنان سرزنده و بانشاط، به تحولات تاریخی جهان شتاب می‌بخشد.

خجسته باد این شکوه و عظمت بر ایرانیان آزاده و بر همهٔ مستضعفان و آزادگان عالم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi