شناسه خبر : 63997
چهارشنبه 01 اسفند 1397 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش آموزشی، توجیهی مرکز حراست بنیاد

مشاور معاون اول رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش آموزشی، توجیهی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دشمن به دنبال القای حس ناامیدی در کشور است.

هفتمین همایش آموزشی، توجیهی مرکز حراست بنیاد برگزار شد

کاظم پالیزدار در این همایش پیرامون مشکلات ایجاد شده برای سپرده گذاران مؤسسات مالی غیر مجاز که در بازه زمانی خاص طی شرایطی مجوز فعالیت اخذ کرده اند، مطالبی مطرح و اعلام کرد: دولت در تعامل با سایر قوا اقدام به اصلاح روند فوق، نظم بخشیدن و پرداخت مطالبات سپرده گذاران کرده است.
وی در بخشی از سخنان خود به علل افزایش قیمت ارز طی یکسال اخیر و تاثیر آن بر روی قیمت سایر اقلام اشاره و از نقش سوء برخی رسانه ها در فضای مجازی، عدم تزریق ارز توسط صادر کنندگان بخش خصوصی و بعضا تدابیر نادرست برخی مسئولین و ... گفت.
وی نوع تحریمهای جدید را با تحریم های سال های گذشته متفاوت دانست و از فعالیت گسترده تیم ۷۰۰ نفره در آمریکا که به صورت رو در رو با شرکتها، کارخانجات و بانکهای سایر کشورها مذاکره و آنها را از همکاری با جمهوری اسلامی ایران منع می کنند خبر داد.
پالیزدار در خاتمه پیرامون علل بروز و ظهور فساد و ابزار شناسایی آن سخنانی مطرح و ایجاد سامانه های الکترونیکی به منظور شفافیت، ترویج ضد ارزش بودن فساد در جامعه، ایجاد تشکل های مردم نهاد و فعالیت آنان در این راستا را از راه کارهای جلوگیری فساد نام برد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi