شناسه خبر : 64019
شنبه 04 اسفند 1397 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با همکاری انجمن جانبازان نخاعی و باشگاه ایثار:

مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی برگزار می شود

این دوره از مسابقات یک روزه که بر اساس برنامه ریزی انجام شده روز دوشنبه ششم اسفند ماه در سالن ورزشی باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس برگزار خواهد شد، چهارتیم با حضور ۲۸ نفر از جانبازان نخاعی با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

فاش نیوز - در طلیعه پنجمین دهه انقلاب و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به همت باشگاه ورزشی ستارگان ایثار و انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان یک دوره مسابقه بسکتبال با ویلچر ویژه جانبازان نخاعی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، این دوره از مسابقاتِ یک روزه که بر اساس برنامه ریزی انجام شده روز دوشنبه ششم اسفند ماه در سالن ورزشی باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس برگزار خواهد شد، چهارتیم با حضور 28 نفر از جانبازان نخاعی با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش، در اولین مسابقه تیم شهید "علی شکراللهی" به مصاف تیم شهید"محمد قبادی" خواهد رفت و در بازی دوم نیز تیم شهید "حسین نیک پور" با تیم شهید "امیرمسعود شایسته تهرانی" مسابقه خوهد داد که تیم های برندهِ هر دو مسابقه به عنوان فینالیست، بازی نهایی را انجام می دهند تا قهرمان این دوره مشخص گردد.

تیم های بازنده نیز برای احراز مقام سومی به دیدار هم خواهند رفت.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi