شناسه خبر : 64052
شنبه 04 اسفند 1397 , 16:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت فتح منتشر می کند؛

لباس جدید بر تن فرماندهان جنگ

مجموعه "از چشم‌ها" با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می‌شود.

به گزارش فاش‌نیوز، «از چشم‌ها» نام مجموعه ای ۱۵ جلدی از انتشارات روایت فتح است که به زندگی تعدادی از فرماندهان بزرگ جنگ از نگاه خانواده، دوستان و همرزمان اشاره دارد و تعداد ۷جلد از این مجموعه ماندگار با طرح جلدی کاملاً متفاوت از هفته آینده راهی بازار نشر می‌شود.

«به مجنون گفتم زنده بمان» نام اولین کتاب از این مجموعه است که زندگی شهید حمید باکری از چشم کسانی که او را دیده‌اند روایت می‌کند و فرهاد خضری نویسندگی این کتاب را بر عهده داشته است.

«به مجنون گفتم زنده بمان» داستان زندگی شهید مهدی باکری، دومین کتاب این مجموعه ماندگار است که با نویسندگی فرهاد خضری این کتاب دهمین چاپ خود را به بازار نشر عرضه می‌کند.

سومین کتاب مجموعه از چشم‌ها به نام «به مجنون گفتم زنده بمان» دستان زندگی شهید محمدابراهیم همت را فرهاد خضری به رشته تحریر درآورده که چاپ سیزدهم آن راهی بازار نشر خواهد شد.

«رد خون روی برف» عنوان چهارم این مجموعه است که همچون شماره های پیشین فرهاد خضری زندگی شهید محمود کاوه را از نگاه دیگران ترسیم کرده است.

شهید مهدی زین الدین پنجمین شهیدی است که انتشارات روایت فتح در مجموعه از چشم‌ها با عنوان «توکه آن بالا نشستی» بدان پرداخته و نویسندگی این کتاب را احمد جبل عاملی برعهده داشته که چاپ هشتم این کتاب با جلدی زیبا راهی بازار نشر خواهد شد.

«مرگ از من فرار می‌کند» داستان زندگی شهید مصطفی چمران است که ششمین جلد این مجموعه را به خود اختصاص داده و چاپ دهم آن با نویسندگی فرهاد خضری با طرح جلد جدید راهی بازار نشر خواهد شد.

«خدا می‌خواست زنده بمانی» هفتمین کتاب مجموعه از چشم هاست که در آن تصویر زندگی شهید علی صیاد شیرازی را ورق خواهید زد و این کتاب نیز همچون کتاب‌های دیگر این مجموعه با طراحی جلد جدید و نویسندگی فاطمه غفاری در بازار نشر عرضه می‌شود.

منبع: مشرق
اینستاگرام
ملّتی در اسارت "تکرار تاریخ" هم با خواندن_تاریخ می تواند درمان شود.
سرانه ی مطالعه در ایران بسیار پایین است، کمتر از نصف سرانه ی مطالعه در ترکیه و مالزی و کمتر از یک دهم سرانه ی مطالعه در ژاپن و آلمان!
در واقع ملّت ما همچون بیماری است که از خوردن دارویش اجتناب می کند!....
این که در سبد خانوار به ندرت کتاب می بینیم بیش از آن که دلیل اقتصادی داشته باشد دلیل فرهنگی دارد، خیلی چیزها هست که می تواند حذف شود و کتاب جایش را بگیرد. قیمت یک کتاب برابر است با قیمت یک شارژ مودم اینترنت!!

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi