شناسه خبر : 64009
پنجشنبه 02 اسفند 1397 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۷۱۹ عضو خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد شاغل شدند

719 عضو خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد شاغل شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: 719 نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران این استان از ابتدای امسال تاکنون شاغل شده اند.

سید منصور موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکل بیکاری 369 نفر از این تعداد با جذب در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد رفع شد و 350 نفر نیز با دریافت تسهیلات اشتغالزایی مشغول به کار شدند.
وی افزود: این افراد شامل همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بالاتر بوده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس ماده 21 قانون جامع خدمات ‌رسانی به ایثارگران از محل مجوزهای صادره از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه ‌های مختلف اجرایی حداقل 25 درصد سهمیه ‌های استخدامی مربوط به اعضای خانواده شهدا و ایثارگران اعم از همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان با یک سال اسارت و بالاتر بوده است.
موسوی عنوان کرد: هم اینک افزون بر سه هزار نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیکار هستند.
وی ابراز داشت: یکی از اولویت ‌های اصلی سال 1397 بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مسأله اشتغالزایی برای جامعه هدف خود بود.
موسوی گفت: تمامی همت و تلاش مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز تحقق این امر مهم بوده است.
وی اظهار داشت: اعضای خانواده شهدا و ایثارگران جویای کار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع مهم را بدانند که دولت در حال کوچک شدن بوده و به ازای هر پنج نفر بازنشسته تنها یک نفر آن هم در صورت داشتن بالاترین میزان تحصیلات و تخصص جذب دستگاه های اجرایی می شود.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi