شناسه خبر : 63998
پنجشنبه 02 اسفند 1397 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کردستان و ۱۲۱ شهید کارمند تقدیم انقلاب

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان: کردستان ۱۲۱ شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: در این استان ۱۲۱ کارمند در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام به شهادت رسیده‌اند‌.

کردستان ۱۲۱ شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش‌اقبال در اجلاسیه شهدای کارمندبا حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مسوولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا که هم‌اکنون در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز جمع شدیم تا از شهدای کارمند یاد کنیم که در زمان مظلومیت نظام دفاع کردند تا ما امروز به این نظام افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه 121 شهید کارمند در این استان تقدیم انقلاب شده است، گفت: این برنامه در راستای کنگره ملی 5400 شهید کردستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تاکنون پیش‌کنگره‌ها و یادواره‌های مختلف و برنامه‌های متنوعی در همین راستا در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار شده است.

گفتنی است؛ گنگره ملی 5400 شهید کردستان همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi