شناسه خبر : 64036
شنبه 04 اسفند 1397 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضویت رییس بنیاد در دولت، به چه درد می خورد؟

س - چرا مسئولین نسبت به جامعه ایثارگران وحتی جوانان بی تقاوت هستند، مگر گناه اینها چیست . اگر گناه و جرمی دارند. چرا مجازات شان نمی کنند . فرزند بنده دانشجوی مهندسی پزشکی است ولی هیچ چیزی بطور عملی از رشته تحصیل خود نمی داند . به اتفاق فرزندم به چندین بیمارستان مراجعه کردیم که در واحد تجهیزات پزشکی حضور داشته باشد حتی بدون دریافت بدون دریافت یک ریال.

حتی هیچ رابطه استخدامی نداشته باشد و فقط به مدتی معین تجهیزات را ازنزدیک ببیند و بانحوه کارکرد انها اشنا شود تا بعد از فارغ تحصیل شدن دیگر به خیل این لشکر بیکار نپیوند. دیروز بنیاد بودم جهت نامه کارورزی فرمودند دستور آمده دیگر کارورزی راقبول ندارند و فقط یک اعلام هویت برای بیمارستان صادر کردند ولی انها هم از قبول کاراموزی سر باز زدند.

-  متاسفانه اغلب قوانین ایثارگران گرفتار همین مشکل است . به هر حال بنیاد که رئیس آن عضو هیئت وزیران است باید برای این مشکل پیشنهاد به هیئت وزیران ببرد و با هماهنگی دولت این مشکل را حل کند والا عضویت در دولت به چه درد می خورد .

 

 

س -  اینجانب جانباز 20 درصد هستم ازتاریخ 9/97 تعهد حق پرستاری همسرم را کرفتم اما تا حالا هیچ مبلغی دریافت نکردم و نمی دانم که چه مبلغی است لطفا راهنمایی بفرماید.

-  میزان آن حسب ضریب k که توسط کمیسیون پزشکی تعیین خواهد شد تعیین می گردد. هر ضریب k  معادل حداقل حقوق کارگران در هر سال است .

 

 

س - آیا استفساریه ماده ۸۴ ق م خ ک موضوع  ذخیره کاهش ساعت کار جانبازان  انجام شد؟

- در صورتی که نهایی شود به اطلاع خواهد رسید، ضمنا" پیشرفت موضوع مرحله به مرحله اطلاع رسانی خواهد شد .

 

 

س -  من جانباز ۲۵درصد حالت اشتقال هستم سال ۹۵ باز نشسته شدم  گارمند بانگ هستم نظام هماهنگی حقوق بین باز نشستگان اجرا و حقوق شان اضافه شد ولی برای من اضافه نشد. سوال کردم کفتند حقوق هایی که زیر ۸۵ درصد حقوق شاغلین باشد اضافه می شود. شما حقوق تان پائین نیست سوال من این است اکر من با کارمند غیر ایثارکر حقوقم یکی باشد پس امتیاز ایثارگری من چه می شود لطفان راهنمای کنید .

ج- متاسفانه در اصلاحاتی که در حقوق ها انجام می دهند این ملاحظات را رعایت نمی کنند ، در حالیکه امتیازاتی که به واسطه ایثارگری در حقوق اعمال می شود در تطبیق و همسان سازی نباید در نظر گرفته شود و این موضوع نیاز به پیگیری بنیاد و تشریح این موضوع برای سازمانهای مربوطه دارد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi