02 خرداد 1398/ ۱۹ رمضان ۱۴۴۰
شناسه خبر : 64010
1397,پنجشنبه 02 اسفند13:29
اشتراک گذاری در:
عکس روز

پرداخت خسارت بیمه دی چقدر طول می کشد؟!


جمعی از جانبازان- جناب آقای شهیدی

رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران   

با سلام و احترام، به استحضار جنابعالی می رساند: براساس مفاد قرارداد منعقده بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیمه دی، پرداخت خسارت درمان ایثارگران بیمه شده، پس از ارائه اسناد مثبته به کارشناس بیمه، مدت 15 روز تعیین شده است.

لیکن متاسفانه با گذشت بیش از شش ماه از ارائه مدارک درمانی به کارشناسان مستقر در بنیاد، تاکنون خسارت درمان ایثارگران واریز نشده است.

و همچنین طی ماه های گذشته قرارداد بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز با شرکت بیمه دی لغو گردیده و جانبازان ناگزیر هستند برای انجام اموردرمانی به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه کنند و هزینه های درمانی را شخصا" پرداخت نمایند.

لذا خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که با توجه به شرایط خاص جانبازان و نیازهای فوری درمانیشان موارد مشروحه زیر پیگیری گردد.

1- کلیه خسارت های درمان ایثارگران که مدارک مثبته آن قبلا" ارائه شده است در اسرع وقت پرداخت گردد.

2- تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه دی در همه شهرها و استان ها افزایش یابد، به نحوی که همه ایثارگران بتوانند درهمه شهرها به مراکز درمانی مناسب، داروخانه، آزمایشگاه و... دسترسی فوری داشته باشند.

قبلا از مساعدت جنابعالی تشکر و قدردانی می گردد.


کد خبرنگار : 20


بیمه دی     ایثارگران     خسارت     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
14
1397/12/02 - 21:27
خراسان شمالی از مردادماه چرداخت نکرده اند وپاسخگو هم نیستند متاسفانه بنیاد در جریان هست ظاهرا با هماهنگی انها حق حقوقات را ضایع میکنند در حالی که ما برای مخارج روزانه مانده ایم بیمه دی بفکر چاپیدن جانبازان هست این دردها را باید کی رسیدگی کنند

Reply
no
0
yes
8
ناشناس
1397/12/02 - 21:49
بخصوص جانبازان کم درامد که در مناطق محروم زندگی می کنند و به مراکز استان دسترسی ندارند ، مشکل بیشتری دارند

Reply
no
0
yes
5
حسن
1397/12/02 - 23:45
سلام به ایثارگران شنیدن بخوربخوره گفتن پس ما چرا نخوریم اگر کاسیی زیر نیم نیست مگر 15 روز نبوده پس اینکه میگه 6 ماه ندادن من میگم پسر خاله طرفه میگید نه بفرما اینهم مدرک آقاجان دندانهای ما را شمردن دیگه شمشیر را از رو بستن اگر فردا 50 درصد حقوق جانبازان را ندادن حق نداری چیزی بگوی چون اینجا بنیاد است سرباز خونه که نیست اینجا شاه فرمان میدهد اونهم چه شاهی جناب شهیدی ساواک قدیم شده این اداره از هیچکسی صدا در نمیاد به به خوردن داره این پولها بخورید نوش جان قرارداد 15 روزه رابعداز 6 ماه ندادن صدای از کسی در نمیاد من ماندم این ملت چجوری جنگ رفته انسان مسلمان اگر از حق و حقوق خودش دفاع نکند مسلمان نیست اونوقت سال سال حق مرا نمیدن من صدام در نمیاد که هیچ تازه افتخار هم میکنم که ساکت بودم طرف خورده رفته کانادا داره کیف میکنه من تازه میگم پس بیمه چشد چرا نمیدن هرچه سرمان بیاد حق مان است واسلام نامه تمام آقا جان قربانت بره عمو

Reply
no
0
yes
7
1397/12/04 - 11:44
بالای 90 درصد مراکز درمانی (درمانگاه، پزشک، داروخانه و مراکز تصویربرداری) قرارداد خود را با بیمه دی لغو کردند!
از اردیبهشت 97 هم مدارک هزینه هایی که برای درمان پرداخت کرده ام را بیمه دی به حساب بانک دی واریز نکرده!
ای کاش زیر نظر نیروهای مسلح بودیم نه بنیاد شهید بی تفاوت

no
0
yes
0
جانباز ع
1397/12/06 - 10:27
سلام در این اوضاع وانفسا ومشکلات وفشار اقتصادی جانبازان وایثارگران به دنبال درد ودرمان وهزینه های پرداخت نشده پزشکی هستند وگروهی مستضعف در صف طولانی گوشت منجمد که شاید نصیبشان شود یا نشود ,وقشر متوسط هم به دنبال خرید خورو در صف تجارت مشغولند .وبالا خره گروهی دیگر سرمایه داران بی غم وبی درد در صف گذر نامه وپاسپورت برای سفر وگردش نوروز ی به خارج مرزها .
این است اختلاف زندگی انسانها در ایران .که ارزش پول در 8 ماه اخیر 50درصد کاهش یافته وقرار بود وزیر کار وتعون 3 بسته حمایتی به حقوق بگیر حد اقلی بدهد انگار 2 بسته دیگر منوط به تایید سازمان برنامه بودجه محول کرد وشاید گره ا ی از مشگل حل می شد.


Reply
no
0
yes
3
1397/12/04 - 11:53
سمنان- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: مشکل بیمه تکمیلی جانبازان استان با پرداخت بدهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت های بیمه ای تا پایان امسال برطرف می شود.
کد خبر: 83216055 (6896518)تاریخ 97/12/1

no
0
yes
6
ناشناس
1397/12/04 - 20:50
برای تعطیلات ایام عید اکثر مراکز درمانی ناقص هستند یا دکتر ندارند و یا دوا ولی جانباز همیشه درد دارند این را باید مسئولین درک کنند .
کاش حداقل تا 10 اسفند خسارات درمان جانبازان پرداخت شود تا بتوانند امور درمانی خود را قبل از عید پیگیری کنند و داروهای مورد نیاز خود را بخرند


no
0
yes
0
ناشناس
1398/01/17 - 15:33
97 تمام شد ولی بنیاد باز هم خسارت درمان را واریز نکرد


Reply
no
0
yes
0
1397/12/06 - 19:07
بيمه دي واقعا بيمه است با خصلت نامردي نسخه دارو را بردم يك اقاي كه مسئول هستش ميفرمايند چون دكتر متخصص داخلي اسپري تنفسي داده قابل قبول نيست شما برو از متخصص ريه دستور دارو بگير. از نظر اين اقاي بيدرد كه هم به ضرر بيمه وهم اذيت ازار جانباز را دنبال ميكند حقير دوباره بروم يك وزيت بگيرم تا نسخه اي صوري بگيرم تا مقبول بيفتد حالا در اين وسط پنجاه هزارتومان مفت دكتر متخصص ديگري از بيمه دريافت كنند تا اين بزرگوار مبلغ هفتده هزار تومان وجه اسپري را بپردازند
اين است كاركرد بيمه ونوع نگاه مسئولينش از پولهاي تيرماه به بعد سئوال شد فرمودند چون بنياد پول نميدهد ما هم اعتباري نداريم عرض كردم كي انشاالله فرمودند خيلي زياد شده شايد انطرف سال
درود بر كارمندان ومديران كل استانها كه واقعا زحمت ميكشند وارزوي براورده شدن ارزوهاي ما بي پناهان

Reply
no
0
yes
0
1397/12/06 - 20:58
با سلام چند روزپیش نیز به بیمارستان خانواده اصفهان جهت گرفتن ویزیت گوش و ارائه چکاپ کامل گوش به پزشک معالج مراجعه نمودم درقسمت پذیرش گفتنداز اول اسفند قراردادبا بیمه دی را قطع کردیم به امورمالی مراجعه کردم گفتند یک سال است که بیمه دی پولی به ما نداده است به بیمه دی زنگ زدم گفتند تاچند روز دیگر یک نوبت واریزی داریم وازقرار معلوم پیامک بیمه دی نیز برای بیمارستان فرستاده اما تا آنجا که اطلاع دارم امروز 6 اسفند نیزهمچنان بیمارستان بر تصمیم خود برجا بوده وخبری از برقراری بیمه مکمل نیست؟؟؟!!سه ماه که امسال به دلایل بی پولی بیمه مکمل ما جانبازان شاغل وبازنشسته قطع بود حالا هم که دارد مشکلات دیگری درست می شود ،آِا خدا وکیلی درست است که ما جانبازان این قدر استرس داشته باشیم ؟؟!!سالهایی که در جبهه می جنگیدیم چیزی که در ما نبود استرس، اما این بیمه مکمل واین کم کاریها ی ازسوی چه بنیاد شهید وچه هردستگاه مسولی اعصاب وروان مارا داغون کرده است؟؟؟!!

Reply
no
0
yes
1
جانباز
1397/12/15 - 09:31
با سلام وعرض ادب خدمت مسئول پيگيري بيمه ي دي
بنده در مهرماه97 حدوداٌ 300هزارتومان و در دي ماه 450هزارتومان با سند معتبر به بيمه دي مشگين شهر ارادئه دادم متاسفانه فقط 300هزارتومان برام واريزنمودند خواهشمنداست پيگيري لازم صورت گرفته كه ما بقي مبلغ به كجا ...!

Reply
no
0
yes
2
ایثارگر
1397/12/15 - 20:31
ارمسئولین کشوری ورهبر عزیز میخوام که هر چه زودتر بدهی بیمه پرداخت واین عزیزان بتوانن مشکل درمان حل شود قکر کنم دستی درکار باشد اینهمه شعار اخرسراین خداد بداد این عزیزان برسه وسلام نامه تمام





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.