شناسه خبر : 64032
شنبه 04 اسفند 1397 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم مادران شهدا در روستای برمک دشتستان

به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در سالروز وفات بانوی بزرگوار حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روزی که به نام تکریم مادران و همسران شهدای والا مقام نام گذاری شده، به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، از سه مادر شهید روستای برمک شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

فاش نیوز - به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در سالروز وفات بانوی بزرگوار حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و روزی که به نام تکریم مادران و همسران شهدای والا مقام نام گذاری شده، به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، از سه مادر شهید روستای برمک شهرستان دشتستان تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش، به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در سالروز وفات بانوی بزرگوار حضرت ام البنین (سلام الله علیها) که در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدای تاریخ اسلام می باشد و در روزی که به نام تکریم مادران و همسران شهدای والا مقام نام گذاری شده، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، در معیت مشاور محترم استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر، دهیار روستا و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر و بسیج سازندگی دشتستان از سه مادر بزرگوار شهید روستای برمک، از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان، واقع در استان بوشهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

در این دیدارها که عطر حضور مادران شهید، معنویت خاصی به آن بخشیده بود، خاطراتی از این شهدای معزز توسط خانواده معظم آنان روایت شد و در ادامه بخشی از مسائل و درخواست های این سه خانواده ارجمند، بخصوص در حوزه مسکن و اشتغال مورد بررسی و حسب دستور مشاور محترم استاندار، آقای سید علی موسوی نژاد مقرر شد به صورت مکتوب توسط ایشان به مراجع ذیربط منعکس و تا حصول نتیجه از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری لازم به عمل آید.

از دیگر برنامه های این سفر معنوی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای روستای برمک بود که با حضور جمعی از اهالی و دهیار روستا، صورت پذیرفت. حسن ختام این سفر نیز غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام آبپخش و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در کنار قبور مطهر این شهیدان بود.

گفتنی است گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، در راستای تاکید مقام معظم رهبری و دولت محترم در تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با حمایت مشاور ایثارگران استاندار، ربسیج سازندگی استان، کانون همبستگی فرزندان شاهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهل دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با اولویت روستاها را اجرا نماید که تا کنون ده دیدار در روستاهای بشاگرد هرمزگان و همچنین روستاهای بوشهر انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته که تا سوم خرداد 98 سالروز آزادسازی خرمشهر این دیدار ها انجام خواهد شود.

مشخصات شهدای روستای برمک:

  1. شهید امراله شولی - تاریخ شهادت  04/04/1367 جزیره مجنون
  2. شهید سید علی اصغر هاشمی راد-  جمعی نیروی انتظامی – تاریخ شهادت  12/01/1381 نیک شهر
  3. شهید مهرعلی برامکی – تاریخ شهادت  04/07/1363 – محل شهادت گیلان غرب
کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi